Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie
Według dostępnych danych, w ostatnich trzech kwartałach 2015 roku spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych.
Na podstawie analizy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najbardziej popularnym pismem podróżniczym okazał się "National Geographic Polska". W okresie od I do III kw. sprzedano 33 381 egzemplarzy - jest to liczba o ponad 16% mniejsza w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
Drugim najbardziej popularnym pismem okazał się miesięcznik "NG Traveler", sprzedano 22 121 egzemplarzy - o blisko 10% mniej, niż w roku ubiegłym.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik "Podróże" - jego sprzedaż ukształtowała się na poziomie 9 626 egzemplarzy - spadek w skali roku wyniósł prawie 2,6%.
Czwarte miejsce zajął miesięcznik "Voyage" ze sprzedażą 5429 egz. - to wynik o ponad 31 % słabszy niż w roku ubiegłym.
Dane ilustruje tabela poniżej:
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-26 23:54 89.76.65.*]
Może mniej reklam, a więcej artykułów? Czy wydawcy tak trudno to pojąć?
Zarówno Podróże jak i Voyage przestałam kupować ze względu na dramatyczną ilość reklam. odpowiedz »Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-28 10:16 89.67.245.*]
W czasopismach jest coraz mniej do czytania, coraz więcej tekstu, a mniej treści i mnóstwo reklam. odpowiedz »
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-28 18:49 31.11.187.*]
Jak mogła nie spaść sprzedaż, kiedy czasopisma te bardziej przypominają reklamowe foldery i pop- magazyny niż fachowe poradniki dla turystów. odpowiedz »
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-29 20:48 78.133.202.*]
Jestem czytelnikiem Travelera i NG POLSKA od wielu lat. Zauważam wprawdzie komercjalizację wyrażającą się coraz większą ilością reklam ale nadal znajduję tam wiele ciekawych informacji praktycznych oraz inspiracji do własnych wyjazdów. Myślę, że w bardzo pozytywny sposób oddziałuje na kształt pisma osoba redaktor naczelnej - wielkiej propagatorki i miłośniczki podróży i przyrody.
Aleksander Chromicz odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Best Western otworzy nowy obiekt we Wrocławiu
Na Jangcy zatonął statek turystyczny
Personel pokładowy Lufthansy nie przerywa strajku
Ruszyły Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie
Rainbow podsumowuje I kwartał 2016 roku
Rozpoczynają się Targi EuroGastro
Czy 500 plus przełoży się na wzrost liczby wyjazdów dla młodzieży?
Singapore Airlines rozszerzają siatkę połączeń
Jak najlepiej wykorzystać gorący sezon zakupowy w biurach podróży?
Udało się: będzie polski Berlin Brandenburg International!
Zewnętrzne granice UE będą lepiej chronione
Wciąż spada liczba mieszkańców w popularnym turystycznym mieście
Dalszy ciąg spadków sprzedaży w Merlinie X
Personel pokładowy Lufthansy rozszerza strajk
Jakie były preferencje polskich wczasowiczów w mijającym sezonie urlopowym?
DZT promuje atrakcje znad Odry i Nysy Łużyckiej
Jakie obawy ma branża turystyczna w związku z TFG?
Co sądziecie o cenach Triady na LATO 2010???