Ruszyła kampania edukacyjna: `Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko`
Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na "trudne" zachowania dzieci w hotelach. Kampania "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko" jest skierowana do rodziców z dziećmi w różnym wieku, którzy odwiedzają hotele z certyfikatami Hotel Przyjazny Rodzinie.
W hotelu zadowolenie gości jest najwyższą miarą sukcesu. Dlatego Hotel Przyjazny Rodzinie już od 2008 roku dba o wygodę, bezpieczeństwo i satysfakcję podróżujących rodzin z dziećmi, przeprowadzając niezależne audyty. "W przestrzeni publicznej, np. w hotelowej restauracji, każdy gość ma takie same prawa, bez względu na wiek. Niestety zdarza się, że w hotelach dochodzi do niezręcznych sytuacji takich jak krzyki, płacze, głośne rozmowy, bieganie między stolikami czy zaczepianie gości i obsługi. Podobnych "kłopotliwych" zachowań dzieci można zaobserwować w obiektach znacznie więcej" - mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
W ciągu 8 lat trwania konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie członkowie kapituły byli świadkami wielu niekomfortowych sytuacji zarówno dla obsługi, jak i dla gości. Pobyt w hotelu powinien być prawdziwie magicznym doświadczeniem. Dlatego właśnie w ramach kampanii HPR powstał nowy projekt edukacyjny: "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko", który ma pomóc w zrozumieniu hotelowego savoir-vivre`u rodzinom z dziećmi.
"Pokażemy, na co powinno się zwracać uwagę podczas pobytu w miejscach publicznych takich, jak recepcja, restauracje czy miejsca zabaw. Chcemy przede wszystkim zapoznać rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie. Wszystko po to, żeby wszyscy goście czuli się w hotelach dla rodzin w 100 procentach komfortowo" - podkreśla Violetta Hamerska.
Hotele w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie są oceniane w następujących kategoriach:
Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ruszyła kampania:`Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko`
[2016-08-04 14:34 46.112.206.*]
Bzdura.Dzieci powinni rodzice wychować tak,aby zachowywały się jak trzeba i nie były upierdliwe dla innych,a jak coś nie tak z rodzinką,lub z rozwydrzonymi bachorami,to trzeba ich wyrzucić.Niech się nauczą i siedzą u siebie na wsi,bez względnie na narodowość i upajają się swym bezstresowym wychowaniem!A nie tworzyć jakieś bzdury.Nie umiesz się zachować-siedż w domu,czy to dorosły,czy dziecko-bo nie daleko jabłko od jabłoni.... odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: październik to czas hoteli
Starsze aktualności:
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
UE zniesie wizy dla obywateli Gruzji?
Ilu pasażerów skorzystało z usług linii Ryanair i easyJet w lipcu?
Czy można odmówić wypłaty odszkodowania po rezygnacji z wyjazdu spowodowanej śmiercią bliskich?
Korea Północna chce zwiększyć zyski z turystyki
Rainbow Tours publikuje marcowe wyniki
Linie lotnicze zmieniają zasady po katastrofie w Alpach
Egipt zamyka przedstawicielstwa turystyczne
Emirates i Heathrow nawiązały współpracę
Jak reklamowały się browary w trzecim kwartale
Katastrofa lotnicza we Francji
Jakie kierunki wybierają turyści Rainbow?
Polacy chętniej sięgają po napoje gazowane
Bułgarska turystyka przeżywa problemy
Piloci Lufthansy znów będą strajkować?
Paryskie restauracje pod kontrolą urzędników
Rośnie rynek hotelarski w Polsce. Czego się obawiają hotelarze?
Włoski chaos odstrasza turystów?
Fajne narzędzie dla Właścicieli kwater, pensjonatów itp.