TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Travelplanet.pl rośnie i wdraża

Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl co roku notuje wzrost przychodów sięgający 300 proc. Podczas gdy w 2003 r. z usług Travelplanet.pl skorzystało ok. 5 tys. klientów, prognozy na rok 2004 mówią o 12 tys. klientów.


Tym samym firma ugruntuje swą pozycję największego internetowego biura podróży w tej części kontynentu. Prezes Travelplanet.pl, Piotr Multan uważa, że kłopoty polskich biur podróży często wynikają z braku wysokich standardów zarządzania. Travelplanet.pl zainwestował w zintegrowany z call center system obsługi sprzedaży. To rozwiązanie pozwoli na utrzymanie wysokich standardów przy obsłudze nawet kilkudziesięciu tysięcy turystów rocznie. Wdrożeniem nowych rozwiązań informatycznych, pozwalających na zarządzanie rosnącą ofertą, przychodami oraz relacjami z klientami zajęła się spółka MacroSoft Wrocław. System łączy oprogramowanie klasy ERP (SKID) i CRM (LINFO) z obsługą call center. Przy budowie systemu wykorzystano możliwości pracy grupowej pakietu IBM Lotus/Notes.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl zyski dochody przychody obroty turyści klienci Piotr Multan call center MacroSoft Wrocław ERP CRM rezerwacja zamawiani przez internet w internecie sieci online on-line travelplanet lotus biur




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję