Spotkanie na temat komunikacji w turystyce
27 kwietnia w Krakowie odbędzie się czternaste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja.
Na kilka dni przed pierwszym w tym roku długim weekendem i u progu najgorętszego czasu w turystyce zaproszeni prelegenci i uczestnicy zastanowią się nad tym, jakie możliwości promocyjne daje podróżowanie i jak rozreklamować atrakcje turystyczne.
Spotkanie rozpoczną Iwona i Krzysztof Nowakowie, podróżnicy, którzy na rowerach dotarli do Singapuru. Prelegenci opowiedzą o tym, czy, co i komu należy komunikować podczas dalekich wypraw. Tematykę podróżniczą uzupełni Kuba Rydkodym, bloger jeżdżący po świecie, który przybliży zasady biznesowej współpracy z podróżnikami. Kolejną prelekcję wygłoszą Karina i Marcin Grygierkowie z PR Inspirations, odpowiedzialni za Krakowski Szlak Street Artu. Skupią się oni na przedstawieniu korzyści z zaangażowania marki w projekty turystystyczne. O czynnikach wpływających na turystyczny wizerunek miasta opowie dr Anna Wilkońska, adiunkt w Katedrze Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie, współautorka strategii rozwoju turystycznego Miasta Kraków. Spotkanie zakończy Daria Głownia, manager Zespołu Promocji w Małopolskiej Organizacji Turystycznej, która zwróci uwagę na praktyczne aspekty promowania miejsc na przykładzie Małopolski i Krakowa.
"Tematykę podróży i turystyki potraktowaliśmy szeroko, stosując się do definicji Światowej Organizacji Turystyki. To oznacza, że uczestnicy kwietniowego spotkania w ramach akcji Komu Komunikacja będą mieli szansę zapoznać się z wieloma aspektami promocji związanej z tą branżą. Przyjrzymy się możliwościom komunikacyjnym, jakie daje podróżowanie, a także sposobom promowania miejsc i regionów. Interesujące informacje dla siebie znajdą jak zawsze u nas specjaliści ds. PR, blogerzy oraz pracownicy biur promocji urzędów miast, gmin czy jednostek na szczeblu wojewódzkim." - tłumaczy Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.
"Ludzie kochają podróżować i to zamiłowanie można przekuć także na biznes. Nieturystyczne marki uczą się czerpać korzyści z powiązania z projektami turystycznymi, podróżnicy angażują się we współpracę z firmami oraz akcje CSR. Miasta i regiony zabiegają o turystów, bo oni oznaczają pieniądze. Jakie działania przynoszą najlepsze efekty, czego się wystrzegać, jak komunikować się z podróżnikami, turystami i ludźmi obserwującymi ich poczynania - o tym porozmawiamy podczas najbliższego spotkania w ramach Komu Komunikacja." - mówi Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.
Czternaste, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 27 kwietnia na Barce przy ul. Mostowej. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji można znaleźć na stronie internetowej projektu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Orbis zapowiada emisję obligacji
PKS Polonus rozszerza siatkę połączeń
Zaskakujący rok dla hiszpańskiej turystyki
Air France zmienia zasady wyboru miejsc na pokładzie
Bliżej zniesienia wiz dla Ukraińców
Port lotniczy Rzeszów-Jasionka traci kolejnego przewoźnika
Enter Air planuje rozbudowę floty
KE nie chce całkowitego zniesienia opłat roamingowych
W lipcu kolejny strajk hiszpańskich kontrolerów ruchu lotniczego
PZOT podsumowuje 24 tydzień roku
Warszawa rozbuduje infrastrukturę targowo-konferencyjną
W centrum Gdańska powstanie nowy hotel
Best Western Plus Q Hotel otwarty w Krakowie
Dolny Śląsk bardziej popularny wśród turystów
Polacy coraz częściej wybierają aktywny wypoczynek