Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Zobacz także
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły rok
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II kwartale
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Co pasażerów irytuje w liniach lotniczych?
Ostatnia ankieta, jaką przeprowadziła wyszukiwarka ofert turystycznych Skyscanner, pokazała co najbardziej irytuje pasażerów linii lotniczych.
Według pasażerów najbardziej irytujące jest "mijanie się z prawdą przy podawaniu przez przewoźników czasu opóźnień lotów" - odpowiedziało tak 27% uczestników ankiety.
- Mówią ci, że samolot jest opóźniony o 30 min, po pół godziny okazuje się, że o dalsze 30 min, po godzinie czekania - jeszcze pół godziny, wiedząc cały czas, że samolot jeszcze nawet nie wystartował - i ta nieuczciwość jest najbardziej denerwująca - powiedział Barry Smith współzałożyciel Skyscanner.
Drugą najbardziej denerwującą rzeczą, według 20% uczestników ankiety Skyscanner, jest nakaz wyłączania w samolotach urządzeń elektronicznych jak MP3, telefony itd. To dziwne, że ochrona na lotnisku skonfiskuje nam niewinną butelkę, a wolno nam wejść z tymi potencjalnie śmiercionośnymi urządzeniami elektronicznymi. Jeśli MP3 mogłaby naprawdę spowodować katastrofę samolotu, czy byłoby wolno wnosić ją na pokład? - komentuje Sam Baldwin - redaktor prowadzący serwisu Skyscanner News.
"Budzenie przez obsługę samolotu, abyśmy coś kupili" zebrało 17% głosów, a "przeszywające uszy trąbienie, że wylądowaliśmy na czas" - 12%. Po 8% głosów zdobyły: komunikat, że samolot jest opóźniony "w związku z opóźnionym wylotem" (oczywiste!) oraz długie kolejki do kontroli bezpieczeństwa.
Wyniki wcześniejszej ankiety Skyscanner ujawniły, że najbardziej irytującymi współpasażerami są osoby z nieświeżym oddechem i brzydko pachnące.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział transport:
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Enter Air powiększa bazę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Ukraine 2008: Polska promowała się do turystów z Ukrainy
TripAdvisor: Warszawa najnudniejszym miastem Europy?
Balice zamknięte na 2,5 godziny z powodu ćwiczeń
Kraków: 8 lat więzienia grozi francuskim turystom za nieopłacenie pobytu w hotelu?
Wielka Brytania ma pomysł jak rozładować korki na autostradach
Opiekunowie kolonii zapomnieli o dziecku!
Odpoczywaj.pl przejęte przez Nocowanie.pl
Villa Wenel - Pensjonat w Ustce
Radomskie lotnisko przyjmie piłkarzy w czasie Euro 2012?
W ubiegłym roku Polacy wyjeżdżali częściej, ale na krócej
Franczyza - za droga dla polskich hoteli?
Pogoda motywuje Polaków do wypoczynku poza Polską
PKP będzie płacić pasażerom odszkodowania za spóźnienia pociągów