Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
NetJets Europe nastawia się na polskich klientów biznesowych
Europejski lotniczy przewoźnik biznesowy NetJets Europe ogłosił, że planuje zwiększyć sprzedaż i wzrost inwestycji w Polsce.
NetJets Europe nominował już Magdalenę Gramberg na stanowisko vice prezesa ds. sprzedaży. Będzie ona odpowiedzialna za rozwój biznesu na polskim rynku. Przez ostatnie trzy lata przewoźnik zwiększa swoją obecność w regionie. W minionym roku NetJets Europe obsłużył prawie tysiąc połączeń z i do Polski, z czego ponad połowę ruchu przyjął Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Mianowanie Gramberg dowodzi, że firma NetJets Europe widzi potencjał w polskim rynku i zamierza wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów zarówno indywidualnych jak i korporacyjnych.
Magdalena Gramberg, vice prezes ds. sprzedaży zaznaczyła - Nasi polscy właściciele mówią nam, że wybierają usługi NetJets Europe, ponieważ oferujemy dostęp do największej i najbardziej zaawansowanej floty na świecie, gwarantujemy szeroki wybór typów maszyn, a nawet szeroki wybór samolotów w jednym czasie. Podczas gdy inne komercyjne linie lotnicze redukują liczbę połączeń, my oferujemy 14 zaawansowanych typów samolotów oraz globalną sieć, w ramach której nasi klienci mogą korzystać z 800 maszyn. NetJets Europe ma dla polskiego rynku wyjątkową ofertę.
NetJets Europe zapewnia podróżnym wysoką jakość podróży opartą o cztery filary: bezpieczeństwo, dostępność w każdym miejscu, o każdej porze i bezproblemowość. Głównym priorytetem firmy jest stałe inwestowanie w bezpieczeństwo. Firma szczyci się dobrymi pilotami oraz jedną z najmłodszych flot. Ma też własne standardy bezpieczeństwa, które znacznie przewyższają wymagania przemysłu lotniczego.
Na polskim rynku NetJets Europe istnieje od 2004 roku. Oferuje swoim pasażerom usługi lotnicze z 11 portów w całym kraju. W pierwszej piątce znajdują się lotniska w: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Łodzi. W bieżącym roku NetJets Europe odnotował znaczący wzrost natężenia ruchu pasażerskiego z wrocławskiego lotniska. Najczęściej wybieranymi kierunkami były: Londyn, Moskwa, Genewa, Paryż i Düsseldorf.
W 1986 roku NetJets wprowadził ideę współwłasności współdzielonej samolotów. Od tego czasu klienci prywatni i biznesowi odczuli korzyści związane z byciem współwłaścicielami odrzutowców przy jednoczesnym podziale kosztów utrzymania. Prywatny samolot może wylatać 800 godzin w ciągu roku. Jednak przeciętnie właściciel prywatnego samolotu wykorzystuje zaledwie tylko 160 godzin lotu. Według modelu współwłasności współdzielonej zakup udziałów w jednym z samolotów daje dostęp do globalnej floty, która liczy ponad 800 maszyn i pozwala na korzystanie ze wszystkich przywilejów związanych z posiadaniem samolotu bez ponoszenia problemów administracyjnych.
Model Własności Współdzielonej NetJets Europe pozwolił na obniżenie kosztów lotnictwa prywatnego oraz sprawił, że jest ono wydajniejsze i bardziej dostępne dla większej liczby firm oraz klientów indywidualnych.
Oprócz Programu Własności Współdzielonej, NetJets Europe oferuje też Program Kart Korporacyjnych. Jest on skierowany przede wszystkim do osób, które chcą korzystać z możliwości prywatnych przewozów lotniczych bez żadnego zaangażowania się w długoterminowy kontrakt. Z tego programu można skorzystać już od 118 000 euro za 25 godzin lotu na pokładzie małych odrzutowców.
Mats Leander, dyrektor wykonawczy NetJets poinformował - Funkcjonujemy w biznesie, w którym liczy się czas, a my oferujemy firmom proste rozwiązanie, które pomoże osobom zarządzającym zwiększyć ich skuteczność. Dla dyrektorów firm, którzy pracują 80 godzin tygodniowo, mają asystentów i korzystają regularnie z blackberry, prywatne loty są kolejnym niezbędnym narzędziem w pracy. Wierzymy, że oferując naszym klientom możliwość efektywnego zarządzania swoim czasem, umożliwiamy im bycie tak produktywnym, jak to jest tylko możliwe, a to stanowi dla nich rzeczywistą wartość.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział badania rynku i analizy:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Chorzów będzie miał pierwszy czterogwiazdkowy hotel
Łódź - Grand Hotel będzie mieć basen i podziemny parking
Rząd pozbywa się swoich ośrodków
Wenezuela pomoże uratować Alitalię?
Toruń: wkrótce otwarcie jednogwiazdkowego hotelu Etap
Lotnisko w Łodzi będzie większe
Jak zaoszczędzić na biletach kolejowych we Włoszech?
Włochy: wysoka wygrana w totolotku sposobem na przyciągnięcie turystów?
Prokuratura oskarżyła dwie osoby w sprawie wypadku autokaru w Serbii
Rozmowy nt promocji województwa pomorskiego
Condor ogłasza promocję na 100 tys. biletów
Kielce wydały Informator Gospodarstw Agroturystycznych