TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Sfinks rozważa przejęcie trzech marek gastronomicznych

Sfinks Polska prowadzi negocjacje ze spółkami Cafe Contact oraz Inwento, których rezultatem może być akwizycja marek "Meta Seta Galareta", "Meta Disco" oraz "Funky Jim". Jednocześnie spółka Sfinks Polska odstąpiła od dalszych negocjacji dotyczących przejęcia marki 77 sushi.


"Zgodnie z założeniami strategii jesteśmy zainteresowani akwizycjami, jednak do każdego ewentualnego przejęcia podchodzimy bardzo ostrożnie. Z Cafe Contact oraz Inwento prowadzimy negocjacje dotyczące trzech marek gastronomicznych, co spotkało się z aprobatą naszej rady nadzorczej. Nie oznacza to jeszcze zielonego światła dla samej transakcji zakupu. Czeka nas jeszcze wiele analiz przed podjęciem decyzji w tym zakresie" - komentuje Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

"Meta Seta Galareta" to sieć barów typu bistro, zaprojektowane tak, by swoim wyglądem dokładnie odzwierciedlać ducha epoki PRL. Z kolei "Meta Disco" to kluby taneczne, a bar "Funky Jim" to pierwszy lokal w Polsce objęty patronatem marki Jim Beam.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sfinks Polska wook chłopskie jadło restauracje plany finansowanie spółki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję