Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Travelplanet.pl rośnie i wdraża
Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl co roku notuje wzrost przychodów sięgający 300 proc. Podczas gdy w 2003 r. z usług Travelplanet.pl skorzystało ok. 5 tys. klientów, prognozy na rok 2004 mówią o 12 tys. klientów.
Tym samym firma ugruntuje swą pozycję największego internetowego biura podróży w tej części kontynentu. Prezes Travelplanet.pl, Piotr Multan uważa, że kłopoty polskich biur podróży często wynikają z braku wysokich standardów zarządzania. Travelplanet.pl zainwestował w zintegrowany z call center system obsługi sprzedaży. To rozwiązanie pozwoli na utrzymanie wysokich standardów przy obsłudze nawet kilkudziesięciu tysięcy turystów rocznie. Wdrożeniem nowych rozwiązań informatycznych, pozwalających na zarządzanie rosnącą ofertą, przychodami oraz relacjami z klientami zajęła się spółka MacroSoft Wrocław. System łączy oprogramowanie klasy ERP (SKID) i CRM (LINFO) z obsługą call center. Przy budowie systemu wykorzystano możliwości pracy grupowej pakietu IBM Lotus/Notes.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Turystyka w Hiszpanii wciąż się umacnia
MSZ przypomina: Polacy podróżujący przez Rosję muszą mieć wizy tranzytowe
Spotkanie grupy B-4 w Nowym Jorku
Muzeum Dziedzictwa Kościelnego w Wilnie
Jutro rozpoczęcie karnawału w Rio de Janeiro
Travelport podpisał umowę ze Student Agency
Gdańsk: niedługo najlepiej oznakowane miasto w Polsce
Jeszcze nie dojdzie do rozszerzenia strefy Schengen!
GOPR ostrzega: warunki turystyczne są trudne
Nowe stawki opłat lotniskowych na Okęciu
Groźne pożary we włoskiej Apulii
Cztery dni bez ubrań, dokumentów i lekarstw dzięki Skyeurope
Grupa 87 Polaków musiała opuścić samolot ze względu na złe zachowanie!
Przegląd najlepszych lipcowych imprez w polskich górach
Będą mandaty za opalanie topless?
Podniesienie VAT zaszkodzi hotelom i restauracjom
Wrocław - PKP Intercity uruchomiło kolejne Centrum Obsługi Klienta
Z powodu mgły utrudnienia na krajowych lotniskach
Loty z Londynu do Popradu - nowe możliwości rozwoju dla Tatr!