
Koleje Małopolskie otworzyły nowe połączenie
2015-12-14Koleje Małopolskie zainaugurowały w niedziele, 13 grudnia połączenie na trasie między Krakowem, Miechowem i Sędziszowem.
r e k l a m a
"Jest to kolejny krok w rozwoju Kolei Małopolskich i Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Rok temu ruszaliśmy do Wieliczki, a we wrześniu tę pierwszą linię przedłużyliśmy na lotnisko w Balicach" - podkreślił Jacek Krupa, marszałek województwa małopolskiego.
Trasę z Krakowa do Miechowa pociągi pokonają w 40 minut, natomiast do Sędziszowa - 1 godzinę. Nową trasa obsługiwana będzie przez 36 składów, które zatrzymają się na wszystkich przystankach.
Ceny biletów będą następujące:
- Kraków - Miechów - 5zł,
- Kraków- Sędziszów - 10 zł
"Ceny biletów są niezwykle konkurencyjne, niższe niż u przewoźników drogowych. W połączeniu ze znacznie krótszym czasem dojazdu i nowoczesnym taborem zakupionym przez samorząd województwa liczymy na duże zainteresowanie ofertą Kolei Małopolskich" - ocenił prezes spółki Ryszard Rębilas.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Lotniska
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Grecja próbuje odzyskać marmury z
Ile zarobił Rainbow w trzech kwartałach?
WITD w Poznaniu organizuje bezpłatne szkolenie dla zawodowych kierowców
Kolejny atak na turystów w Egipcie
Oddano do użytku część wyremontowanego terminalu w Balicach
Polacy coraz częściej korzystają z produktów lokalnych dostawców
Rozstrzygnięto konkurs na najlepszą restaurację z dowozem w 2015 roku.
Jaki jest profil polskiego urlopowicza?
Air Canada Rouge uruchomiło nowe połączenie z Warszawy do Toronto
W maju najczęściej rezerwowano hotele 3 gwiazdkowe
Nowa marka hotelowa pojawi się w Krakowie
Wkrótce loty z Krakowa do popularnego ośrodka pielgrzymkowego
Rusza nowa kampania dla hoteli
Jakie perspektywy ma rynek podróży luksusowych?