TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

LOT tnie koszty

Wraz z początkiem miesiąca zlikwidowany został punkt informacyjny LOTu na lotnisku Okęcie. Jest to dość duże utrudnienie dla klientów naszego narodowego przewoźnika. Co więcej, aby jeszcze bardziej ograniczyć koszty planowane jest zamknięcie przedstawicielstw LOTu w niektórych portach za granicą. W Londynie już zaczęto oszczędzać poprzez przeniesienie biura z centrum do innej, tańszej dzielnicy.


W tej chwili, kiedy nie ma na Okęciu punktu informacji o przylotach, oczekującym na przylot samolotu pozostaje tylko uzyskanie informacji przez telefon. Powoduje to zwiększoną nerwowość - tak jak to miało miejsce w niedzielę z powodu opóźnienia przylotu samolotów ze Stanów Zjednoczonych.

Zaistniałą sytuację próbuje wyjaśnić rzecznik prasowy LOTu. Tłumaczy, że po przystąpieniu Polski do UE, informacji nie będą juz udzielać linie lotnicze, tylko obsługa portów lotniczych. Nieoficjalnie natomiast wiadomo, że są to po prostu oszczędności. Jednak LOT zjedna sobie tym klientów przy obecnej konkurencji?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PLL LOT przedstawicielstw LOTu przedstawicielstwa za granicą tnie koszty informacja telefoniczna opóźnienia przylotow linie lotnicze loty koszty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję