TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszyła kampania edukacyjna: `Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko`

Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na "trudne" zachowania dzieci w hotelach. Kampania "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko" jest skierowana do rodziców z dziećmi w różnym wieku, którzy odwiedzają hotele z certyfikatami Hotel Przyjazny Rodzinie.


W hotelu zadowolenie gości jest najwyższą miarą sukcesu. Dlatego Hotel Przyjazny Rodzinie już od 2008 roku dba o wygodę, bezpieczeństwo i satysfakcję podróżujących rodzin z dziećmi, przeprowadzając niezależne audyty. "W przestrzeni publicznej, np. w hotelowej restauracji, każdy gość ma takie same prawa, bez względu na wiek. Niestety zdarza się, że w hotelach dochodzi do niezręcznych sytuacji takich jak krzyki, płacze, głośne rozmowy, bieganie między stolikami czy zaczepianie gości i obsługi. Podobnych "kłopotliwych" zachowań dzieci można zaobserwować w obiektach znacznie więcej" - mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

W ciągu 8 lat trwania konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie członkowie kapituły byli świadkami wielu niekomfortowych sytuacji zarówno dla obsługi, jak i dla gości. Pobyt w hotelu powinien być prawdziwie magicznym doświadczeniem. Dlatego właśnie w ramach kampanii HPR powstał nowy projekt edukacyjny: "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko", który ma pomóc w zrozumieniu hotelowego savoir-vivre`u rodzinom z dziećmi.

"Pokażemy, na co powinno się zwracać uwagę podczas pobytu w miejscach publicznych takich, jak recepcja, restauracje czy miejsca zabaw. Chcemy przede wszystkim zapoznać rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie. Wszystko po to, żeby wszyscy goście czuli się w hotelach dla rodzin w 100 procentach komfortowo" - podkreśla Violetta Hamerska.

Hotele w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie są oceniane w następujących kategoriach:

  • najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
  • najlepszy hotel miejski dla rodziny
  • najlepszy pensjonat dla rodziny
  • najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
  • najlepszy hotel sieciowy miejski dla rodziny
  • najlepszy hotel sieciowy na wypoczynek dla rodziny

  • Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.




    Komentarze

    (kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

    (akceptacja regulaminu)


    Tagi:
    hotel przyjazny rodzinie kampania edukacyjna niezręczne sytuacje w hotelach


    Komentarze:

    Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
      Akceptuję