TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Lux Express zwróci pieniądze niezadowolonym pasażerom

Nie jesteś zadowolony z podróży, zwrócimy Ci pieniądze - takie zasady na najbliższe miesiące wprowadza Lux Express. W ten sposób przewoźnik zachęca do wypróbowania swoich usług i gwarantuje satysfakcję z podróży.


Akcja obowiązuje na wszystkich trasach krajowych Lux Expressu. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet jest wypełnienie formularza na stronie: www.luxexpress.eu/pl/zadowolonyklient w ciągu 7 dni od daty podróży. Lux Express zapewnia, że w przypadku niezadowolenia z podróży proces reklamacji nie będzie skomplikowany. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w zamian za pisemne wyjaśnienie, dlaczego usługi nie spełniły oczekiwań. Regulamin akcji jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika, a zgłoszenia będą przyjmowane do 7 września br.

"Działanie na wysoko konkurencyjnym rynku powoduje, że firmy przywiązują dużą wagę do jakości usług i satysfakcji klienta. Jednak sztuką jest wywiązanie się z danej obietnicy. Dajemy satysfakcję z podróży każdemu i na każdej trasie, a niezadowolenie klienta to dla nas wystarczający powód do zwrotu pieniędzy za bilet" - mówi Hannes Saarpuu, prezes Lux Express Group. "Zapraszamy pasażerów z nowych miast na trasach Lux Expressu do wypróbowania naszych usług i przekonania się, że Lux Express jest naprawdę dobrą alternatywą wobec podróży do Warszawy jakimkolwiek innym środkiem transportu" - dodaje.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lux express zwrot pieniędzy reklamacja niezadowolony klient przewoźnik autobusowy kraków-warszawa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję