Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Polskie obiekty wśród nagrodzonych przez HolidayCheck
Na podstawie prawie miliona opinii internautów, portal HolidayCheck przyznał po raz 12. nagrody HolidayCheck Award 2017.
Pośród nagrodzonych jest 7 obiektów z Polski. W tym roku zostały dodatkowo docenione te obiekty, które najwyższe opinie otrzymują już od 5 lat.
Nagroda HolidayCheck Award jest przyznawana od 12 lat najwyżej i najchętniej ocenianym hotelom na całym świecie. HolidayCheck, na podstawie blisko miliona opinii oddanych przez swoich międzynarodowych użytkowników, wybrał 695 hoteli z 35 krajów - przekonują przedstawiciele portalu w komunikacie prasowym.
Spośród ponad 660 tys. obiektów noclegowych z całego świata, które można opiniować w serwisie HolidayCheck, 7 polskich obiektów zostało nagrodzonych tegorocznym tytułem HolidayCheck Award 2017. Są to: Hotel Artus w Karpaczu, OW Cztery Pory Roku w Dźwirzynie, Villa del Mar w Niechorzu, Hotel InterContinental w Warszawie, Uzdrowisko Grand Lubicz w Ustce, Hotel Hilton w Warszawie oraz Primavera Conference & SPA w Jastrzębiej Górze.
Na uwagę zasługuje fakt, że opinie oddane na polskie obiekty pochodziły w dużym stopniu od klientów zagranicznych odwiedzających Polskę. Takie obcojęzyczne opinie stanowiły aż 42 proc. - mówi Peter Schwarzkopf, Prezes HolidayCheck Polska. Abstrahując od niewątpliwie wysokiej jakości świadczonych usług, warto zauważyć, że nie wszystkie nagrodzone obiekty posiadają decyzje kategoryzacyjne, a co z tym w parze idzie nie mogą używać zastrzeżonej nazwy "hotel".
Obiekty, które za sprawą swoich dobrych opinii już po raz piąty z rzędu należały do zwycięzców HolidayCheck Award, pierwszy raz w 2017 roku zostały dodatkowo wyróżnione tytułem HolidayCheck Gold Award. Taką nagrodę otrzymały w sumie 33 obiekty z całego świata Do czołówki należą m.in. Aktivhotel Santa Lucia w Torbole we Włoszech, Hotel Alpin Spa Tuxerhof w Tux w Austrii, Hotel Emirates Palace w Abu Dhabi w ZEA, czy Hotel Ramada Khao Lak Resort w Tajlandii. Wśród hoteli utrzymujących wysokie standardy obsługi od kilku lat znalazło się aż 5 obiektów austriackich i po 3 włoskie, greckie, portugalskie, cypryjskie i bułgarskie. Wszystkie obiekty hotelowe nagrodzone tytułem HolidayCheck Award 2017 oraz HolidayCheck Gold Award 2017 zaprezentowane są na stronie: www.holidaycheck.pl .
Aż 3 hotele z Bułgarii, pośród 35 "Goldów" z całego świata, to duże zaskoczenie, gdyż baza hotelowa w tym kraju nie jest najlepiej postrzegana wśród turystów. W przypadku hoteli oznaczonych w naszym serwisie logiem HolidayCheck Award 2017, można być całkowicie pewnym, że wybrane miejsce świadczy usługi na najwyższym poziomie. Potwierdzają to opinie odwiedzających je klientów, nie zmieniające się od kilku lat - informuje Peter Schwarzkopf.
Obiekt, aby mógł pretendować do nagrody, musiał spełnić określone kryteria. Brane były pod uwagę jedynie opinie dodane w okresie dwunastu miesięcy - od 1 grudnia 2015r. do 30 listopada 2016r. Obiekt musiał mieć co najmniej 50 opinii oddanych w badanym okresie i być rekomendowany przez co najmniej 90 proc. swoich gości. Kolejnym kryterium były oceny gości, tj. słoneczka HolidayCheck. Za ich pośrednictwem internauci oceniali poszczególne aspekty oferty hotelu, tj. pokój, położenie oraz okolicę, obsługę czy wyżywienie w danym miejscu. Potencjalni zwycięzcy musieli uzyskać średnią ocen na poziomie co najmniej 5,0 słoneczek; skala ocen: od 1 (bardzo źle) do 6 (bardzo dobrze). Co więcej, hotel aspirujący do nagrody HolidayCheck Award nie mógł dopuścić się złamania zasad regulaminu HolidayCheck, dokładnie definiującego reguły, których należy przestrzegać podczas zachęcania urlopowiczów do oddawania opinii.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Kraków Airport - czartery w sezonie Lato 2016
Polska atrakcyjnym miejscem dla hotelarzy?
McDonalds chce odzyskać klientów
Czy turyści są zadowoleni z zimowego wypoczynku w Polsce?
HomeToGo wkracza na rynek amerykański
Grupa AccorHotels kupiła trzy marki hotelowe
Ministerstwo Sportu i Turystyki dofinansuje wytyczanie i renowację szlaków turystycznych
Orbis odkupi hotele w Budapeszcie za miliony euro
MSiT potwierdza odwołanie prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej
Dlaczego hotele wymagają wypełnienia karty meldunkowej?
Ryanair ogłasza nowe połączenie z Gdańska do Sztokholmu
Sejm poparł powstanie Funduszu Gwarancyjnego
Poniedziałek kolejnym dniem strajku pracowników lotnisk
Wzrost liczby turystów w Niemczech. Spadek odwiedzających spoza Europy.
UIA usprawnia usługę przewozu nieletnich dzieci bez opieki
Zmiana czasu wpłynie na rozkład pociągów
Piwo i napoje gazowane z 8% VAT? Prawie możliwe
Ryanair poleci z Krakowa do Girony