Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Zobacz także
Przewoźnicy chcą móc spóźniać się bardziej
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły rok
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II kwartale
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Co pasażerów irytuje w liniach lotniczych?
2009-12-04Ostatnia ankieta, jaką przeprowadziła wyszukiwarka ofert turystycznych Skyscanner, pokazała co najbardziej irytuje pasażerów linii lotniczych.
r e k l a m a
Według pasażerów najbardziej irytujące jest "mijanie się z prawdą przy podawaniu przez przewoźników czasu opóźnień lotów" - odpowiedziało tak 27% uczestników ankiety.
- Mówią ci, że samolot jest opóźniony o 30 min, po pół godziny okazuje się, że o dalsze 30 min, po godzinie czekania - jeszcze pół godziny, wiedząc cały czas, że samolot jeszcze nawet nie wystartował - i ta nieuczciwość jest najbardziej denerwująca - powiedział Barry Smith współzałożyciel Skyscanner.
Drugą najbardziej denerwującą rzeczą, według 20% uczestników ankiety Skyscanner, jest nakaz wyłączania w samolotach urządzeń elektronicznych jak MP3, telefony itd. To dziwne, że ochrona na lotnisku skonfiskuje nam niewinną butelkę, a wolno nam wejść z tymi potencjalnie śmiercionośnymi urządzeniami elektronicznymi. Jeśli MP3 mogłaby naprawdę spowodować katastrofę samolotu, czy byłoby wolno wnosić ją na pokład? - komentuje Sam Baldwin - redaktor prowadzący serwisu Skyscanner News.
"Budzenie przez obsługę samolotu, abyśmy coś kupili" zebrało 17% głosów, a "przeszywające uszy trąbienie, że wylądowaliśmy na czas" - 12%. Po 8% głosów zdobyły: komunikat, że samolot jest opóźniony "w związku z opóźnionym wylotem" (oczywiste!) oraz długie kolejki do kontroli bezpieczeństwa.
Wyniki wcześniejszej ankiety Skyscanner ujawniły, że najbardziej irytującymi współpasażerami są osoby z nieświeżym oddechem i brzydko pachnące.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Dział transport:
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Ukraine 2008: Polska promowała się do turystów z Ukrainy
TripAdvisor: Warszawa najnudniejszym miastem Europy?
Balice zamknięte na 2,5 godziny z powodu ćwiczeń
Kraków: 8 lat więzienia grozi francuskim turystom za nieopłacenie pobytu w hotelu?
Wielka Brytania ma pomysł jak rozładować korki na autostradach
Opiekunowie kolonii zapomnieli o dziecku!
Odpoczywaj.pl przejęte przez Nocowanie.pl
Villa Wenel - Pensjonat w Ustce
Radomskie lotnisko przyjmie piłkarzy w czasie Euro 2012?
W ubiegłym roku Polacy wyjeżdżali częściej, ale na krócej
Franczyza - za droga dla polskich hoteli?
Pogoda motywuje Polaków do wypoczynku poza Polską
PKP będzie płacić pasażerom odszkodowania za spóźnienia pociągów
W 2008 roku zadłużenie LOT-u wyniosło 733 mln zł
W Tatrach zaginął turysta. Poszukiwania jednak zawieszono
Ceny wiz na Białoruś dla Polaków nie wzrosną
EasyJet będą latać z Warszawy do Londynu
Znów możemy polecieć LOT-em do Monachium
Villa Wenel - Pensjonat w Ustce