TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Co się wydarzy na TravelCamp w Warszawie?

Po raz 18. hotelarze, touroperatorzy, travel managerowie, a także startupowcy, blogerzy i marketerzy będą rozmawiać o trendach w e-turystyce. Tym razem TravelCamp, czyli otwarte spotkanie środowiska internetowego z branżą turystyczną, zawita do Warszawy.


Travelcamp jest adresowany do osób, które dobrych praktyk chcą uczyć się od najlepszych. Dlatego prelegentami mogą być wyłącznie doświadczeni praktycy, zajmujący się profesjonalnie e-marketingiem. Formuła eventu podzielona jest zawsze na dwie części. Na pierwszą część składa się cykl prezentacji. Po części oficjalnej uczestnicy biorą udział w AfterParty. Celem spotkań jest nie tylko dzielenie się wiedzą, ale także integracja środowiska turystycznego.

Organizatorzy zapewniają, że stołeczna edycja TravelCamp przyciągnie wielu gości. Eksperci będą rozmawiać m.in. o kampaniach AdWords w turystyce, ubezpieczeniach turystycznych online, preferencjach urlopowych klientów biur podróży oraz strategii White Hat SEO.

"Bardzo interesująco zapowiada się prezentacja Cezarego Glijera, autora bloga Cezzy.pl, na temat faktów i mitów związanych z mobilną aktualizacją Google. Na TravelCampie po raz pierwszy wystąpi Piotr Wojciechowski, bloger, inicjator społeczności TEDxLublin oraz trener w obszarze kreatywności i projektowania usług. Zapowiada się naprawdę interesujące spotkanie, w którym każdy znajdzie coś dla siebie" - mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i organizator spotkań travelcampowych.

Najbliższy TravelCamp odbędzie się 23 czerwca w warszawskim lokalu Państwo Miasto. Udział w wydarzeniu jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży turystycznej lub sektorze HoReCa. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 72 godziny przed spotkaniem. Warszawską edycję TC wspierają SalesManago oraz AvailPro. Partnerami technologicznymi są QTravel oraz ERV. Sponsorem AfterParty jest IdoSellBooking.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
travelcamp warszawa branża turystyczna środowisko internetowe event afterparty kampania adwords




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję