TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowy Dyrektor Sprzedaży

Od 1 października br zarząd firmy przewozów autokarowych Deutsche Touring powierzył funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Dariuszowi Wojtasiewiczowi. Będzie on odpowiadał za budowę i sprzedaż w sieci agencyjnej.


Dariusz Wojtasiewicz od wielu lat związany jest z branżą turystyczną na stanowiskach kierowniczych, przeszedłszy przedtem całą ścieżkę kariery począwszy od sprzedawcy agencyjnego w 1992 r, następnie przedstawiciela handlowego, aż po Kierownika Działu Agencyjnego w Triada SA zarządzając wówczas 18-osobowym zespołem oraz częścią franczyzową.

Nowo powołany dyrektor przedstawia plany firmy Deutsche Touring: Swoje ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży turystycznej i współpracy z Agentami planuję wykorzystać przy tworzeniu, budowie i rozwijaniu sieci sprzedaży Deutsche Touring. Zamierzam zbudować w Polsce silny zespół, który w niedługim czasie znacznie poprawi standard i poziom współpracy z Agentami, a co za tym idzie zwiększy sprzedaż produktu. Zamierzamy przejąć spory procent udziału w rynku przewozów w Polsce na trasach, które już istnieją, a następnie poszerzać swoją ofertę o nowe linie międzynarodowe. Cały zespół będzie się składał z osób znanych na rynku turystycznym, więc będą to osoby o dużym doświadczeniu w tej branży. Zamierzamy zamknąć sezon 2012 z co najmniej 50%-owym zwiększeniem sprzedaży. Zostanie również poprawiony poziom i jakość usług, tak, aby Klienci wybierali właśnie naszą firmę. W tym celu uruchomiliśmy od niedawna produkt premium o nazwie Business Class. Zostały zakupione specjalne autokary, które są dłuższe od standardowych, co spowodowało, że pasażerowie mają więcej miejsca dla siebie, fotele posiadają regulację w kilku płaszczyznach, na pokładzie serwowana jest "słodka" przekąska, woda mineralna, a także kawa i herbata. Ponadto oferujemy łącze internetowe, prasę, czasopisma, a najbardziej istotnym jest fakt, że wszystkie te usługi są oferowane bezpłatnie.

Aby przybliżyć nieco firmę Deutsche Touring trzeba dodać, że została ona założona jako firma przewozowa w 1948 roku, wówczas była prekursorem przewozów autobusowych. Dziś świętuje swoje 60 urodziny i chlubi się jedną z największych i najnowocześniejszych flot autokarowych w Europie.

Obecnie łącząc Europę, Touring przewozi podróżnych z/do ponad 32 różnych europejskich państw, łącznie obsługując ponad 700 międzynarodowych przystanków. Posiada swoje własne biura w wielu krajach Europy: w Niemczech, Czechach, Chorwacji, Serbii, Danii, a obroty spółki wynoszą blisko 50 mln euro ze sprzedaży biletów.

W tej chwili główne przedstawicielstwo firmy Deutsche Touring znajduje się w Krakowie o nazwie Touring Polska sp. z o.o. oferując ekspresowe, regularne połączenia autokarowe z wielu miejscowości w Polsce do Niemiec oraz z Niemiec do Polski. Touring Polska planuje w najbliższym czasie zwiększyć liczbę połączeń z Polski również do innych krajów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
biuro podróży Deutsche Touring Dariusz Wojtasiewicz Dyrektor Sprzedaży sieć agencyjna Triada zarząd touroperator plany firmy cele Business Class nowy produkt rynek przewozów przewozy w Polsce sezon 201 współpraca z agentami firma przewozowa flota autobusy regularne połączenia autokarowe z Polski strategia firmy plan marketingowy strategia marketingowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję