Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Skyscanner wprowadziła więcej domen krajowych
Wyszukiwarka lotów Skyscanner kontynuuje międzynarodowy rozwój wprowadzając nowe domeny dla 8 krajów. Skyscanner jest obecnie dostępny w 20 językach i 59 walutach, ale dodanie nowych domen i subdomen oznacza większą dostępność witryny dla użytkowników w tych krajach.
Nowe domeny zostały wprowadzone dla Rosji (Skyscanner.ru), Japonii (Skyscanner.jp), Holandii (Skyscanner.nl), Czech(Skyscanner.cz), Grecji (gr.Skyscanner.com), Turcji (tr.Skyscanner.com), Szwecji (se.Skyscanner.com) i Rumunii (ro.Skyscanner.com).
W roku 2008 uruchomiła już domeny dla Francji (Skyscanner.fr), Hiszpanii (Skyscanner.es), Niemiec (Skyscanner.de), Polski, gdzie Skyscanner ma swój Oddział (Skyscanner.pl), Włoch (Skyscanner.it) i Danii (dk.Skyscanner.com).
- Międzynarodowy rozwój jest kluczem do następnego poziomu wzrostu wyszukiwarki Skyscanner. Przewidujemy 100% wzrost w tym roku i oczekujemy, że za rok o tej porze tylko 30% użytkowników będzie pochodzić z Wielkiej Brytanii. Już 60% naszych użytkowników pochodzi spoza Wielkiej Brytanii i obserwujemy duży wzrost w krajach, gdzie wprowadziliśmy już domeny krajowe. W minionym roku w Polsce ten wzrost osiągnął 60%, ale już w Niemczech 105%, a w Danii aż 120%. Do chwili obecnej nasz międzynarodowy rozwój był w dużej mierze zasługą odpowiedniego pozycjonowania, ale dodatkowo planujemy uruchomić program partnerski w Europie, a także zamierzamy rozpocząć kampanie SEM we wszystkich kluczowych krajach - oznajmił Barry Smith, współwłaściciel i Dyrektor Rozwoju Skyscanner.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Tańsze zwiedzanie północno - zachodnich Czech z kartą Benefit Program
Sieciowe kawiarnie i restauracje powstaną na polskich dworcach kolejowych?
Konferencja "Turystyka w badaniach naukowych w Polsce i na świecie"
Pasażerowie chętnie zapłacą dodatkowo za... lot w kabinie pilotów
2007: Balice szykują się do pobicia rekordu pasażerów
Arabski fundusz inwestuje w kosmiczną turystykę
Resort skarbu sprzedał 92% udziałów uzdrowiska Ustka
We Włoszech trwa strajk komunikacji miejskiej i kolejowej
Abu Zabi podnosi szacunki turystyczne na następne lata
Marriott International: w ostatnim bilansie zyski zmalały o 20%
Ruch na przejściach granicznych mniejszy niż zwykle
Intercontinental zamierza budować w Polsce nowe hotele
Unijny rejestr produktów chronionych poszerzył się o kolejny polski produkt
DinoPark w Szklarskiej Porębie już otwarty
PIT krytykuje doniesienia medialne nt. kondycji biur podróży
Lotnisko Schoenefeld ma przejąć pasażerów z Polski
Malaga: Konferencja European SITE n/t imprez incentive
Robert Karczmarek wspomina polityczne konflikty w pracy pilota!