Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie
Według dostępnych danych, w ostatnich trzech kwartałach 2015 roku spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych.
Na podstawie analizy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najbardziej popularnym pismem podróżniczym okazał się "National Geographic Polska". W okresie od I do III kw. sprzedano 33 381 egzemplarzy - jest to liczba o ponad 16% mniejsza w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
Drugim najbardziej popularnym pismem okazał się miesięcznik "NG Traveler", sprzedano 22 121 egzemplarzy - o blisko 10% mniej, niż w roku ubiegłym.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik "Podróże" - jego sprzedaż ukształtowała się na poziomie 9 626 egzemplarzy - spadek w skali roku wyniósł prawie 2,6%.
Czwarte miejsce zajął miesięcznik "Voyage" ze sprzedażą 5429 egz. - to wynik o ponad 31 % słabszy niż w roku ubiegłym.
Dane ilustruje tabela poniżej:
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-26 23:54 89.76.65.*]
Może mniej reklam, a więcej artykułów? Czy wydawcy tak trudno to pojąć?
Zarówno Podróże jak i Voyage przestałam kupować ze względu na dramatyczną ilość reklam. odpowiedz »Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-28 10:16 89.67.245.*]
W czasopismach jest coraz mniej do czytania, coraz więcej tekstu, a mniej treści i mnóstwo reklam. odpowiedz »
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-28 18:49 31.11.187.*]
Jak mogła nie spaść sprzedaż, kiedy czasopisma te bardziej przypominają reklamowe foldery i pop- magazyny niż fachowe poradniki dla turystów. odpowiedz »
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-29 20:48 78.133.202.*]
Jestem czytelnikiem Travelera i NG POLSKA od wielu lat. Zauważam wprawdzie komercjalizację wyrażającą się coraz większą ilością reklam ale nadal znajduję tam wiele ciekawych informacji praktycznych oraz inspiracji do własnych wyjazdów. Myślę, że w bardzo pozytywny sposób oddziałuje na kształt pisma osoba redaktor naczelnej - wielkiej propagatorki i miłośniczki podróży i przyrody.
Aleksander Chromicz odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Best Western otworzy nowy obiekt we Wrocławiu
Na Jangcy zatonął statek turystyczny
Personel pokładowy Lufthansy nie przerywa strajku
Ruszyły Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie
Rainbow podsumowuje I kwartał 2016 roku
Rozpoczynają się Targi EuroGastro
Czy 500 plus przełoży się na wzrost liczby wyjazdów dla młodzieży?
Singapore Airlines rozszerzają siatkę połączeń
Jak najlepiej wykorzystać gorący sezon zakupowy w biurach podróży?
Udało się: będzie polski Berlin Brandenburg International!
Zewnętrzne granice UE będą lepiej chronione
Wciąż spada liczba mieszkańców w popularnym turystycznym mieście
Dalszy ciąg spadków sprzedaży w Merlinie X
Personel pokładowy Lufthansy rozszerza strajk
Jakie były preferencje polskich wczasowiczów w mijającym sezonie urlopowym?
DZT promuje atrakcje znad Odry i Nysy Łużyckiej
Jakie obawy ma branża turystyczna w związku z TFG?
Co sądziecie o cenach Triady na LATO 2010???