Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Co dla kibiców na Euro 2012
2 grudnia w trakcie losowania grup turniejowych Euro 2012 dowiedzieliśmy się reprezentacje których krajów, kiedy i w jakim mieście zagrają w trakcie Piłkarskich Mistrzostw w Polsce.
Od teraz, kibice i turyści z całej Europy rozpoczną planowanie swojego pobytu w Polsce w trakcie Euro 2012. Będą poszukiwali informacji na temat transportu publicznego, Miast Gospodarzy, zakwaterowania, opieki zdrowotnej, wyżywienia, stadionów, czy atrakcji turystycznych.
W trakcie realizowanych od ponad 4 lat przygotowań Polski do Euro 2012 pytania te pojawiały się wielokrotnie. Koordynująca przygotowania naszego kraju do Turnieju spółka celowa Ministerstwa Sportu i Turystyki - PL.2012, współpracuje z organizatorami poprzednich dużych imprez sportowych i korzysta z ich doświadczeń oraz obserwacji. Najważniejszym wnioskiem jaki z nich wypływa jest ogromne znaczenie jakości obsługi turystów i kibiców dla powodzenia imprezy i wizerunku kraju organizatora. Zagraniczni turyści w obcym kraju oczekują przede wszystkim precyzyjnej informacji na temat komunikacji miejskiej i międzymiastowej, zakwaterowania, organizacji życia miasta w trakcie imprezy, opieki medycznej, atrakcji turystycznych oraz sposobów dotarcia na stadion, do strefy kibica, czy do centrum miasta.
Czy możliwe jest skompletowanie wszystkich tych informacji w jednym miejscu, w wygodnej i łatwej do użycia formie, na przykład w Internecie? Czy można połączyć je dodatkowo z interaktywnymi mapami Polski i Miast Gospodarzy Turnieju, pokazującymi wszystkie najważniejsze z punktu widzenia zagranicznego turysty miejsca i atrakcje? Okazuje się, że tak.
Po raz pierwszy w historii Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej turyści i kibice, otrzymają bezpłatne narzędzie kompleksowo informujące ich na temat kraju gospodarza, dostępne nie tylko za pośrednictwem Internetu, ale również telefonów komórkowych i smartfonów. Dodatkowo, do dyspozycji gości Polski w trakcie Euro 2012 będzie również niespotykane wcześniej rozwiązanie - zintegrowany w jednym dokumencie bilet na komunikację miejską, pomiędzy Miastami Gospodarzami, bilet lotniczy na połączenia krajowe i międzynarodowe, ubezpieczenie zdrowotne oraz potwierdzenie rezerwacji hotelowej. Polish Guide i Polish Pass, bo o nich mowa, są dostępne od 5 grudnia 2011 roku. Produkty te pozwolą już na pół roku przed Euro 2012 zaprosić zagranicznych turystów i kibiców do Polski, zapewnić wysoką jakość obsługi gości oraz wyróżnić nasz kraj na tle poprzednich organizatorów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
Ten niespotykany wcześniej w historii Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej produkt, to serwis informacyjny, który jest bezpłatnie dostępny dla wszystkich kibiców i turystów w trakcie planowania podróży do Polski i podczas pobytu w naszym kraju w czasie Euro 2012 - mówi Wojciech Folejewski, Dyrektor ds. Operacyjnych w spółce PL.2012. - Serwis obecnie jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej www.polishguide2012.pl. Przed Turniejem uruchomiony zostanie również dostęp poprzez telefony komórkowe oraz smartfony, co będzie niezwykle użytecznym i wygodnym rozwiązaniem dla obcokrajowców podróżujących po Polsce.
Informacje w serwisie Polish Guide są prezentowane w kilku najbardziej popularnych europejskich językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim i rosyjskim. Dzięki serwisowi, kibic otrzymuje szeroki zakres informacji na temat stref kibica, stadionów i centrów pobytowych, transportu miejskiego, lotniczego, kolejowego i drogowego, opieki medycznej i bezpieczeństwa, ambasad kibica i wolontariatu, zakwaterowania oraz wszelkie informacje praktyczne o Polsce i polskich Miastach Gospodarzach, regionalnych zwyczajach, ciekawostkach i kuchni, a także rekomendowanych atrakcjach i polecanych wydarzeniach.
Serwis został dostosowany do potrzeb zarówno zagorzałego kibica piłki nożnej, jak i turysty, który przyjedzie do Polski w czasie Euro 2012, nie tylko oglądać mecze reprezentacji piłkarskiej swojego kraju, ale również w celach turystycznych. Przemyślana koncepcja strony internetowej i aplikacji mobilnej umożliwi mu odnalezienie najbardziej potrzebnych informacji.
Polish Guide to nie tylko zaawansowany technologicznie, elektroniczny przewodnik po Polsce - wyjaśnia Wojciech Folejewski, Dyrektor ds. Operacyjnych w spółce PL.2012. - W roku 2012 uruchomimy funkcję elektronicznego, spersonalizowanego kalendarza. Każdy użytkownik będzie mógł stworzyć własny plan podróży, zawierający najbardziej interesujące go wydarzenia i miejsca, które zamierza odwiedzić w Polsce.
Pomysłodawcą oraz realizatorem Polish Guide jest spółka PL.2012.
Integralnym elementem Polish Guide jest Polish Pass. Produkty te wzajemnie się uzupełniają i razem zadecydują o wysokiej jakości obsługi kibiców i turystów w Polsce. Każdy z zagranicznych turystów, oprócz poszukiwania informacji o naszym kraju, zada sobie również przed przyjazdem do Polski kilka pytań: w jaki sposób będę podróżował? Gdzie będę spał? Czy będę miał ubezpieczenie zdrowotne? Od odpowiedzi na nie, w dużym stopniu zależała będzie decyzja o podróży do Polski w trakcie Mistrzostw. Dlatego też od końca 2009 roku w spółce PL.2012 trwały prace nad przygotowaniem specjalnej oferty turystycznej - Polish Pass. Produkt ten integruje w sobie 3 elementy: transport - miejski, krajowy oraz międzynarodowy, rezerwację hotelową oraz ubezpieczenie zdrowotne. Polish Pass można już zakupić poprzez internetowe portale dystrybucyjne oraz w serwisie Polish Guide (www.polishguide2012.pl).
Turysta lub kibic może zdecydować o złożoności produktu i sam go stworzyć, dopasowując ofertę do własnych potrzeb. Może zakupić tylko jeden element wchodzący w skład oferty Polish Pass, na przykład bilet na komunikację miejską, bądź wybrać kilka spośród nich. Po skonfigurowaniu dopasowanego do własnych potrzeb produktu Polish Pass, wystarczy go wydrukować. W ten sposób kibic lub turysta zyskuje jeden, wydrukowany jeszcze we własnym kraju i własnym domu, na długo przed przyjazdem do naszego kraju, dokument, który wraz z paszportem, wystarcza do swobodnego korzystania w Polsce ze środków transportu publicznego, opieki medycznej oraz zawiera w sobie rezerwację hotelową.
Bilet na komunikację miejską w ramach Polish Pass integruje w sobie większość dostępnych w danym mieście publicznych środków transportu. W Warszawie są to na przykład tramwaje, autobusy, metro, a nawet kolej podmiejska. W Gdańsku autobusy, tramwaje oraz kolej w obrębie Trójmiasta. Cena biletu na komunikację miejską jest taka sama w każdym z Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012™ i wynosi 12 zł za dobę.
W ramach Polish Pass istnieje możliwość wykupienia biletów kolejowych, uprawniających do przejazdu nie tylko pomiędzy Miastami Gospodarzami, ale również w obrębie całej Polski. Przygotowane zostały 2 warianty: dla osób wymagających wysokiego komfortu podróży oraz dla tych, którzy preferują niską cenę. Bilety dostępne są na okres 3-dniowy, 7-dniowy i 27-dniowy. Bilet 3-dniowy w niższym wariancie cenowym to koszt 104 zł, a w opcji droższej cena wynosi 289 zł.
Polish Pass umożliwia także wykupienie obcokrajowcowi w Polsce ubezpieczenia zdrowotnego. Cena jednodniowej polisy wynosi 4,30 zł.
Wreszcie, w ramach Polish Pass może być również zawarta rezerwacja hotelowa. W 4 Miastach Gospodarzach podczas Euro 2012 łącznie będzie dostępnych 400 tysięcy miejsc noclegowych. W systemie rezerwacyjnym Polish Pass początkowo dostępnych będzie 150 tysięcy łóżek i baza ta będzie sukcesywnie poszerzana aż do rozpoczęcia Mistrzostw.
Pomysłodawcą i koordynatorem wdrożenia produktu Polish Pass integrującego oferty partnerów z branży hotelowej, transportowej i ubezpieczeniowej jest PL.2012. Korzystanie z usług zawartych w produkcie będzie możliwe w czerwcu i na początku lipca 2012 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Wypadek Polskiego Busa. Kierowca usłyszał zarzuty
Duża transakcja na rynku restauracyjnym
Eurolot funduje baton na śniadanie
Co wydarzyło się na EuroGastro 2014?
Lotnisko zatrzymało samolot OLT Express
Tajemnicza walizka sparaliżowała bydgoskie lotnisko
Noclegi w pensjonatach tanieją
Emirates - najlepsza rozrywka na pokładzie
KLM - poznaj współpasażera przez internet
Tatry: zamiast prawdziwych zwierząt - makiety
Enoturystyka dla początkujących
Nocą w restauracjach nawet o połowę taniej
Narciarski tydzień w słonecznych Alpach!