Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Promocja Warszawy na CNN International
CNN International uruchomił internetowy magazyn turystyczny, którego pierwsze wydanie poświęcone będzie Warszawie - poinformował w środę stołeczny urząd miasta.
"Sights and Sounds" jest to interaktywny portal podróżniczy, który został stworzony w celu promowania poszczególnych miast jako interesujących miejsc do zwiedzania.
Portal zawiera nie tylko zdjęcia, ale także materiały filmowe oraz interaktywne mapy, informacje z dziedziny kultury i sztuki, bieżącą prognozę pogody oraz wysokiej rozdzielczości mapy i zdjęcia aktualnie prezentowanego miasta.
Kampania promująca Warszawę rozpocznie się w listopadzie i będzie trwała 6 tygodni. Banner promocyjny, przekierowujący na portal "Sights and Sounds", zamieszczony zostanie między innymi na stronie internetowej cnn.com w zakładkach travel i business.
Innowacyjny katalog powstał dzięki pomysłowi Tourism Advertising Solutions and Knowledge (TASK) Group - konsultantów z zakresu strategii rozwoju kampanii promujących turystykę.
- Wybraliśmy "Sights and Sounds", aby dzięki CNN skorzystać z możliwości interaktywnego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Wierzymy, że dzięki temu zagraniczni turyści i potencjalni inwestorzy dowiedzą się więcej o Warszawie - podkreśliła dyrektor Biura Promocji w urzędzie miasta Katarzyna Ratajczyk.
- Widzowie CNN są wprost idealnymi odbiorcami nowego projektu, gdyż miasto znane jest ze swojego potencjału inwestycyjnego. Mam nadzieję, że nasza stolica stanie się obowiązkowym przystankiem na drodze ludzi biznesu oraz wszystkich ciekawych świata i otwartych na nowe możliwości - dodaje Ratajczyk.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Ryanair: będzie baza operacyjna w Polsce
5 lat więzienia za podpalenie baru
Powódź zakłóciła ruch pociągów do Zakopanego
Ministerstwo Skarbu chce szybkiej prywatyzacji LOT-u?
Problemy LOTu odbiją się na biurach
Sea Towers - mieszkania z widokiem na Zatokę Gdańską, basenami i obsługą hotelową!
SAS wprowadza biometryczną identyfikację pasażerów