Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TUI Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Specjalista/ka ds. turystyki
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross


Zbliża się III edycja konferencji z cyklu Poland Meetings Destination
2016-03-08W dniu 14 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie, rozpoczną się obrady trzeciej edycji dorocznej konferencji z cyklu Poland Meetings Destination. Impreza otworzy cykl spotkań profesjonalistów branży konferencyjnej, organizowany przez stowarzyszenia branży, pod nazwą Meetings Week Poland 2016.
r e k l a m a
Cykl potrwa do 18 marca. Poniedziałkowe wydarzenie adresowane jest do wszystkich instytucji, miast, regionów oraz osób, które pragną, aby Polska uzyskała dodatkowy, silny impuls gospodarczy, wynikający z pobudzenia dynamicznego rozwoju biznesowej turystyki przyjazdowej oraz przemysłu spotkań.
Udział w konferencji potwierdzili już m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Bartłomiej Walas, p.o. prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy, Lennart Johansson, director, Gothenburg Convention Bureau, Żaneta Berus, prezes, EXPO XXI Warszawa, Mark Krawczynski, Rotary International, Andrzej Mochoń , prezes, Targi Kielce.
W programie m.in.
- 1.Przemysł spotkań czyli niedoceniany sektor polskiej gospodarki? Potencjał dla gospodarek lokalnych i krajowej
Międzynarodowe spotkania a wizerunek miast, regionów i kraju - 2. Infrastruktura dla przemysłu spotkań w Polsce: aspiracje, możliwości, potrzeby. Nowe i wcześniej zbudowane centra kongresowo - wystawiennicze - kooperacja czy konkurencja? Jakie centrum kongresowo konferencyjne w Warszawie? Czy potrzebuje go nie tylko stolica?
- 3. Wiarygodne i spójne dane o i dla przemysłu spotkań w Polsce. Co dalej? W jakim punkcie jesteśmy? Dokąd powinniśmy zmierzać? Jak to musimy zrobić?
- 4.Inwestycje w lokalne produkty turystyczne i przemysł spotkań jak je finansować? Lokalna opłata turystyczna potrzeba nowych przepisów Jak z niej można korzystać? Dlaczego nie można jej wprowadzić od jutra? Dlaczego jest niezbędna? Kto powinien pomóc ją wprowadzić?
Więcej informacji na stronie:www.meetingsweek.pl
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
14 marca kolejna edycja Poland Meetings Destination
[2016-03-09 18:39 82.145.220.*]
...na PGE Narodowym; a dalej to się zgadza odpowiedz »
r e k l a m a
Dział targi, konferencje, workshop:
Influencerzy mają promować atrakcje
Druga edycja Responsible Incentive Travel
ECTAA dyskutowała o wyzwaniach w zakresie ochrony
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
Starsze aktualności:
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
MSiT przypomina o nowych zasadach organizowania wypoczynku dla dzieci
Gwiazdka Michelin dla drugiej polskiej restauracji
Kayak.pl wprowadził nową funkcjonalność
Czy hotele powinny prowadzić własnego bloga?
Workshop dla organizatorów wyjazdów do Niemiec
Rainbow Tours zwiększa przychody w kwietniu
Turystyka kulinarna na poznańskim festiwalu naukowym
Właścicielu kwatery - zapisz sie do bazy i korzystaj z rezerwacji online
Ile zarobił Sfinks Polska w trzech kwartałach?
Jakie kierunki wybierają klienci TUI Poland?
Więcej turystów wyjeżdża na długie weekendy
Sfinks Polska przejmie sieć pizzerii
Ruszył proces sprawcy fałszywego alarmu bombowego w Modlinie
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Rozpoczął się strajk pilotów Lufthansy
Oferty pracy dla Kucharzy oraz Pizzerów