Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Inter Partner Assistance dla klientów linii lotniczych Ryanair
Od 1 sierpnia linie Ryanair będą obsługiwane przez Inter Partner Assistance. Klienci irlandzkich linii lotniczych korzystający z połączeń z Polski będą mogli wykupić ubezpieczenie zawierające szeroki zakres usług pomocowych potrzebnych każdemu turyście.
Dokonując rezerwacji biletów na lot liniami Ryanair pasażerowie będą mogli zapewnić sobie dodatkową ochronę. Pakiet oferowany pasażerom obejmie swoim zakresem pomoc medyczną oraz wsparcie w przypadku utrudnień w podróży.
Pakiet zawiera takie świadczenia jak odszkodowanie w przypadku odwołania lotu, opóźnień podróży oraz zwrot kosztów w przypadku rezygnacji z lotu i przy przedłużającym się pobycie związanym z opóźnieniem lotu. Ubezpieczonym pasażerom Ryanair będzie przysługiwała również wypłata pieniędzy w przypadku zagubienia lub opóźnienia w dostarczeniu bagażu. Pomoc finansowa obejmie także przypadek utraty paszportu, dowodu osobistego i kart płatniczych.
Na liście usług z zakresu ochrony medycznej znajdzie się transport medyczny do placówki medycznej, a gdy to konieczne, z powrotem do kraju. Gdy zajdzie taka potrzeba specjaliści z Inter Partner Assistance zorganizują również pomoc dentystyczną pasażerowi z bólem zębów, pokrycie kosztów przedłużonego pobytu spowodowanego problemami zdrowotnymi, transport dzieci chorego oraz wypłatę dodatku na czas jego pobytu w szpitalu.
Sprzedaż pakietów dla pasażerów Ryanair jest efektem międzynarodowej umowy podpisanej pomiędzy przewoźnikiem a Grupą AXA Assitance, której częścią jest Inter Partner Assistance Polska. AXA Assistance ma bogate doświadczenie w obsłudze pakietów ochronnych dla klientów linii lotniczych. Grupa obsługuje w tym zakresie również Sky Europe.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Polska w oczach sąsiadów ze wschodu
Air France i Disneyland - wspólna oferta
Linie Egypt Air dołączyły do Star Alliance
Bush zniósł wizy dla 7 krajów. Ale nie dla Polski
25 listopada - dzień otwartych drzwi w krakowskich muzeach
Tokio: hotelowe problemy najlepszych siatkarzy świata!
Dzięki jednemu biletowi można przejechać całą Szwajcarię!
opłaty serwisowe w biletach lotniczych
Gdynia: zatrzymano mężczyznę, który okradał luksusowe hotele
Greckie wyspy najpiękniejszymi w Europie
Londyn: Zawieszone wszystkie loty!
Polrest w 2008 zanotował stratę w wysokości 1,93 mln zł
Rzeszów: w podziemiach będzie IT oraz winiarnia
Serbski turysta zabił rekina z Sharm el-Sheik?
Kłopoty Call&Go: turyści pojadą na wakacje bez przeszkód
Wakacje dłuższe, ale nadal nieoficjalnie!
Strajk na Fiumicino. Odwołano loty z Rzymu, w tym do Warszawy
easyJet i Sky Europe wspólnie?
Kraków: nowy Dworzec Główny znajdzie się pod ziemią?
Miasteczko turystyczne za 93,2 mln dolarów
4.900 zł kary dla wiceprezesa PIT J. Ratajskiego za naruszanie praw konsumentów