TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Co ma ze sobą wspólnego British Airways i iPad?

iPad znalazł zastosowanie w wielu branżach i dziedzinach, nawet tam, gdzie wydawać by się mogło, nie ma dla niego miejsca. Od niedawna stanowi część wyposażenia załóg samolotów British Airways.


Tablety coraz częściej można spotkać w szkołach i na uczelniach. iPod sprawdza się w szkole, w kościele, armii i w polityce. Jest nowinką równie chętnie wykorzystywaną przez małych przedsiębiorców jaki i wielkie firmy. Ostatnio internet obiegły zdjęcia restauracji, gdzie iPad pełni rolę karty dań (ze szczegółowym opisem każdego z nich i możliwością przeczytania komentarzy na ich temat). Jest też "łącznikiem" z kucharzem - przez iPada wybieramy danie, zamawiamy je, a nawet chwalimy lub narzekamy, w zależności od tego, czy nam smakowało.

iPady wprowadziły na swoje pokłady linie British Airways - obsługa pokładowa, zamiast pliku kartek i karteczek z listą pasażerów, numerami biletów, etc., ma do dyspozycji wygodne urządzenie. Tablet pomaga nie tylko zapanować nad sytuacją na pokładzie, ale także połączyć się z lotniskiem, sprawdzić dostępne dla klienta zniżki, promocje, czy chociażby opóźnione lub odwołane loty. A to podobno początek podniebnej rewolucji iPadów na pokładach samolotów British Airways. Na razie w iPady zostało wyposażone 100 wybranych załóg, ale jeśli rozwiązanie się sprawdzi, w ciągu kilku miesięcy w tablety otrzymają wszystkie załogi głównych samolotów brytyjskich linii lotniczych.

Szybki przepływ informacji sprawdza się np. podczas wejścia na pokład - pracownik nie musi odszukiwać naszego nazwiska na liście pasażerów, wystarczy że wstuka kilka pierwszych liter nazwiska, a w przeciągu kilku sekund otrzymuje informację, gdzie dana osoba siedzi. Skraca to czas oczekiwania na wejście do samolotu, co bardzo chwalą sobie podróżni.

Pomocną funkcją iPada na pokładzie samolotów British Airways jest możliwość stałego kontaktu obsługi pokładowej z lotniskiem. Jest to przydatne zwłaszcza wtedy, gdy mają opóźnienia lub loty są odwołane - wówczas obsługa może szybko powiadomić pasażerów o sytuacji na ziemi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
British Airways iPad linie lotnicze załoga samolotu obsługa pasażerów obsługa pokładowa lotnisko lista pasażerów tablet kontakt obsługi pokładowej z lotniskiem brytyjskie linie lotnicze




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję