TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Londyn: British Airways odwołuje kampanię reklamową nowego terminala

Linie lotnicze British Airways, które jako jedyne miały korzystać z nowo otwartego terminala na Heathrow w Londynie wycofały reklamę tegoż terminala.


Mająca kosztować wiele milionów funtów kampania reklamowa została odwołana z powodu chaosu, jaki zapanował w pierwszym dniu funkcjonowania nowego terminalu - podał serwis Brand Republic.

W związku z problemami z systemem bagażowym British Airways odwołały już kilkadziesiąt lotów, a na lotnisku jest 15-tysięczna sterta bezpańskich bagaży.

Brytyjski przewoźnik, którego wszystkie loty od czwartku zostały przeniesione do Terminalu 5 (wcześniej były rozsiane po trzech terminalach), planował uruchomienie kampanii reklamowej w prasie i telewizji, przygotowanej przez agencję Bartle Bogle Hegarty.

Kampania została przesunięta na późniejszą część bieżącego roku. Rzecznik brytyjskich linii zapewnia, że ruszy ona, kiedy tylko nowy terminal przyjmie "standardy usług jakich oczekują pasażerowie".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Londyn British Airways kampania reklamowa nowego terminala terminal Heathrow Bartle Bogle Hegarty reklama promocja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję