Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Geovita kontynuuje odświeżanie swojego wizerunku i prowadzi 3 kampanie reklamowe
Geovita - Turystyczna Sieć Marzeń prowadzi już 3 duże kampanie reklamowe, skierowane do najistotniejszych grup docelowych klientów. Akcje prowadzone są w ramach strategii marketingowej na rok 2009.
Po kampanii "Odnowa biologiczna z Geovitą", rozpoczęły się dwie kolejne kampanie reklamowe: "konferencje z Geovitą" oraz "oderwij się i wypocznij w Geovicie".
Kampania "konferencje z Geovitą" rozpoczęła się 1.03.2009, potrwa do 30.04.2009r. Kampania przeprowadzana jest w oparciu o prasę opiniotwórczą związaną z branżą konferencyjną oraz Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do organizatorów konferencji i szkoleń. Zaprojektowane zostały dwa layouty reklamy, jeden prasowy oraz internetowy, drugi tylko internetowy wyświetlany we wszystkich zakontraktowanych portalach.
Akcja "oderwij się i wypocznij w Geovicie" rozpoczęła się 1.04.2009, potrwa do 30.06.2009r. Kampania przeprowadzana jest w oparciu o outdoor (335 bilbordów w 7 największych aglomeracjach w Polsce - Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Łódź), radio - 30 sekundowe spoty 110 regionalnych stacjach radiowych oraz Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych związanych z turystyką. Zaprojektowane zostały dwa layouty reklamy, jeden na outdoor oraz drugi - internetowy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowe kampanie reklamowe Geovity
[2009-04-09 17:23 213.158.196.*]
To dobrze, że Geovita zadba o swój wizerunek. Dotychczasowe "chwyty" marketingowe w stylu wymuszania na klientach wykupywania obiadokolacji wbrew ich woli i niezgodnie z ofertami przyniosły tej firmie duzo szkody. Warto też zastanowic sie nad niektórymi dyrektorami ośrodków mogących być śmiało bohaterami filmów Barei. odpowiedz »
Nowe kampanie reklamowe Geovity
[2009-07-23 14:15 83.17.253.*]
Geovita nie tylko prowadzi odświeżanie wizerunku ale również swoich hoteli, w ostatnim czasie po rozbudowie otwarto ośrodek w Dźwirzynie. Dobudowane są nowe piękne, przestronne pokoje, ogromny basen, trzy sale konferencyjne. Planowane jest również szybkie otwarcie SPA. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział hotele, pensjonaty:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Początek sezonu na Wielkich Jeziorach
W 2008 zyski linii lotniczych spadną o 10%
Air France-KLM w czerwcu zwiększyły liczbę pasażerów o 1,3%
Latanie bez papierowych biletów coraz popularniejsze
Łódź ma szansę stać się zagłębiem turystyki religijnej?
Kolejka na Gubałówkę zamknięta aż do wiosny!
Pilot zmarł podczas lotu Manchester-Cypr
Po przebudowie w półtorej godziny pociągiem z Warszawy do Łodzi
200 milionów na inwestycje w porty lotnicze 2007 rok
Międzyzdroje mają przejście graniczne!
Od listopada w Austrii konieczne jest stosowanie opon zimowych
Pożar hotelu w Iraku. Zginął Polak
Louis Vuitton zadziała w branży hotelarskiej
Greenpeace walczy przeciw polskiej autostradzie
Nowy, wygodniejszy serwis internetowy Galileo Polska
PBP Sindbad pomaga klientom Air Polonii
Areszt śledczy może stać się atrakcją turystyczną
Sondaż Skyscanner: książka to najprzydatniejsza rzecz w podróży