Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Warszawa wydała lekką ręką 66 tys. na wyjątkowo słabą koncepcję szlaku rowerowego?
"Życie Warszawy" donosi, iż Warszawa wydała 66 tys. 124 zł na opracowanie "Koncepcji włączenia Warszawy w Zielony Szlak Rowerowy Mazowsza". Problem w tym, iż 66 tys. publicznych pieniędzy zostało wydane na 4-stronicowy opis inwestycji i 120 stron o atrakcjach Warszawy. Co więcej urzędnicy wydali taką kwotę nie organizując nawet przetargu - pisze Puls Biznesu.
Łącznie dokument ma 125 stron. Główne rozdziały to "Turystyka rowerowa", "Ogólne informacje o projekcie Zielony Szlak Mazowsza" i "Miasto stołeczne Warszawa". Punkt na temat szczegółowego opisu inwestycji zajmuje zaledwie 4 strony. Większość pozostałych materiałów pochodzi z... urzędu miasta.
Stanisław Plewako, były Pełnomocnik Prezydenta Warszawy ds. Rozwoju Transportu Rowerowego powiedział, że w opracowaniu pracy autorskiej jest jak na lekarstwo, bo zaledwie kilkanaście stron.
W dokumencie w większości można przeczytać na temat atrakcji turystycznych stolicy, np. znajdziemy informację, że Warszawa stała się stolicą w 1952 roku. Nie ma konkretnej propozycji poprowadzenia szlaków rowerowych po dwóch stronach Wisły. Jest to kompilacja różnych pomysłów - dodaje Aleksander Buczyński z Zielonego Mazowsza.
Koncepcja nie zawiera nawet szacunkowego natężenia ruchu rowerowego a oczywistym jest, że bez takich badań trudno określać jakiekolwiek parametry techniczne.
Dokumenty przygotowała firma M&G Consulting Marketing Teresy Małgorzaty Zamany. Autorem pomysłu Zielonego Szlaku jest Marek Zamana (prywatnie mąż Teresy Zamany), prezes fundacji Velopoland. Według jego koncepcji szlaki rowerowe mają być prowadzone wzdłuż Wisły oraz ma być zbudowana baza rowerowa z parkingami, sklepami czy hotelami.
- Jesteśmy otwarci na każdą krytykę. Jest to tylko koncepcja, która nakreśla kierunki. Przecież w projekcie wszystko można zmienić - skomentowała sprawę Teresa Zamana.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Łatwo szastać publicznymi pieniędzmi..
[2008-07-23 12:26 77.112.37.*]
A może Puls Biznesu kwestionuje, że Warszawa stała sięstolicą de jure w 1952 roku.
Ryszard Woznica odpowiedz »Łatwo szastać publicznymi pieniędzmi..
[2008-09-01 16:34 89.76.140.*]
Oczywiście de jure była nią wcześniej, miłośnikom praw stalinowskich przypomnieć warto uchwalę o odbudowie stolicy po II wojnie światowej. odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Arłamów gościł działaczy
Dział przewodnicy i piloci:
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Lotnisko w Pyrzowicach: 1,46 miliona pasażerów w 2006 roku
Rekord Guinnessa: podróż 136 różnymi środkami transportu
Da Grasso w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce
Wrocławski Port Lotniczy liczy się z większym ruchem
Ambasador Centrum**** w Łodzi - otwarcie tuż, tuż
Katastrofa Boeinga nad Amazonią - 155 osób nie żyje
Touroperatorzy w sutannach - konkurencja dla tradycyjnych biur
WizzBreaks - nowa usługa Wizz Air
Sposób na unijne przepisy: sprzedają scypki zamiast oscypków
Specjalne środki bezpieczeństwa również na azjatyckich lotniskach
Wypasiona Zima w Świeradowie - Zdroju!