Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Ryanair i easyJet podsumowują luty
2016-03-04Linie lotnicze Ryanair i easyJet udostępniły dane statystyczne za drugi miesiąc nowego roku.
r e k l a m a
"Dzięki niskim cenom ruch lotniczy Ryanaira wzrósł w styczniu o 28% do 7,4 miliona pasażerów, podczas gdy współczynnik wypełnienia samolotów podskoczył o 4 punkty procentowe do 93%" - mówi Kenny Jacobs z Ryanaira.
Ruch lotniczy w porównaniu rok do roku do lutego wzrósł o 17% do 104,6 miliona pasażerów
Wyniki easyJet - luty 2016
W lutym 2016 roku liczba pasażerów easyJet wzrosła o 9,8% do poziomu 4 932 212 mln. Współczynnik obłożenia miejsc ukształtował się na poziomie 90,5%.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Dział transport:
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Lowcosttravel otworzył nowe biuro w Krakowie
Podsumowujemy primaaprilisowe żarty
Europejskie linie lotnicze walczą o zmiany w UE
Sfinks zakończył emisję akcji serii N
Cały rok darmowych lotów liniami lotniczymi Wizz Air?
Rekordowa liczba turystów w Wieliczce
Wykorzystanie turystycznych obiektów noclegowych w 2015 roku
Lublin gospodarzem konferencji na temat przyszłości przemysłu spotkań
Na których wyspach Polacy najchętniej wynajmują domy i apartamenty wakacyjne?
Świąteczna akcja charytatywna popularnej sieci kawiarni
Koniec rozmów o przejęciu przez Sfinksa trzech marek gastronomicznych
McDonald zamierza przenieść swoją bazę podatkową do Wielkiej Brytanii
W Budwie przyjęto priorytety dla turystyki