Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


DoubleTree by Hilton Warsaw podsumowuje 2015 rok
DoubleTree by Hilton Warsaw może zaliczyć ubiegły rok do udanych.
"Ponad 1000 imprez dla prestiżowych firm z różnych branż, obłożenie na poziomie 61% i sukcesywny wzrost udziału gości indywidualnych. Rok 2015 był dla hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw udany" - podsumowuje Mirosław Moczarski, dyrektor generalny i wiceprezes zarządu Polaris Hospitality Enterprices Sp. z o.o., właściciela obiektu.
Klienci grupowi
Najważniejszym źródłem przychodów DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw są te związane z organizacją eventów i kongresów. "W tym roku w naszym hotelu na ponad 1000 imprez przybyło więcej niż 100 000 gości - mówi Katarzyna Stiller-Romanowska, director of conferences & events.
Wydarzenia w hotelu podzielić można na dwie grupy: szkolenia i spotkania na 50 do 100 osób oraz imprezy firmowe i kongresy, na których jest zdecydowanie więcej gości, zazwyczaj od 200 do 1000 osób. Hotel odwiedzali w 2015 roku przedstawiciele rozmaitych branż, najczęściej jednak związani byli z firmami farmaceutycznymi, motoryzacyjnymi, szkoleniowymi i bankami.
Klienci indywidualni
Hotel odwiedzają jednak nie tylko goście grupowi. Dla klientów indywidualnych obiekt oferuje usługi SPA, nowoczesną strefę Wellness i Fitness, strefę zabaw dla dzieci, restaurację oferującą m.in. popularne wśród mieszkańców sąsiednich dzielnic niedzielne brunche, czy przestrzeń do organizacji wesel. Nic więc dziwnego, że z każdym miesiącem 2015 roku klienci indywidualni stanowili coraz większą część odwiedzających obiekt. Jednocześnie hotel cieszy się powodzeniem szczególnie wśród gości z Polski, którzy stanowią aż 86% wszystkich klientów indywidualnych DoubleTree by Hilton Warsaw.
"Lokalizacja okazała się naszym atutem. Często słyszymy od gości, którzy przyjeżdżają do stolicy w interesach, że nie spodziewali się, że po zaledwie kilkunastu minutach dojazdu uda im się uciec od wielkomiejskiego huku" - podkreśla Michał Rzeźnik, drector of revenue hotelu.
DoubleTree by Hilton Warsaw został otwarty w maju 2014 roku. Oferuje łącznie 5000 metrów kwadratowych powierzchni eventowej, w tym Salę Balową o powierzchni 2000 metrów kwadratowych i 20 mniejszych sal konferencyjnych, oraz bazę noclegową dla 700 osób.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
DoubleTree by Hilton Warsaw podsumowuje 2015 rok
[2016-02-18 15:04 80.52.137.*]
powinien "zaliczyć rok do udanych" skoro nie płacił zatrudnionym u siebie pracownikom, to zapewne oszczędził niemało ... odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział badania rynku i analizy:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Jakie nowości przygotowała Itaka na sezon Lato 2017?
Emirates podpisuje umowę code-share z Bangkok Airways
Lotnisko w Niemczech najgorsze na świecie?
Jakie wyniki finansowe osiągnął Orbis?
Wizz Air uruchamia loty z Polski na Islandię
SprintAir otworzy nowe połączenie z Radomia do Lwowa
Domy wakacyjne coraz bardziej popularne wśród polskich turystów
Promocja miast i regionów w mediach społecznościowych
Szósty tydzień spadków sprzedaży w biurach
Heritage Hotels Poland podpisuje umowę z POT
Rekordowa liczba turystów w Auschwitz
Martini Polska nowym Członkiem ZP PRW
Reklamy obiektów, ośrodków noclegowych
Zakaz handlu nie straszny dla popularnej sieci restauracji
Świąteczny tydzień nie sprzyjał sprzedaży w biurach
Nowe połączenie autobusowe ze Szczecina do Berlina
Nowy, egzotyczny kierunek w siatce połączeń Air France
Władze Radomia chcą rozwoju portu lotniczego
Rynek kolejowy zostanie zliberalizowany?
Biuro turystyczne, problem z dopłatą paliwową