Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy partnera handlowego w branży turystycznej
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Sprzedawca w Biurze Podróży EASY SURF (praca...
- Pilot
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Specjalista ds. turystyki B2B Poznań
- Pilot Wlochy 22-27 września 2025
- Pilot Kazachstan Uzbekistan Tadżykistan
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...
- PRACA W TURCJI- SEZON 2025


Co pasażerów irytuje w liniach lotniczych?
2009-12-04Ostatnia ankieta, jaką przeprowadziła wyszukiwarka ofert turystycznych Skyscanner, pokazała co najbardziej irytuje pasażerów linii lotniczych.
r e k l a m a
Według pasażerów najbardziej irytujące jest "mijanie się z prawdą przy podawaniu przez przewoźników czasu opóźnień lotów" - odpowiedziało tak 27% uczestników ankiety.
- Mówią ci, że samolot jest opóźniony o 30 min, po pół godziny okazuje się, że o dalsze 30 min, po godzinie czekania - jeszcze pół godziny, wiedząc cały czas, że samolot jeszcze nawet nie wystartował - i ta nieuczciwość jest najbardziej denerwująca - powiedział Barry Smith współzałożyciel Skyscanner.
Drugą najbardziej denerwującą rzeczą, według 20% uczestników ankiety Skyscanner, jest nakaz wyłączania w samolotach urządzeń elektronicznych jak MP3, telefony itd. To dziwne, że ochrona na lotnisku skonfiskuje nam niewinną butelkę, a wolno nam wejść z tymi potencjalnie śmiercionośnymi urządzeniami elektronicznymi. Jeśli MP3 mogłaby naprawdę spowodować katastrofę samolotu, czy byłoby wolno wnosić ją na pokład? - komentuje Sam Baldwin - redaktor prowadzący serwisu Skyscanner News.
"Budzenie przez obsługę samolotu, abyśmy coś kupili" zebrało 17% głosów, a "przeszywające uszy trąbienie, że wylądowaliśmy na czas" - 12%. Po 8% głosów zdobyły: komunikat, że samolot jest opóźniony "w związku z opóźnionym wylotem" (oczywiste!) oraz długie kolejki do kontroli bezpieczeństwa.
Wyniki wcześniejszej ankiety Skyscanner ujawniły, że najbardziej irytującymi współpasażerami są osoby z nieświeżym oddechem i brzydko pachnące.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Najlepszy moment na kupno przyszłorocznych
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
Dział transport:
Najlepszy miesiąc w historii PLL
Część przedsiębiorców nadal ma trudności z rozliczeniem pomocy z
Polacy chcą jeszcze wyjechać pod koniec
Starsze aktualności:
Kiepskie dworce autobusowe szkodzą
Accor chwali się marką
RateHawk rozszerza możliwości z powodu
Dofinansowanie na projekty
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już
Ukraine 2008: Polska promowała się do turystów z Ukrainy
TripAdvisor: Warszawa najnudniejszym miastem Europy?
Balice zamknięte na 2,5 godziny z powodu ćwiczeń
Kraków: 8 lat więzienia grozi francuskim turystom za nieopłacenie pobytu w hotelu?
Wielka Brytania ma pomysł jak rozładować korki na autostradach
Opiekunowie kolonii zapomnieli o dziecku!
Odpoczywaj.pl przejęte przez Nocowanie.pl
Villa Wenel - Pensjonat w Ustce
Radomskie lotnisko przyjmie piłkarzy w czasie Euro 2012?
W ubiegłym roku Polacy wyjeżdżali częściej, ale na krócej
Franczyza - za droga dla polskich hoteli?
Pogoda motywuje Polaków do wypoczynku poza Polską
PKP będzie płacić pasażerom odszkodowania za spóźnienia pociągów
W 2008 roku zadłużenie LOT-u wyniosło 733 mln zł
W Tatrach zaginął turysta. Poszukiwania jednak zawieszono
Ceny wiz na Białoruś dla Polaków nie wzrosną
EasyJet będą latać z Warszawy do Londynu
Znów możemy polecieć LOT-em do Monachium
Villa Wenel - Pensjonat w Ustce