
LOT tnie koszty
2004-07-05Wraz z początkiem miesiąca zlikwidowany został punkt informacyjny LOTu na lotnisku Okęcie. Jest to dość duże utrudnienie dla klientów naszego narodowego przewoźnika. Co więcej, aby jeszcze bardziej ograniczyć koszty planowane jest zamknięcie przedstawicielstw LOTu w niektórych portach za granicą. W Londynie już zaczęto oszczędzać poprzez przeniesienie biura z centrum do innej, tańszej dzielnicy.
r e k l a m a
W tej chwili, kiedy nie ma na Okęciu punktu informacji o przylotach, oczekującym na przylot samolotu pozostaje tylko uzyskanie informacji przez telefon. Powoduje to zwiększoną nerwowość - tak jak to miało miejsce w niedzielę z powodu opóźnienia przylotu samolotów ze Stanów Zjednoczonych.
Zaistniałą sytuację próbuje wyjaśnić rzecznik prasowy LOTu. Tłumaczy, że po przystąpieniu Polski do UE, informacji nie będą juz udzielać linie lotnicze, tylko obsługa portów lotniczych. Nieoficjalnie natomiast wiadomo, że są to po prostu oszczędności. Jednak LOT zjedna sobie tym klientów przy obecnej konkurencji?
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Boeing: zysk operacyjny w 2007 wzrósł o 93%
Od 2006 roku karta zamiast E 111
Tatry: węgierska turystka zginęła pod Zawratem
Zakopane: saniami po kieliszku
Mniej o 24 pociągi w świętokrzyskim
Do szwedzkiej Karlskrony z Vision&Team
Ruszył portal rezerwacyjny po japońsku - www.hakken -poland.com
Znany jest plan rozwoju sieci lotniczej na EURO 2012
Aktualna sytuacja finansowa Thomasa Cooka
Karnawał Furmański atrakcją dla turystów
Konsumenci wybrali: Hotele i restauracje
Dworzec Główny w Berlinie największy i najnowocześniejszy w Europie
Promocja Krakowa w zagranicznych mediach