TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Porównywarka ofert hotelowych rozpoczyna kampanię reklamową

Wyszukiwarka i porównywarka ofert hotelowych - HotelsCombined.pl zwiększa aktywność swoich działań na terenie Polski.


Serwis zapowiedział rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej. Spoty reklamowe wyemitowane zostaną na kanałach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w wybranych kanałach tematycznych.

"HotelsCombined odnotowuje z roku na rok większe zainteresowanie na rynku polskim. Polacy coraz częściej korzystają z narzędzi online do planowania podróży i doceniają HotelsCombined. Konsekwencją lokalizacji i optymalizacji serwisu dla użytkownika z rynku polskiego jest zintensyfikowanie działań marketingowych i budowanie wizerunku marki w Polsce" - mówi Łukasz Michta, Manager HotelsCombined na Europę Środkową i kraje bałtyckie.

Serwis wyemituje 15s spot "MaxZilla", z Max-me, który jest symbolem strony internetowej oraz ma kojarzyć się z wypoczynkiem i dobrym snem. 




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotelcombined porównywarka ofert hotelowych kampania reklamowa telewizja spoty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję