Polska Grupa Uzdrowisk startuje z nową kampanią reklamową
Rusza projekt edukacyjny Polskiej Grupy Uzdrowisk "Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację", którego głównym celem jest zwrócenie uwagi na dostępność uzdrowisk dla każdego kuracjusza oraz zapoznanie z ofertą leczniczą ośrodków.
Główny bohater filmu promocyjnego, Stefan, zabiera nas w podróż edukacyjną od wizyty u lekarza po pobyt w uzdrowiskach należących do PGU w celach zarówno leczniczych, jak wypoczynkowych. Projekt nie tylko zwraca uwagę na atrakcje uzdrowisk i naturalne zabiegi dostępne w ośrodkach Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale również tłumaczy w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd do uzdrowiska oraz w czym specjalizują się poszczególne zdroje.
Główna postać akcji edukacyjnej PGU jest osobą, która zasługuje na regenerację i wypoczynek. Dlatego dowiaduje się o różnych możliwościach wyjazdu i decyduje zadbać o własne zdrowie. Tournée po uzdrowiskach należących do Polskiej Grupy Uzdrowisk ma na celu objaśnienie przyszłym kuracjuszom, w jaki sposób można wyjechać, co dokładnie czeka nas w uzdrowisku i przede wszystkim, jakie korzyści dla zdrowia - i ogólnej kondycji psychofizycznej - można wynieść z takiego pobytu.
Pod kątem akcji przygotowano specjalny kanał na YouTube, gdzie można zobaczyć już pierwszy klip ze Stefanem, stronę www kampanii, newslettery i infografiki. Zgodnie z przyjętym założeniem story tellingu Stefana, będzie to historia odcinkowa, a bohater będzie podróżował po każdym uzdrowisku z osobna wskazując najważniejsze cechy danego kurortu w obszarze lecznictwa, rehabilitacji, atrakcji okołoturystycznych oraz wypoczynku. Na początek, w dniach 17- 21 sierpnia pierwszym punktem na mapie, do którego dotrze Stefan, będzie Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa.
Pomysł na projekt edukacyjny ze Stefanem w roli głównej wziął się stąd, że wiele osób, które wymagają kuracji uzdrowiskowej, nie wie w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd kuracyjny. Nie zdają sobie też sprawy z uzdrowiskowych ofert leczniczych i rehabilitacyjnych, a poza tym często lekceważą objawy chorobowe, również te związane z kondycją psychiczną, takie jak długotrwałe uczucie przemęczenia, stres, a nawet depresja. Kampania ma na celu ukazanie uzdrowisk, należących do PGU jako wyspecjalizowanych pod kątem szerokiej grupy kuracjuszy - od pacjentów onkologicznych, po ofertę dla osób szukających weekendowego relaksu i wyciszenia.
Kampania "Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację" ma być rodzajem wirtualnego study tour po uzdrowiskach i informatora zdrowotnego.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Rośnie apetyt podróżnych na Europejską Stolicę Kultury 2016
Dwie duże linie lotnicze podpisują umowę code-share
Adria już nie poleci z Łodzi do Paryża
Wizz Air wybiera nowych ambasadorów
Niebezpiecznie w górach. Rośnie stopień zagrożenia lawinowego.
Czy ktoś wybiera się na wycieczkę ,,Naturalnie Francja" albo ,,W siódmym niebie"
Itaka podnosi gwarancję i rozpoczyna sprzedaż oferty narciarskiej
Powstaną hotele w miejsce zabytkowych budowli
B&B wchodzi na hiszpański rynek
POT nagrodziła najlepsze produkty turystyczne
Ilu turystów skorzystało z bazy noclegowej w listopadzie 2015 roku?
Październik na polskich lotniskach
Które biura zostały nagrodzone w konkursie`Róża Kolumba`?
MSZ ostrzega przed wyjazdami do jednego z krajów azjatyckich
W Bolesławcu powstanie nowy hotel
Czy ktoś wybiera się na wycieczkę "Naturalnie Francja" albo "W siódmym niebie"?