TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






DZT rozpoczyna promocję turystyki przyrodniczej

2016-01-11

Niemiecka Centrala Turystyki poinformowała o uruchomieniu kampanii tematycznej online"Fascynująca przyroda Niemiec".

r e k l a m a


W centrum kampanii prowadzonej na całym świecie znalazło się 130 regionów chronionej przyrody w Niemczech: 16 parków narodowych, ponad 100 parków krajobrazowych oraz 15 rezerwatów biosfery UNESCO. Jako reprezentację bogactwa przyrodniczego Niemiec wybrano dla potrzeb kampanii 16 wyjątkowych krajobrazów.

W ubiegłym roku 2,6 miliona Europejczyków wybrało Niemcy jako cel swojej podróży "na łono przyrody". Należymy więc - obok Austrii i Francji - do najpopularniejszych urlopowych kierunków turystyki przyrodniczej. Pod ochroną znajduje się ponad 1/3 powierzchni Niemiec. Właśnie to rozsądne i konsekwentne podejście do ochrony przyrody będziemy wykorzystywać by promować Niemcy jako kierunek na urlop w naturze, wspierając tym samym zrównoważony rozwój oraz turystykę w regionach wiejskich - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki.

"Fascynująca przyroda Niemiec" to przede wszystkim kampania online, wykorzystująca komunikację elektroniczną. Bazą są rozbudowane informacje na stronie tematycznej: www.germany.travel Interaktywna mapa oraz informacje w wielu językach mają ułatwiać poznanie bogactwa przyrody Niemiec. Nowym elementem jest wyszukiwarka celów podróży. Użytkownik za pomocą różnych funkcji filtrowania może online znaleźć najbardziej dopasowane dla siebie miejsce w Niemczech i podzielić się swoim odkryciem ze znajomymi w mediach społecznościowych.

Video stworzone dla potrzeb kampanii ilustruje różnorodność oferty: trekking, wspinaczka, paralotniarstwo, narty wodne, obserwacja przyrody, wędrówki. Kontent będzie także tworzony przez blogerów i instagramerów, którzy przemierzą Niemcy w poszukiwaniu swojego ulubionego miejsca na łonie natury. Wpisy zostaną opatrzone hasztagiem (#EnjoyGermanNature) i zebrane na specjalnej stronie (social wall).

Głównymi rynkami, na których kampania będzie realizowana są: Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania, Austria, Czechy, Polska, Dania i Szwecja. W stworzeniu kampanii Niemiecka Centrala Turystyki współpracuje ściśle z EUROPARC Deutschland, Związkiem Parków Przyrodniczych Niemiec oraz organizacjami promocji turystyki niemieckich krajów związkowych.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
turystyka przyrodnicza niemiecka centrala turystyki kampania online Niemcy blog instagram


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję