Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
Jak hotele starają się zatrzymać klientów w obiekcie?
Hotel to już nie tylko miejsce do spania - branża stara się zrobić wszystko, by zatrzymać gości u siebie w obiekcie. Są zajęcia fitness, sauna, siłownia, pokój relaksacyjny, masaże oraz pokazy np. gotowania, a w niektórych hotelach są nawet specjalne pokoje.
Mamy różną konkurencję i chcemy zatrzymać naszych gości w naszej przestrzeni. Oferujemy im animacje, przygotowujemy różne atrakcje, gdyż w naszym interesie jest, by goście przebywali w hotelu jak najdłużej - mówi newsrm.tv Christophe Chamboncel, general manager Hotelu Novotel Warszawa Airport. Obecnie różnorodne serwisy są oferowane hotelowym gościom, jak np. zajęcia fitness, przestrzeń jak nasza restauracja. Mamy także ogród i basen, z którego mogą skorzystać - dodaje.
Hotele kuszą także usługami. Restauracja w hotelu nie jest nowością ale czasami i ta przestrzeń się zmienia by umilić czas. Wyszliśmy z kuchnią częściowo na zewnątrz do przestrzeni restauracji. Pokazy kuchni "na żywo" są dla gości nową rzeczą, bardzo przez nich oczekiwaną. Osoby przychodzące do restauracji nie chcą już tylko dostawać gotowej potrawy na talerzu, chcą zobaczyć, jak danie się przygotowuje. Bardzo często pytają o to, jakich przypraw używamy - mówi Piotr Lasecki, szef kuchni Hotelu Novotel Warszawa Airport.
W hotelu Novotel Warszawa Airport np. niektóre z pokoi zostały przygotowane by umilić spędzającym tam osobom czas. Niektóre z pokoi zostały stworzone przez naszych pracowników. Oni je zaprojektowali - pokazali swoje pasje. Goście mogą korzystać np. z pokoju surferskiego. To unikalne miejsce, w którym mamy deski do surfowania, pianki. Znajdują się tam wszystkie niezbędne dekoracje, które pomagają poczuć się prawie jak na Hawajach - wyjaśnia Christophe Chamboncel.
Oprócz Surfer Room w hotelu zaprojektowano także Green Room oraz Digital Room, w którym można poczuć się jak w cyfrowym świecie i sprawdzić różne rozwiązania technologiczne. Można tam połączyć się przez tablet z wagą. Za pomocą tabletu można także komunikować się z obsługa hotelu lub przesłać muzykę oraz film bezpośrednio do telewizora.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
MSiT chce 10 strategii dla
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Starsze aktualności:
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
MSZ odradza podróż do Pakistanu
Spotkanie Ministra Sportu i Turystyki z delegacją z Kazachstanu
Czym zaskoczyć gości restauracji w lecie?
PolskiBus i Żak Express będą współpracować
Travelport odnawia długoterminową umowę z Grupą East Sea Travel
Kraków Airport zmienia ceny postojów w strefie Kiss&Fly
W okresie świąt turyści zostawiają coraz więcej pieniędzy w Polsce
Ogarnięty wojną kraj chce przyciągać turystów
Wzrastają ceny przelotów na kierunkach turystycznych
Fjord Line ogłasza konkurs dla turystów
Ministerstwo apeluje o zabieranie paragonów w restauracjach
UOKiK skontroluje portale rezerwacyjne?
Skyscanner i eSky będą współpracować