Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalistka / Specjalista ds. turystyki z...
- ASYSTENT DZIAŁU ROZLICZEŃ
- Pilot wycieczek
- Specjalista ds. Turystyki / Tarnowskie Góry
- Salon Itaki szuka pracownika na 1/2 etatu
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- Wakacje.pl - Praca w nowym punkcie w Ustroniu!
- Pilot wycieczki Włochy 10.06 - 18.06.2025
- Doradca/ Specjalista/ Ekspert/ Kierownik


Ubezpieczenia Allianz teraz w easygo.pl
2006-07-07Ubezpieczenie kosztów leczenia, pomocy w podróży, następstw wypadków, bagażu, sprzętu sportowego, anulacji rezerwacji w hotelu czy rezygnacji z wycieczki to podstawowy pakiet, dodatkowych, indywidualnych ubezpieczeń turystycznych, którym rozpoczęły współpracę TU Allianz i portal turystyczny easygo.pl.
r e k l a m a
Od dziś klienci wyjeżdżający na swoje wakacje za pośrednictwem serwisu easygo.pl mogą czuć się jeszcze bezpieczniej. Wystarczy, że podczas internetowej rezerwacji swojej wybranej, urlopowej oferty zostaną przy komputerze kilka minut dłużej i wykupią indywidualną polisę ubezpieczeniową. A wszystko w prosty, łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób. Zgodnie z maksymą portalu ... easy & go!
Obecnie klienci portalu easygo.pl mogą liczyć nie tylko na szeroki wachlarz wakacyjnych propozycji i
doradców turystycznych, ale również na trafnie dobrane i doskonale skrojone wartości dodane.
Ubezpieczenia z całą pewnością są jedynymi z najważniejszych produktów dodatkowych pożądanych przez samych klientów. Dlatego właśnie powstał serwis http://www.easygo.pl/allianz
- Analiza naszych rozmów z klientami wskazuje wyraźnie, że co 5-6 osoba dopytuje o możliwość skorzystania z dodatkowego, indywidualnego ubezpieczenia siebie, swoich bliskich czy zabieranego ze sobą na wakacje sprzętu - wyjaśnia Iwona Sokołowska, szef sprzedaży w centrum rezerwacji easygo.pl. - Nasi klienci znają ustawowe zasady i doskonale wiedzą, że każdy sprzedawany przez nas produkt pakietowy jest już ubezpieczony przez samego organizatora wyjazdu. A mimo to, w czasie swoich podróży chcą czuć się komfortowo i bezpiecznie, dlatego szukają dodatkowych form ubezpieczenia. Postanowiliśmy im pomóc i przygotować konkretną, dobra i łatwą w pozyskaniu ofertę.
Allianz od lat oferuje ubezpieczenia dla osób wyjeżdżających za granicę. Ubezpieczenia znane pod nazwą Globtroter i Tramp, sprzedawane były wyłącznie przez agentów ubezpieczyciela i sieć współpracujących z nim biur turystycznych. Od niedawna Allianz zaproponował klientom możliwość zawierania ubezpieczeń na wyjazd krajowy i zagraniczny także przez Internet.
- Dynamiczny rozwój easygo.pl, duża liczba ofert wyjazdowych w portalu i współpraca z wieloma, sprawdzonymi touroperatorami pozwala przewidywać, że liczba osób korzystających z wyjazdów za jego pośrednictwem będzie systematycznie rosła. Stwarza to dla nas doskonałą możliwość dotarcia z ofertą ubezpieczeń turystycznych do szerokiej grupy klientów. - mówi Kinga Chyc z wydziału eCommerce w TU Allianz Polska S.A. - Chcemy, aby na wakacjach wszyscy czuli się bezpiecznie, aby mieli zapewnioną opiekę medyczną, aby wiedzieli, że Allianz zorganizuje im pomoc i pokryje koszty hospitalizacji i transportu medycznego, lub choćby zwykłej konsultacji lekarskiej.
Serwis Allianz w easygo.pl to zarówno informacyjne kompendium wiedzy na temat ubezpieczeń wyjazdowych jak i bardzo wygodne narzędzie do szybkiego, onlineowego zawierania umów i zakupu konkretnych polis. Każda potencjalna transakcja poprzedzona jest operacją na wirtualnym kalkulatorze, który pozwala precyzyjnie wyliczyć wysokość składki ubezpieczeniowej. Do zasobów serwisu ubezpieczeniowego prowadzi siatka internetowych narzędzi rozmieszczona w najważniejszych punktach przeglądanej i rezerwowanej oferty turystycznej w easygo.pl.
Partnerzy zapowiadają stały rozwój serwisu o kolejne sekcje i włączenie jeszcze w tym sezonie ciekawych akcji promocyjnych.
Serwis ubezpieczeniowy Alianz to drugi po finansowym Citibank serwis tematyczny w easygo.pl uruchomiony w tym roku. Wyjazdy urlopowe sprzedawane w Internecie to według różnych źródeł od 3 do 5% całego rynku turystycznego w Polsce. Jego wartość systematycznie rośnie każdego roku. Najwięksi gracze notują 100 - 150% wzrost obsłużonych klientów, a co za tym idzie także generowanych przychodów. Średnia wartość dokonywanej w chwili obecnej rezerwacji wakacyjnej online to 4200 złotych. easygo.pl planuje w sezonie lato 2006 obsłużyć 18 000 klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Poznań promował się w
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Ryanair ogłasza nowe
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
Dział dla turystów:
Polregio przyłącza się do Nocy
Poznań promował się w
Najlepszy kwiecień w historii Katowice
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Starsze aktualności:
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Dokąd polecą Polacy samodzielne na
Polacy krócej wypoczywają w
1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym
Wakacyjne nieruchomości - ceny są
Nowe gwiazdki Michelin w
Większość Polaków wybiera All
Jak piloci Emirates ograniczają zużycie paliwa i emisję podczas operacji
Eksplozja na plaży w Soczi. Dwoje turystów zginęło.
Sky Europe likwiduje połączenia!
Kierowcy z doświadczeniem wyjeżdżają za granicę!
iPody w samolotach meksykańskich linii lotniczych
Itaka i Rainbow - wycieczki objazdówki
Rumunia: wypadek autokaru nie przerwał dzieciom wypoczynku
Punkty informacji turystycznej będą miały gwiazki
Niemcy: hotele z NRD-owskiej epoki skutecznie kuszą klientów
"Zielony" hotel SPA&Wellness w Polsce powstanie w Barcinku
LOT w gronie najsilniejszych marek w Polsce
Modernizacja kolejki na Kasprowy Wierch