Co ma ze sobą wspólnego British Airways i iPad?
iPad znalazł zastosowanie w wielu branżach i dziedzinach, nawet tam, gdzie wydawać by się mogło, nie ma dla niego miejsca. Od niedawna stanowi część wyposażenia załóg samolotów British Airways.
Tablety coraz częściej można spotkać w szkołach i na uczelniach. iPod sprawdza się w szkole, w kościele, armii i w polityce. Jest nowinką równie chętnie wykorzystywaną przez małych przedsiębiorców jaki i wielkie firmy. Ostatnio internet obiegły zdjęcia restauracji, gdzie iPad pełni rolę karty dań (ze szczegółowym opisem każdego z nich i możliwością przeczytania komentarzy na ich temat). Jest też "łącznikiem" z kucharzem - przez iPada wybieramy danie, zamawiamy je, a nawet chwalimy lub narzekamy, w zależności od tego, czy nam smakowało.
iPady wprowadziły na swoje pokłady linie British Airways - obsługa pokładowa, zamiast pliku kartek i karteczek z listą pasażerów, numerami biletów, etc., ma do dyspozycji wygodne urządzenie. Tablet pomaga nie tylko zapanować nad sytuacją na pokładzie, ale także połączyć się z lotniskiem, sprawdzić dostępne dla klienta zniżki, promocje, czy chociażby opóźnione lub odwołane loty. A to podobno początek podniebnej rewolucji iPadów na pokładach samolotów British Airways. Na razie w iPady zostało wyposażone 100 wybranych załóg, ale jeśli rozwiązanie się sprawdzi, w ciągu kilku miesięcy w tablety otrzymają wszystkie załogi głównych samolotów brytyjskich linii lotniczych.
Szybki przepływ informacji sprawdza się np. podczas wejścia na pokład - pracownik nie musi odszukiwać naszego nazwiska na liście pasażerów, wystarczy że wstuka kilka pierwszych liter nazwiska, a w przeciągu kilku sekund otrzymuje informację, gdzie dana osoba siedzi. Skraca to czas oczekiwania na wejście do samolotu, co bardzo chwalą sobie podróżni.
Pomocną funkcją iPada na pokładzie samolotów British Airways jest możliwość stałego kontaktu obsługi pokładowej z lotniskiem. Jest to przydatne zwłaszcza wtedy, gdy mają opóźnienia lub loty są odwołane - wówczas obsługa może szybko powiadomić pasażerów o sytuacji na ziemi.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Przewoźnik zwraca pieniądze za bilety
Klienci biur pozywają Skarb Państwa
Watra Travel rozpoczęło sprzedaż oferty Travel Senior
Branża turystyczna - open for business
Zakopane pokaże się w Jaka to melodia Turniej Miast
Dyskusja o ochronie krajobrazu
Grupa eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych
Pamiątka po Euro w kołobrzeskim hotelu
OLT Jetair inauguruje loty na nowych trasach krajowych
Wyroki w sprawie kradzieży bloków z piramidy
Eurolot planuje zakup sześciu nowych Bombardierów