TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Łatwiej o odszkodowanie za wypadek

Od 1 maja wchodzą w życie przepisy które wzmocnią pozycję poszkodowanych podczas podróży poza krajem zamieszkania. Unijna dyrektywa komunikacyjna z maja 2000 roku ma poprawić sytuację kierowców podróżujących po Unii; we wszystkich państwach UE będą musieli być ustanowieni reprezentanci ds. roszczeń firm ubezpieczeniowych sprzedających polisy komunikacyjne OC.


Do 1 maja polskie firmy ubezpieczeniowe, które sprzedają polisy komunikacyjne, muszą ustanowić w krajach UE ponad 860 przedstawicieli. W naszym kraju znajdą się natomiast przedstawiciele ponad 1600 europejskich ubezpieczycieli. To do nich będziemy się zwracać w razie wypadku spowodowanego przez kierowcę ubezpieczonego za granicą. Większość firm ubezpieczeniowych kończy lub już zakończyła negocjacje w sprawie ustanowienia reprezentantów. Tomasz Fill, rzecznik prasowy PZU SA zapewnia, że jego firma ma już reprezentantów ds. roszczeń we wszystkich krajach Unii Europejskiej a także w kilku innych państwach. Do tej pory PZU SA zostało reprezentantem w Polsce 28 zagranicznych firm ubezpieczeniowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
polisy komunikacyjne ubezpieczeniowe OC przepisy z poszkodowani PZU SA ubezpieczenie wypadek życie odszkodowanie za dyrektywa komunikacyjna w odszkodowania Tomasz Fill zycie norwegii pracy wypadku na


Komentarze:

    • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

      [2006-11-23 11:35 83.21.167.*]

      jestem osobiście doświadczony w tej kwestii. Miałem poważną szkodę w Norwegii z winy Norwega. jego ubezpieczyciel Vesta i ich wspaniały reprezentant HDI asekuracja to dziady 2 lata walczyłem sprawa oparła się o KNUiFE Rzecznika Ubezpieczonych, PBUK!!!! wreszcie poszedłem po rozum do głowy zgłaszanie szkód w kraju to głupota, długie oczekiwanie nerwówa. tylko adwokat w kraju zdarzenia załatwi sprawę w rozsądnym terminie i kwocie. Jeśli ktoś ma pytania służę radą   odpowiedz »

      • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

        [2008-01-25 19:35 217.196.49.*]

        witam. Równierz maiłem wypadek w norwegii z winny mieszkańca tego kraju . moim reprezentantem w kraju jest pzu. napisali mi ze mam okresłic sume jakiej sie domagam . niemam pojecia o jakie poeniadze moge sie starac. kazda informacja na ten temat bylaby mi przydatna. chciałbym na koncu dodac ze lekarz orzecznik ustalił 45% stałego uszczerbku na zdrowiu.pozdrawiam paweł   odpowiedz »

        • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

          [2008-11-08 11:40 83.21.141.*]

          Witam dopiero teraz przez przypadek zobaczyłem swój post i kilka waszych pod nim
          z chęcią bym wam pomógł ale pewnie już jakos sobie poradziliście.
          Aktualnie właśnie tym się zajmuję już zawodowo. skończyłem wyższą uczelnie i pracuję w kancelarii prawnej zajmujacej się odszkodowaniami.
          mój mail dla zainteresowanych pawel. januszewski@prawo-kancelaria.pl   odpowiedz »

          • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

            [2008-11-25 14:07 85.200.178.*]

            Witam.
            Ja mialem wypadek przy pracy u Norweskiego pracodawcy i szukam pomocy co mam zrobic gdzie to zgloscic? A moze ktos zna polskiego adwokata w Norwegi   odpowiedz »

            • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

              [2008-11-25 19:04 83.3.232.*]

              Z tego co się orientuję w Norwegii nie znajdziesz adwokata mówiacego po polsku.   odpowiedz »

            • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

              [2008-11-26 20:18 79.187.21.*]

              Witam, ja miałem wypadek w Norwegii i sprawę prowadzi mi adwokat norewski a porozumiewam się z nim dzięki tłumaczce, która jest Polką i która zajmuje się takimi sprawami (poznałem ją podczas podytu w norweskim szpitalu). Jeżeli potrzebujesz kontaktu z tą osobą, to skontaktuj się ze mną. Mój e-mail: kontopocztowe@wp.eu   odpowiedz »

      • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

        [2008-06-23 11:07 77.114.110.*]

        witam ja tez miałem wypadek w norwegi półtora roku temu sprawa sie jeszcze toczy jeżeli byś mógł mi pomóc mam prawnika norweskiego ale chciałbym sie doradzić czy można dostać rente w norwegi w Polsce mam rente.   odpowiedz »

        • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

          [2008-11-08 11:51 83.21.141.*]

          Tutaj sprawa jest skomplikowana za mało faktów znam by odpowiedzieć na to pytanie. wszystko zależy podpowiem Ci tylko ze renta to nie prosta sprawa kazdy ubezpieczyciel woli wypłacić jednorazową kwotę odszkodowania i zadoścuczynienia niż przez wiele lat mieć obciążenie finansowe.
          Kwestia tego ile chce wypłacić.
          Ja twierdzę i wiem że z oc sprawcy mozna dostać niezłe pieniądze na pewno duże większe niż w Polsce ale trochę zachodu to kosztuje
          pozdrawiam
          pawel.januszewski@prawo-kancelaria.pl   odpowiedz »

      • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

        [2008-10-10 19:33 83.243.144.*]

        witam mielismy wypadek samochodowy (motocyklowy)w Norwegi jestesmy osobami poszkodowanymi poszukujemy prawnika ktory moglby pomoc w kwesti odszkodowania NW odszkodowanie za uszkodzenie ciala cierpienie i straty moralne Winowajca jest Serbka na stale mieszkajaca w Norwegi prowadzaca pojazd na norweskich nr rejestracyjnych Dziekujemy pozdrawiamy   odpowiedz »

        • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

          [2008-11-08 11:46 83.21.141.*]

          nie z nw tylko oc mogę pomóc w tej sprawie
          pawel.januszewski@prawo-kancelaria.pl   odpowiedz »

      • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

        [2008-12-02 21:13 85.165.85.*]

        witam miesiac tem norek walnoł mi w auto do tej pory nikt sie nie pofatygował z tej vesty zeby wycenic szkode mam jeszcze tydzien tu pracy potem jade do polski co zrobic zeby wyrwac jakies pieniadze?bo cały czas nie wiedza kiedy ktos przyjdzie i wyceni moje auto.prosze o pomoc   odpowiedz »

        • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

          [2008-12-02 22:22 83.21.153.*]

          Witam
          Z Vesta Forsikring tak niestety jest.
          W dodatku jeśli auto maiłeś na polskich tablicach to nie liczna szybką reakcję.
          Wiedzą że jesteś słabszy, nie znasz języka itd. A Vesta to 2 co do wielkości ubezpieczyciel w Skandynawii. Dokładnie nazywa się TrygVesta.
          Co mogę Ci poradzić? Za mao znam szczegw w sprawie. TJ. czy auto na polskich blachach jak mocno uszkodzone jakie to auto, itd.
          moj mail pawel.januszewski@prawo-kancelaria.pl   odpowiedz »

      • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

        [2009-01-16 23:11 85.164.240.*]

        prosze o kontakt moj e mail aragorns@poczta.fm   odpowiedz »

      • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

        [2009-03-03 09:35 83.243.163.*]

        WITAM.jestem po wypadku na budowie w norwegii.osiem miesiecy leczenia i dalej czuje sie niepewnie.lekarze mówią ze moge wracać do pracy ale ja nie czuje na to jeszcze siły.staram sie załatwić jakies odszkodowanie ale wszyscy do okoła,nawet ludzie z mojej firmy walą głupa i mówią że poza co miesięczną wypłatą z nav-u nic wiecej mi się nie należy. proszę o jakiekolwiek wskazówki co mam robić   odpowiedz »

        • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

          [2009-03-03 15:41 83.21.161.*]

          Wszystko zależy, mogą mieć rację ale nie musza. Mało troszkę szczegółów znam jesli chodzi o tą sprawę, generalnie przy wypadku przy pracy są jeszcze różnego rodzaje ubezpieczeń.
          Mogę coś jeszcze podpowiedziec moj mail pawel.januszewski@prawo-kancelaria.pl   odpowiedz »

        • fikcja, dyrektywa unijna nie jest przestrzegana i stosowana  

          [2009-03-03 15:44 83.21.161.*]

          raczej nie maja racji jesli był to wypadek ze skutkami na zdrowiu co jak sadze miało miejsce przy 8 miesiecznej absencji w pracy   odpowiedz »

    •  

      [2009-07-22 11:52 78.28.40.*]

      witam.mój mąż miał wypadek w Norwegi na budowie,praca legalna na kontrakcie - pół roku na zwolnieniu , teraz jest juz pół roku bez pracy - od wypadku minął rok czy mamy jakieś szanse na odszkodowanie ?
      pozdrawiam i.s.   odpowiedz »

      • Wypadek na buidowie w norwegii 

        [2009-12-08 13:51 195.94.208.*]

        Skontaktuj się z firma Campter ich strona to campter.pl z teog co wiem prowadzili sprawe wypadku w norwegii mojego kolegii nie biora procentu maja norweskiego adwokata ale kontakt jest po polsku takze bedzie latwiej   odpowiedz »

        • Wypadek na buidowie w norwegii 

          [2012-01-21 10:07 194.19.93.*]

          Witam 2-mce wczesniej spadłem z drabiny na budowie w norwegii ok 3-metry bardzo bolał mnie bark ale pracowałem myslałem że przejdzie zdarzenie to widział mój foreman troche przeszło ale cały czas czułem uraz wczoraj bul sie nasilił i niewiem co teraz robić nie było to nigdzie zgłoszone nie moge dobrze ruszac reka w nocy nie spałem bardzo prosze o porade w tej sprawie pozdrawiam Grzegorz   odpowiedz »

          • Wypadek na buidowie w norwegii 

            [2013-04-23 10:03 83.22.43.*]

            Myślę, że jeśli wypadek był 2 miesiące i nigdzie go nie zgłosiłeś to teraz jest już za późno. Przypuszczam, że protokół powypadkowy nie był sporządzony i u lekarza również nie byłeś. Poza tym jesli chodzi o Norwegię to trzeba mieć 15% uszczerbku na zdrowiu, żeby móc starać się o odszkodowanie.   odpowiedz »

        • Wypadek na buidowie w norwegii 

          [2012-12-21 11:55 83.4.241.*]

          Zgadzam się. Ja osobiście współpracowałem z firmą Campter również przy okazji wypadku na budowie w Norwegii ii byłem bardzo zadowolony ze współpracy. Tego typu sprawy trwają bardzo długo, ale rzeczywiście nie trzeba płacić żadnej prowizji. Polecam.   odpowiedz »

      • andrew 

        [2012-11-30 08:54 83.5.134.*]

        Oczywiście, że Twój mąż może starać się o odszkodowanie. Ja również uległem wypadkowi przy pracy na terenie Norwegii. Miałem zmiażdżoną nogę i skręcone kolano. Starałem się o odszkodowanie z oc pracodawcy i otrzymałem odszkodowanie. Jeśli chcielibyście starać się o odszkodowanie to musicie uzbroić się w cierpliwość bo w Norwegii takie sprawy trawają bardzo długo. Ja swoje odszkodowanie otrzmałem po ponad 2 latach. Swoją sprawę zleciłem do prowadzenia firmie.   odpowiedz »

      • odszkodowanie po wypadku przy pracy w Norwegii 

        [2013-02-14 10:22 91.188.116.*]

        Jeśli obrażenia jakich mąż doznał w wyniku tego wypadku spowodowały uszczerbek na zdrowiu powyżej 15% to możecie starać się o odszkodowanie od pracodawcy. Czy mąż ma protokół powypadkowy oraz ewentualnie świadków zdarzenia? Będą potrzebne również dokumenty medyczne z jego leczenia. Mój ojciec uległ wypadkowi w Norwegii. Przyznano mu 22% uszczerbku na zdrowiu. Starał się o odszkodowanie za pośrednictwem firmy zajmującej się tego typu sprawami. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla osób, które nie znają języki i prawa norweskiego. Sprawa mojego ojca trwała blisko 3 lata ale otrzymał odszkodowanie. Polecam firmę z którą współpracował ojciec: http://www.campter.pl/wypadek-przy-pracy-w-norwegii/   odpowiedz »

    • ! Możliwość uzyskania odszkodowania ! 

      [2010-05-29 15:33 89.79.209.*]

      JEŻELI:

      - miałeś wypadek będąc pasażerem, pieszym, kierowcą i poniosłeś szkodę na osobie (m.in. złamania lub jakiekolwiek uszkodzenia ciała)
      - ktoś bliski zmarł wskutek wypadku,
      - miałeś wypadek w miejscu pracy,

      BYĆ MOŻE NALEŻY CI SIĘ ODSZKODOWANIE, którego nie otrzymałeś lub które zakład ubezpieczeń zaniżył

      Kompleksowa likwidacja szkody osobowej, nawet do 20 lat od wypadku !

      wszystko to całkowicie za darmo

      Wystarczy jedynie skontaktować się z przedstawicielem pod nr telefonu

      604 584 821

      i po rozpatrzeniu sprawy odebrać należne pieniądze.   odpowiedz »

      • ! Możliwość uzyskania odszkodowania ! 

        [2011-02-01 13:43 89.230.137.*]

        witam miałem wypadek własnym samochodem wpadłem w poślizg i miałem dachowanie tylko ja byłem poszkodowany miałem obrażenia wstrząśnienie mózgu i stan po urazie wielo miejscowym i czy mi sie nalezy jakies odszkodowanie z nw.   odpowiedz »

        • ! Możliwość uzyskania odszkodowania ! 

          [2012-02-17 14:50 89.151.21.*]

            odpowiedz »

      • ! Możliwość uzyskania odszkodowania ! 

        [2011-05-16 19:48 178.182.41.*]

        Mój syn uległ wypadkowi w autobusie szkolnym około 5 lat temu. Dodatkowy fotel przy tylnych drzwiach nie był odpowiednio zabezpieczony i spadł uderzając go w głowę. W wyniku tego syn doznał urazu głowy a ubezpieczenie szkolne wypłaciło śmieszną sumę. Mam pytanie czy można było wtedy starać się o inny rodzaj odszkodowania jak np; NW lub czy można jeszcze teraz po latach starać się o jakieś odszkodowanie. Do dziś nie mogę zgodzić się z decyzją firmy ubezpieczeniowej.
        Katarzyna T.   odpowiedz »

      • ! Możliwość uzyskania odszkodowania ! 

        [2015-03-28 12:16 46.169.137.*]

        Witam Serdecznie,moj maz mial wypadek w Norwegi gdzie ,mozna starac sie o pomoc o odszkodowanie?   odpowiedz »

    • POMOC PRAWNA DARMOWO! 

      [2010-11-16 21:11 83.7.197.*]

      Proszę o kontakt pod numerem 797-930-790 jeżeli jest Pan zainteresowany darmową poradą prawną w sprawach odszkodowawczych, Pozdrawiam   odpowiedz »

    • Odszkodowanie 

      [2014-06-30 14:08 91.232.102.*]

      Każdy pracownik w Norwegii, jeżeli uległ wypadkowi w miejscu pracy, ma prawo do bezpłatnego rozpatrzenia swojej sprawy. Warto wypełnić następujący formularz: http://www.mojanorwegia.pl/ogloszenia/uslugi/inne/30800/odszkodowanie+za+wypadek+przy+pracy+w+norwegii.html   odpowiedz »

    • Łatwiej o odszkodowanie za wypadek 

      [2015-04-23 10:12 83.26.215.*]

      Ja w takiej sytuacji skorzystałam z pomocy P. Iwony specjalistki ds. odszkodowań, która pomogła mi wyegzekwować należne mi odszkodowanie. Samodzielna walka z ubezpieczycielami nie zawsze przynosi pozytywny efekt, dlatego też gorąco polecam współpracę z tą Pania i zainteresowanym pozostawiam namiary - 882-127-772   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję