Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Co najbardziej irytuje Polaków podczas podróży?
Wprawdzie urlop powinien kojarzyć się głównie z bezstresowym wypoczynkiem, ale dla niektórych podróżnych bywa źródłem wielu frustracji.
Dobre samopoczucie podczas podróży mogą z powodzeniem zepsuć niecierpliwi współpasażerowie lub dziwne zasady obowiązujące w hotelach czy na lotnisku. By pomóc swoim użytkownikom czerpać jeszcze więcej przyjemności z wypoczynku, porównywarka ofert turystycznych Kayak.pl sprawdziła, jakie czynniki mogą negatywnie wpłynąć na komfort podróży.
Większość ankietowanych Polaków przyznała, że podczas lotu samolotem najbardziej działają im na nerwy niecierpliwi podróżni: 30% irytują współpasażerowie, którzy chcą opuścić pokład już podczas kołowania samolotu, a 28% - tłumy ustawiające się tuż przy taśmociągu z nadzieją, że szybciej dostaną swój bagaż. W mniejszym stopniu przeszkadzają Polakom turbulencje podczas posiłków, klaskanie po wylądowaniu czy podstawianie autobusów do pokonania krótkich dystansów.
Aż 38% ankietowanych z Polski nie lubi natomiast czekania na wejście do swojego pokoju hotelowego, szczególnie po całej nocy spędzonej w podróży. Wielu uczestników ankiety - aż 33% - stresuje się, gdy w przypadku przyjazdu do obiektu w godzinach nocnych przy próbie wejścia do pokoju, nie działa karta magnetyczna. Podczas urlopu Polaków irytują również wysokie ceny napojów w pokojowym mini barze oraz wczesne godziny serwowania śniadania.
Wyniki ankiety "Doświadczenia podróżnika" wśród polskich użytkowników Kayak.pl
- Co najbardziej denerwuje Cię podczas lotu samolotem?
- Ludzie, którzy ustawiają się w kolejce już pół godziny przed wejściem na pokład - 5%
- Ludzie, którzy chcą wyjść z samolotu zaraz po wylądowaniu - 30%
- Ludzie, którzy są przekonani, że dzięki czekaniu tuż przy taśmociągu szybciej dostaną swój bagaż - 28%
- Ludzie, którzy klaszczą po wylądowaniu - 14%
- Turbulencje podczas posiłków - 10%
- Podstawiane autobusy, nawet jeśli samolot dzieli od terminalu tylko 50 metrów - 13%
- Co najbardziej denerwuje Cię podczas pobytu w hotelu?
- Ceny napojów w mini barze (czy woda mineralna musi kosztować 25 złotych?) - 10%
- Restrykcyjne godziny otwarcia (basen czy spa otwarte tylko od 17:00 do 19:00, a śniadanie serwowane do 9 rano) - 10%
- Godziny zameldowania (bardzo irytujące, gdy przyjeżdża się wcześnie rano i trzeba czekać na wejście do pokoju) - 38%
- Niedziałająca karta magnetyczna, kiedy chcesz dostać się do pokoju po północy, a późne zameldowanie zostało wcześniej potwierdzone przez hotel - 33%
- Pracownicy hotelu, którzy nie przestrzegają prośby "Nie przeszkadzać" - 9%
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników Kayak-a z różnych krajów pokazują, że doświadczenia podróżnych są dość uniwersalne - najbardziej irytują niecierpliwi pasażerowie i czekanie na pokój w hotelu. Francuzi jednak o wiele bardziej niż Polacy denerwują się, gdy obsługa hotelu nie przestrzega tabliczki z prośbą "Nie przeszkadzać". Aż 36% ankietowanych Rosjan nie lubi pokonywać drogi do samolotu autobusem, a 24% zapytanych Włochów przyznało, że przeszkadzają im pasażerowie, którzy lądowanie samolotu nagradzają gromkimi brawami.
"Jednym z naszych celów jest pomaganie użytkownikom podróżować bezstresowo. Oprócz narzędzi do planowania i zarządzania podróżami, oferujemy również praktyczne porady. Przykładowo, by uniknąć stresów w hotelu, najlepiej z wyprzedzeniem skontaktować się z pracownikami obsługi hotelu i spytać o możliwość wcześniejszego zameldowania. Napiętą atmosferę zaraz po wylądowaniu samolotu wygodniej jest obserwować z boku, pozostając na swoim siedzeniu. Denerwując się na innych, niczego nie przyśpieszymy, lepiej więc skupić się na nadchodzącym urlopie" - komentuje Vera Pershina, dyrektor regionalny Kayak na Polskę i Rosję.
Analiza została przeprowadzona na podstawie ankiety przeprowadzonej na portalu Kayak.pl w marcu 2015 roku. W ankiecie wzięło udział łącznie 4010 użytkowników z Austrii, Niemiec, Brazylii, Hiszpanii, Francji, Włoch, Polski, Rosji oraz ze Szwajcarii, w tym 210 Polaków.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Przedłuży się strajk pilotów Lufthansy
Jacy turyści odwiedzają Chorwację?
Hotel Jurata dołączy do sieci Best Western
Wypadek autobusu z turystami w Hiszpanii
Ryanair zapowiada nowe połączenia z Modlina i Krakowa
6 mld zł na modernizację taboru kolejowego
Nocleg/spanie/wypoczynek w Warszawie
Trivago.pl sprawdza ceny w polskich urlopowych destynacjach
Jak zmieniają się ceny zimowych wyjazdów?
Branża HoReCa w dynamicznym rozwoju
Wrocławskie lotnisko uruchomiło nowe rękawy lotnicze
Zmiana w zarządzie Starbucks na stanowisku prezesa
Zagraniczna majówka tańsza niż rok temu
Jak wyglądała przedświąteczna sprzedaż w biurach podróży?
Ryanair otworzy nowe połączenia z Krakowa
O czym dyskutowano na Kongresie Pilotażu i Przewodnictwa?
W czerwcu otwarcie nowego hotelu w Gdańsku
W Poznaniu powstanie hotel Hampton by Hilton
Amadeus wprowadza nowe rozwiązania w platformie rezerwacyjnej
Rośnie w Polsce liczba turystów z zagranicy