Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Rusza kampania promująca region Serfaus-Fiss-Ladis
Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.
W obecnej kampanii promocyjnej dla regionu Serfaus-Fiss-Ladis Biuro Podróży Reklamy zajmie się częścią online’ową. Agencja stworzyła kreacje, zaplanowała również kanały komunikacji digital.
"Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest w Tyrolu, wśród alpejskich krajobrazów i należy do najbardziej nasłonecznionych obszarów w Austrii. W zimie do dyspozycji jest tutaj 212 km tras narciarskich sięgających do wysokości 2820 m n.p.m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się tu do późnej wiosny. Oprócz tego, że region posiada doskonałą, supernowoczesną infrastrukturę narciarską jest też znany jako miejsce idealne do wypoczynku z dziećmi. Wiele różnorodnych możliwości spędzania wolnego czasu, nieszablonowe atrakcje, liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi, nawet najmniejszymi, czynią region numerem jeden wśród rodzinnych destynacji narciarskich. Goście z Polski są szczególnie mile widziani - z myślą o nich region stworzył stronę internetową w j. polskim www.serfaus-fiss-ladis.at/pl" - opowiada Karolina Arendarska z biura austria.info. "Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie w planowaniu kampanii internetowych, a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, zwiększając zainteresowanie ofertą regionu"- dodaje Arendarska.
Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego w terminie od września do grudnia 2016 i będzie koncentrowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w austriackich Alpach. W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: działania w blogosferze (opierająca się na współpracy z 7 blogerami) oraz reklama w serwisie YouTube. Ukłonem w stronę polskich gości jest strona internetowa, przygotowana w j. polskim, regularnie aktualizowana i uzupełniana o nowe treści. Internauci znajdą tam wiele ciekawych informacji na temat oferty regionu, a także garść praktycznych wskazówek urlopowych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział atrakcje turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
PKP Intercity stworzyło kodeks kulturalnego podróżowania
Wynalazek odmieni turystykę osób niepełnosprawnych?
Emirates udostępnia poczekalnie klasy pierwszej. Ile będzie kosztować wejściówka?
Przedłuży się strajk pilotów Lufthansy
Jacy turyści odwiedzają Chorwację?
Hotel Jurata dołączy do sieci Best Western
Nowa gwarancja Rainbow Tours S.A.
Zamieszanie wokół bezpieczeństwa na lotnisku Chopina
Czy Szczyt NATO i ŚDM wpłynęły na liczbę obsłużonych pasażerów na polskich lotniskach?
Trivago.pl sprawdza ceny w polskich urlopowych destynacjach
Jak zmieniają się ceny zimowych wyjazdów?
Branża HoReCa w dynamicznym rozwoju
Wrocławskie lotnisko uruchomiło nowe rękawy lotnicze
Balice: Problemy pielgrzymów z Iraku
Nowa akcja w Wielkopolsce i na Kujawach
Co najbardziej irytuje Polaków podczas podróży?
Ryanair otworzy nowe połączenia z Krakowa
O czym dyskutowano na Kongresie Pilotażu i Przewodnictwa?
W czerwcu otwarcie nowego hotelu w Gdańsku
RAINBOW,Europejskie parki rozrywki OPINIE