Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Emirates zwiększa liczbę samolotów z darmowym Wi-Fi na pokładzie
Linie Emirates oferują darmową sieć Wi-Fi na pokładzie 106 samolotów, a każdego miesiąca bezprzewodowe połączenie z Internetem uzyskują dwie-trzy kolejne maszyny. Po aktualizacji usługi na początku lutego, która obejmowała m.in. uproszczenie procedury logowania, wykorzystanie tej usługi Emirates wzrosło o 25%.
Linie Emirates przeznaczają ponad 20 mln USD rocznie na instalację i obsługę systemów łączności pokładowej, które zapewniają dostęp do bezprzewodowego Internetu w trakcie lotu. Na najdłuższych trasach długodystansowych Emirates (ponad 14 godzin lotu) ponad 30% pasażerów korzysta z sieci Wi-Fi, a podczas niedawnego lotu do Nowego Jorku odsetek ten wyniósł aż 66%.
Obecnie sieć bezprzewodowa jest dostępna na pokładzie wszystkich 59 Airbusów A380 i 47 Boeingów 777 obsługiwanych przez linie. W ponad 60% samolotów wyposażonych w usługę, pakiet pierwszych* 10MB danych jest bezpłatny, co wystarczy, aby przejrzeć portale społecznościowe czy przesłać wiadomość za pomocą komunikatora. Później (a także w pozostałych samolotach) użytkownicy mogą wykupić pakiet 500MB danych za jednego dolara amerykańskiego. Po wprowadzeniu sieci bezprzewodowej za darmo lub za niewielką opłatą, w październiku ubiegłego roku wykorzystanie usługi Emirates wzrosło niemal pięciokrotnie.
Poza zainstalowaniem bezprzewodowego Internetu na pokładzie wszystkich samolotów A380, linie Emirates zaczęły konfigurować sieć Wi-Fi we wszystkich Boeingach 777-300ER i 777-200LR w tempie dwóch-trzech samolotów miesięcznie.
"Jako linie łączące ludzi i miasta na całym świecie Emirates dążą do wprowadzenia Wi-Fi w całej flocie. Klienci poszukują darmowego Wi-Fi w czasie pracy, szczególnie w podróży, w związku z czym sieć bezprzewodowa powoli staje się normą dla większości ludzi, którzy chcą mieć też stały dostęp do portali społecznościowych i komunikatorów. Linie Emirates dopłacają lub w całości pokrywają wysoki koszt zakupu danych. Sądzimy, że w przyszłości darmowa sieć Wi-Fi na pokładzie stanie się w oczach wszystkich naszych klientów normą, i nie będzie podlegać opłatom oraz ograniczeniom." - powiedział Patrick Brannelly, Divisional Vice President for Customer Experience (Inflight Entertainment & Connectivity.
Ze względu na obecne ograniczenia techniczne branży, takie jak dostępna prędkość czy przepustowość, czy też brak zaawansowanego sprzętu i oprogramowania, linie muszą pobierać niewielką opłatę za dodatkowy pakiet danych, aby usługa Wi-Fi działała sprawnie.
W 2014 r. na pokładach samolotów linii Emirates z bezprzewodowego Internetu skorzystało 650 tys. klientów, a na początku marca bieżącego roku było to ponad 350 tys. osób.
Według danych przewoźnika, pasażerowie na pokładzie Emirates najczęściej wchodzą na takie strony jak Facebook czy Google oraz korzystają z komunikatorów, takich jak Skype i WhatsApp, co oddaje silną potrzebę utrzymywania kontaktu za pośrednictwem portali społecznościowych nawet w trakcie podróży.
Pasażerowie Emirates mogą ponadto skorzystać z innych usług - linie zapewniają zasięg telefonów komórkowych w ponad 75% swoich samolotów, a także dostęp do poczty, telefonu i usług SMS w każdej maszynie. Darmowa sieć Wi-Fi znajduje się również we wszystkich 37 poczekalniach lotniskowych Emirates.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Ruch pasażerski na polskich lotniskach w listopadzie
Emirates podpisują umowę code-share z Alaska Airlines
Kto został laureatem 8 edycji konkursu Wine & Food Noble Night 2015?
O ile tańsze mogą być domy wakacyjne po sezonie?
TSS Polska organizuje spotkania dla przedstawicieli biur podróży
Nowe połączenia lotnicze z Polski do południowych Włoch
Rainbow podsumowuje 2016 rok. Ile zarobił?
Nowy projekt na rynku turystycznym
W maju odbędą się targi Market Tour w Szczecinie
Hotel wprowadza nowe uniformy dla obsługi
Ile turyści wydają w Hiszpanii?
Nocleg.pl w rękach węgierskiej spółki turystycznej
Za tydzień zaczyna się TravelCamp
Kulinarne Mistrzostwa Polski odbędą się na targach WorldHotel
Greckie wyspy odcięte od świata przez strajk
Almatur startuje z nową kampanią reklamową
Nowy nocny kurs z Warszawy do Zakopanego
Będą regularne loty pomiędzy USA a Kubą?
Brexit zmusza znanego kucharza do zamknięcia restauracji
Wycieczka do Wenecji prośba o pomoc
Podróż w pojedynkę Calella, Costa Brava 9.09-23.09.2011