TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wielkopolskie przysmaki podbijają Brukselę

Niedawno Wielkopolska promowała swoje regionalne produkty gastronomiczne w Brukseli, w czasie Open Days. Organizatorzy nie ukrywają zadowolenia i są przekonani, że to doskonała forma prezentacji regionu za granicą.


Wielkopolskie stoisko odwiedziło około 2000 zwiedzających i degustujących. Furorę zrobił pieczony udziec ze świni złotnickiej, którym zainteresowała się nawet brukselska telewizja.

Popularnością cieszył się także chleb ze smalcem i szynka z grochem, andruty kaliskie oraz piwo czarnkowskie, które ponoć wygrywało z podawanym obok piwem z Turyngii.

Andrzej Bobrowski, dyrektor Departamentu Rolnictwa w Urzędzie Marszałkowskim uważa, iż jest to doskonały sposób na promowanie regionu i wyrobienie marki. Jego zdaniem należy wybrać cztery sztandarowe produkty i podawać je przez kilka lat pod rząd, aby utrwaliły się w pamięci zwiedzających jako symbole Wielkopolski.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kuchnia regionalna potrawa promocja bruksela wielkopolska region andruty kaliskie wielkopolski gastronomiczne przysmaki symbole potrawy wielkopolskie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję