Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Lufthansa i Austrian wdrażają rozwiązanie Amadeus Fare Families
Lufthansa i Austrian zakończyły wdrażanie rozwiązania Amadeus Fare Families, które pozwala grupować taryfy lotnicze o podobnych parametrach w "rodziny", ułatwiając porównywanie ofert i podnosząc satysfakcję klienta.
W efekcie tego wdrożenia każda z czterech linii lotniczych wchodzących w skład Grupy Lufthansa może już spójnie udostępniać swoje nowe taryfy, zarówno w kanałach sprzedaży bezpośredniej jak i pośredniej. Klienci Amadeus mogą rezerwować taryfy Light, Classic i Flex na przeloty, które odbędą się po 30 września br. Rozwiązanie zwiększa możliwości pozycjonowania produktów i usług sprzedawanych przez linie lotnicze we wszystkich kanałach dystrybucji, jednocześnie poprawiając przejrzystość oferty dla użytkownika końcowego czyli podróżujących. Amadeus Fare Families pozwala udostępniać taryfy Grupy Lufthansa na wszystkich platformach rezerwacyjnych Amadeus, we wszystkich punktach sprzedaży na całym świecie oraz dla wszystkich grup klientów.
"Jesteśmy zadowoleni, że nasza nowa koncepcja taryf lotniczych na trasach europejskich jest już dostępna w bezpośrednich i pośrednich kanałach sprzedaży. Dzięki temu klienci Grupy Lufthansa oraz biura podróży współpracujące z Amadeus będą mogły korzystać ze spójnej oferty każdegoz przewoźników Grupy. Nasze strategie dotyczące rodzin taryf oraz usług dodatkowych uzupełniają się, zapewniając pasażerom większy wybór, innowacyjność oraz swobodę w dostosowywaniu swojej podróży do osobistych preferencji"- powiedział Joerg Hennemann, wiceprezes ds. sprzedaży, cen i dystrybucji w liniach lotniczych Lufthansa.
Rozwiązanie Amadeus Fare Families udostępnia nową strukturę taryfową Grupy Lufthansa w spójny sposób, zarówno podróżującym jak i biurom podróży. Przez oznakowanie marką i zróżnicowanie swoich produktów i usług, linie lotnicze Grupy Lufthansa będą mogły wyeksponować korzyści każdej z "rodzin taryf", zapewniając większą przejrzystość cech produktów i warunków korzystania z nich.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział transport:
Ryanair popiera politykę zerowej
Modlin inwestuje i zwiększy
Zrównoważony rozwój ważny dla
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Orbis sprzeda hotel w Mrągowie
PolskiBus zapowiada nowe połączenia
Bezmyślni turyści niszczą tatrzańskie szlaki
Pasażerowie docenili Linie Emirates
Niemcy wybrali najlepsze portale oferujące wakacyjne zakwaterowanie
Paraliż w Grecji przez strajk powszechny
Specjalny zespół zajmie się koncepcją Centralnego Portu Lotniczego
Alfa Star - 400 zł kary za nieosiągnięcie limitu sprzedażowego
Polacy chętnie podróżują do Turcji
Nielekkie życie w call center lotniczym
Nowy serwis rezerwacyjny wchodzi na rynek
Wzrasta liczba klientów biur podróży
Opóźnienie w objęciu podziemnych tras turystycznych nadzorem górniczym
Odkrywanie Polski na TT Warsaw
McDonalds zdenerwował producentów pizzy