Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


ULC opracował dobre praktyki w zakresie ułatwień
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego Grzegorz Kruszyński wydał wytyczne w sprawie wprowadzenia do stosowania dobrych praktyk w zakresie ułatwień w lotnictwie cywilnym.
Wytyczne są zbiorem informacji oraz zaleceń Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego kierowanych do zarządzających lotniskami oraz przewoźników lotniczych. Mają one na celu przede wszystkim dostarczenie możliwych do zastosowania rozwiązań, które w sposób bezpośredni mogą wpłynąć na poprawienie efektywności wykorzystania infrastruktury lotniczej, a tym samym poprawić szybkość oraz komfort podróży pasażerów.
Wytyczne zostały opracowane na podstawie standardów oraz zalecanych metod postępowania Organizacji Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO), zaleceń międzynarodowych stowarzyszeń portów oraz przewoźników lotniczych (ACI, IATA), a także doświadczeń zebranych przez inspektorów Departamentu Ochrony i Ułatwień Lotnictwa Cywilnego ULC podczas wizyt w polskich oraz zagranicznych portach lotniczych. Przy opracowaniu wytycznych posiłkowano się również zasadami certyfikacji usług świadczonych przez zarządzających portami lotniczymi opracowanymi przez L"Union des Aéroports Français.
Publikując wytyczne dotyczące dobrych praktyk w zakresie ułatwień Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego wyraża przekonanie, iż będą one dobrze służyć poprawie standardów obsługi pasażerów oraz zaprasza do dialogu w celu usuwania istniejących w tym zakresie barier i ograniczeń.
Prezes Urzędu oczekuje, że niniejsze wytyczne ujawnią również ewentualne problemy z ich wdrażaniem oraz stanowić będą podstawę do wymiany doświadczeń oraz zgłaszania sugestii w celu ich doskonalenia.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Wypadek autobusu - pijany kierowca uderzył w drzewo
Unia sfinansuje projekty turystyczne
Stuttgart: Nieudane lądowanie spowodowało zamknięcie lotniska
Szybka kolej w Polsce będzie gotowa w 2020 roku?
Ważne zawiadomienie - zmiana lotów do Rzymu
Przy rzeszowskim Rynku ma powstać centrum hotelowo- konferencyjne
Warszawa: nowy dyrektor generalny Le Meridien Bristol
Prokuratura bada przyczyny zaginięcia turysty w Tatrach
Obchody Światowego Dnia Turystyki w Tarnowie
Bydgoszcz i turystyka kongresowa
Białoruś: turystyka obroni kraj przed kryzysem?
Problemy Lufthansy utrudniły życie pasażerom