Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Zbliża się III edycja konferencji z cyklu Poland Meetings Destination
W dniu 14 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie, rozpoczną się obrady trzeciej edycji dorocznej konferencji z cyklu Poland Meetings Destination. Impreza otworzy cykl spotkań profesjonalistów branży konferencyjnej, organizowany przez stowarzyszenia branży, pod nazwą Meetings Week Poland 2016.
Cykl potrwa do 18 marca. Poniedziałkowe wydarzenie adresowane jest do wszystkich instytucji, miast, regionów oraz osób, które pragną, aby Polska uzyskała dodatkowy, silny impuls gospodarczy, wynikający z pobudzenia dynamicznego rozwoju biznesowej turystyki przyjazdowej oraz przemysłu spotkań.
Udział w konferencji potwierdzili już m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Bartłomiej Walas, p.o. prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy, Lennart Johansson, director, Gothenburg Convention Bureau, Żaneta Berus, prezes, EXPO XXI Warszawa, Mark Krawczynski, Rotary International, Andrzej Mochoń , prezes, Targi Kielce.
W programie m.in.
- 1.Przemysł spotkań czyli niedoceniany sektor polskiej gospodarki? Potencjał dla gospodarek lokalnych i krajowej
Międzynarodowe spotkania a wizerunek miast, regionów i kraju - 2. Infrastruktura dla przemysłu spotkań w Polsce: aspiracje, możliwości, potrzeby. Nowe i wcześniej zbudowane centra kongresowo - wystawiennicze - kooperacja czy konkurencja? Jakie centrum kongresowo konferencyjne w Warszawie? Czy potrzebuje go nie tylko stolica?
- 3. Wiarygodne i spójne dane o i dla przemysłu spotkań w Polsce. Co dalej? W jakim punkcie jesteśmy? Dokąd powinniśmy zmierzać? Jak to musimy zrobić?
- 4.Inwestycje w lokalne produkty turystyczne i przemysł spotkań jak je finansować? Lokalna opłata turystyczna potrzeba nowych przepisów Jak z niej można korzystać? Dlaczego nie można jej wprowadzić od jutra? Dlaczego jest niezbędna? Kto powinien pomóc ją wprowadzić?
Więcej informacji na stronie:www.meetingsweek.pl
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
14 marca kolejna edycja Poland Meetings Destination
[2016-03-09 18:39 82.145.220.*]
...na PGE Narodowym; a dalej to się zgadza odpowiedz »
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
MSiT przypomina o nowych zasadach organizowania wypoczynku dla dzieci
Gwiazdka Michelin dla drugiej polskiej restauracji
Kayak.pl wprowadził nową funkcjonalność
Czy hotele powinny prowadzić własnego bloga?
Workshop dla organizatorów wyjazdów do Niemiec
Rainbow Tours zwiększa przychody w kwietniu
Turystyka kulinarna na poznańskim festiwalu naukowym
Właścicielu kwatery - zapisz sie do bazy i korzystaj z rezerwacji online
Ile zarobił Sfinks Polska w trzech kwartałach?
Jakie kierunki wybierają klienci TUI Poland?
Więcej turystów wyjeżdża na długie weekendy
Sfinks Polska przejmie sieć pizzerii
Ruszył proces sprawcy fałszywego alarmu bombowego w Modlinie
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Rozpoczął się strajk pilotów Lufthansy
Oferty pracy dla Kucharzy oraz Pizzerów