Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Ruszają wypłaty dla klientów Alfa Star
2016-12-28Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego rozpoczyna wypłaty odszkodowań dla klientów biura podróży Alfa Star, którzy nie zdążyli wyjechać przed ogłoszeniem niewypłacalności przez touroperatora.
r e k l a m a
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 16 grudnia 2016 r. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r. - można przeczytać w komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej urzędu. Wypłaty dotyczą ponad 230 rezerwacji, których numery zostały podany na stronie urzędu. Nieco wcześniej do urzędu wpłynęła lista z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez częściowo niezrealizowanych z tej samej gwarancji (prawie 250 rezerwacji).
Biuro Alfa Star ogłosiło niewypłacalność w sierpniu 2015 r. W tym czasie za granicą było 1,5 tys. jego klientów. O jego upadku pisaliśmy w aktualności Alfa Star upad(a)ło
Zgodnie z zapisem umowy gwarancji ubezpieczeniowej, gwarant, w tym przypadku ERV, zobowiązany jest w terminie 30 dni od daty otrzymania dyspozycji dokonać zwrotu wyliczonych kwot na konta klientów wskazane w zgłoszeniach roszczeń.
Jak informuje Urząd Marszałkowski, proces rozliczania roszczeń nie został zakończony. Marszałek oczekuje na kolejne listy przygotowane przez ubezpieczyciela i na ich podstawie wyda kolejne dyspozycje wypłat. Dotychczas wydano dyspozycje wypłat na kwotę niemal 2,5 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział prawo i podatki:
Tajlandia zmieni przepisy
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Ryanair i Lufthansa ogłaszają nowe połączenia
IHG rozpoczyna działalność na polskim rynku
Jaką rolę w trendach żywieniowych odgrywa internet?
Gdzie najbardziej opłaca się wyjechać na początku sierpnia?
Lotnisko w Ławicy czasowo zamknięte
Narodowe Centrum Turystyki Słowackiej zaprasza na workshop turystyczny
Sposób złożenia reklamacji może mieć wpływ na jej skuteczność
Turcja- Alanya * hotel Sun Star Beach* - czy ktoś tam był?
BUT rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Jakie nowości zaoferują przewoźnicy Lufthansa Group w letnich siatkach połączeń?
Najlepsze półrocze w historii wrocławskiego lotniska
Jak reklamuje się branża turystyczna?
PolskiBus.com wprowadza dodatkowe kursy do Budapesztu
Nowi managerowie w VI Hotels & Resorts
Jakie dania najchętniej zamawiają Europejczycy?
Kiedy turyści będą planować wyjazdy w nowym roku szkolnym?
Travelplanet.pl proponuje rozwiązanie na wypadek bankructwa touroperatora
Jakie przychody osiągnęła spółka Rainbow Tours w listopadzie 2015r?
Katastrofa lotnicza, której nie było
Kanton Ticino zabrania zasłaniania twarzy
Ryanair ogłasza rozkład lotów na zimę 2016/2017