Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Uzdrowiskowy Dolny Śląsk: All Inclusive
Pod hasłem "DoWód na udany wypoczynek" rozpoczyna się kampania promocyjna dziesięciu dolnośląskich gmin, które dzięki partnerskiej współpracy otrzymały środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na wspólną promocję produktu turystycznego "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk".
Uzdrowiskowy Dolny Śląsk tworzą: Jelenia Góra, Świeradów - Zdrój, Niemcza, Kudowa - Zdrój, Duszniki - Zdrój, Polanica - Zdrój, Szczawno - Zdrój, Jedlina - Zdrój, Lądek - Zdrój, Bystrzyca Kłodzka. - Naszym celem było pozyskanie jak największej ilości funduszy z Unii Europejskiej. Oczywiście każda gmina mogła się sama starać o dofinansowanie, ale dzięki wspólnemu działaniu mogliśmy liczyć na znacznie większe pieniądze. Wspólna promocja może również skutecznie odświeżyć wizerunek Dolnego Śląska jako znanego od stuleci regionu o wysokich walorach turystycznych i uzdrowiskowych - powiedziała podczas inauguracji kampanii Katarzyna Młodawska, naczelnik Wydziału Promocji i Polityki Informacyjnej Urzędu Miasta w Jeleniej Górze.
Dzięki ogólnopolskiej kampanii reklamowej o wartości ponad 2 mln zł dolnośląskie gminy uzdrowiskowe zaprezentują pod nową wspólną marką swój potencjał "All Inclusive".
Autorzy kampanii liczą, że dolnośląskie uzdrowiska, które przez lata były jednym z najatrakcyjniejszych kurortów Europy, będą znowu modnym adresem "wyjazdów do wód". Reklamując się wspólnie pod hasłem "Dowód na udany wypoczynek" dolnośląskie kurorty chcą zainteresować swoją bogatą ofertą osoby poszukujące atrakcyjnych form aktywnego spędzenia wolnego czasu, turystyki i rekreacji oraz prawdziwego sanus per aquam [łac. zdrowie przez wodę], jakie mogą zapewnić tylko zabiegi z wykorzystaniem uzdrowiskowych źródeł wód leczniczych i mineralnych.
Kampania promocyjna, przeprowadzona w okresie od 1 lutego do 15 marca br., obejmie m.in. akcję outdoorową, reklamę w Internecie, reklamę telewizyjną, publikację reklam prasowych, której zadaniem jest skuteczne dotarcie do potencjalnych współczesnych gości kąpielowych dolnośląskich uzdrowisk. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk będzie widoczny na ponad 800 billboardach w na terenie dziesięciu największych województw, w reklamie telewizyjnej, na na łamach czasopism oraz w magazynie pokładowym linii lotniczych. Będzie również kampania internetowa.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
kampania promocyjna dziesięciu dolnośląskich gmin
[2011-06-11 04:17 187.122.222.*]
-1' odpowiedz »
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Zaostrzenie unijnych norm jakości wód w kąpieliskach
150 dolarów i pośrednik - szybki sposób na polską wizę
Warszawa - obchody Światowego Dnia Turystyki
Paryż: strajk spowoduje spore zakłócenia w ruchu lotniczym
Samolot Delta Air awaryjnie lądował na lotnisku w Nowym Jorku
Zatrzymano Rosjankę za próbę wjechania do Niemiec na paszport wnuka
Kontynuacja spotkań edukacyjnych w Tarnowskim Centrum Informacji
Będzie wspólny schemat opłat za korzystanie ze służb żeglugi powietrznej?
Konkurs PPL na projekt architektoniczny hotelu na Okęciu
Ecco Holiday pomaga ofiarom w Azji
Nowy rozkład lotów wrocławskiego lotniska
Nowe połączenie Lufthansy: Wrocław - Frankfurt