Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Wzrasta zainteresowanie turystów rejsami wycieczkowymi
Rejsclub.pl podsumował właśnie sprzedaż za 2015 rok. W drugim półroczu minionego roku wzrost sprzedaży wyniósł 27%.
Według touroperatora na te wyniki sprzedaży ma wpływ nie tylko rosnące zainteresowanie klientów rejsami wycieczkowymi, ale również poczynione w ubiegłym roku zmiany w strukturze firmy, rozwój działu incentive, poszerzenie oferty o nowe produkty (m.in. rejsy rzeczne, żaglowe, pakiety dynamiczne), liczne warsztaty i zwiedzania statków wycieczkowych organizowane dla agentów, inwestycje w system rezerwacyjny oraz marketing. Jak informują przedstawiciele biura, z nowych produktów najlepiej sprzedają się pakiety dynamiczne, praktycznie co drugi rejs jest sprzedawany z przelotem, transferami, dodatkowymi noclegami i innymi usługami. Hitem okazały się też rejsy rzeczne.
W styczniu Rejsclub.pl podniósł agentom prowizje za sprzedaż na 2016 rok. Podwyżka, w zależności od armatora. wyniesie średnio 1-2 punkty procentowe.
W pierwszych tygodniach bieżącego roku Rejclub.pl również obserwuje rosnące zainteresowanie klientów rejsami wycieczkowymi. Latem bardziej popularne są rejsy po Morzu Śródziemnym oraz Fiordy Norweskie, natomiast zimą największą popularnością cieszą się rejsy po Karaibach.Touroperator zaobserwował też tendencję, że rośnie zainteresowanie rejsami indywidualnymi, a spada zainteresowanie grupami z polskim pilotem, co oznacza, że Polacy są coraz bardziej odważni i samodzielni w podróżowaniu, znają języki obce i nie potrzebują polskojęzycznej opieki.
Rejsclub.pl zwraca także uwagę na procedury bezpieczeństwa w trakcie rejsów wycieczkowych. Przy rezerwacji rejsu klient musi podać obowiązkowo imię i nazwisko, datę urodzenia, numer i datę ważności dokumentu tożsamości. Każdy pasażer posiada kartę identyfikacyjną ze zdjęciem, która jest każdorazowo skanowana przy wsiadaniu na statek i przy jego opuszczaniu. Przy wizytach w poszczególnych portach, klienci wracając na statek każdorazowo są poddawani kontroli bezpieczeństwa, muszą przejść przez bramkę wykrywającą metale a wnoszony bagaż oddać do prześwietlenia. Nie wolno wnosić na statek ostrych narzędzi, jeśli takowe zostaną wykryte, są oddawane w depozyt i zwracane na koniec rejsu. W każdej kabinie znajdują się kamizelki ratunkowe zgodne z ilością osób ją zamieszkującą.
Pierwszego dnia rejsu wszyscy goście muszą przejść obowiązkowe szkolenie bezpieczeństwa, tzw. alarm próbny. Tak jak wszędzie w ostatnich latach procedury na statkach zostały mocno zaostrzone. To samo dotyczy tras, kiedyś wyznaczano je pod kątem atrakcji turystycznych, dzisiaj ogromny wpływ na nie mają działania terrorystów. Jeśli w danym kraju coś niedobrego się wydarzy, trasa natychmiast jest zmieniana a potencjalnie niebezpieczny port zastępowany innym. I tak w ubiegłym roku z rozkładów rejsowych zniknął Tunis czy Alexandria, w tym roku już niewiele statków zawija do Hajfy i co rusz kolejny armator rezygnuje ze Stambułu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział dla turystów:
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Modlin inwestuje i zwiększy
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Nie można już występować o odszkodowania od Lotniska Chopina
Travelplanet.pl wprowadza nowe narzędzie
Jakie trendy kształtują się w mobilnych rezerwacjach lotów?
Kolejny konkurs na prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej
Lufthansa chce zatrudnić ponad 3000 pracowników
Więcej turystów w Pradze. Także tych z Polski
Agenci: każdy chciałby skorzystać z waszych klientów
Praca na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta- j. francuski
Seminarium poświęcone turystyce weekendowej
Opłaty roamingowe w UE zostaną zniesione
Starbucks wybrał swoją najlepszą baristkę w Polsce
Itaka podwójnie zapłaci za śmierć turystów?
ŚDM przyciąga uwagę zagranicznych mediów
Jakie kierunki są najpopularniejsze pod koniec roku?
Przedświąteczny strajk pilotów British Airways?
Praca- Specjalista ds. Obsługi Klienta- j. francuski lub j.niemiecki
Zamówienia przez telefon wciąż najpopularniejsze
Przesądy mają wpływ na ruch turystyczny?
Fałszywy alarm bombowy na lotnisku w Modlinie
Jak kształtują się ceny noclegów w europejskich miastach w maju?
Spotkanie z przedstawicielami białoruskiej branży turystycznej
Proszę uważać na panią Danutę Marcak z Agencji Wydarzenie