Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Kobiety coraz chętniej sięgają po mocne alkohole
Większość kobiet regularnie próbuje nowych alkoholi, chętnie mieszając różne smaki jednego wieczora - wynika z badania IQS "Alcohots". 60 proc. pań celowo odwiedza lokale z szeroką ofertą ciekawych alkoholi. Przestaje obowiązywać także stereotypowe postrzeganie męskich i damskich alkoholi. Ponad 70 proc. kobiet uważa, że nie istnieje taki podział.
Kobiety tworzą trendy w nowych smakach alkoholi. 60 proc. z nich deklaruje, że regularnie próbuje nowych smaków, aż 3/4 kobiet pije drinki, szczególnie kobiety do 30 roku życia przy tylko 1/4 mężczyzn. Sięganie po nowe smaki alkoholi jest oznaką otwartości, daje też możliwość wymiany doświadczeń - mówi agencji Newseria Biznes Paweł Zadroga, business unit manager w IQS.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IQS w grupie wiekowej 18-39 lat, zmienia się podejście do alkoholu, przede wszystkim kobiet. Zgodnie ze stereotypami panie chętnie sięgały po delikatne i słodkie drinki, mocne alkohole o wyrazistym smaku były zarezerwowane dla mężczyzn. Obowiązujące do niedawna podziały na alkohole straciły rację bytu. Już 74 proc. pań twierdzi, że nie istnieje "damski" i "męski" alkohol.
Alkohole, które jeszcze od niedawna były uważane za męskie, często pozwalają kreować wizerunek kobiet wolnych, niezależnych, pewnych siebie i pomagają w zwróceniu uwagi na siebie. Często kobieta pijąca np. whisky na lodzie zdecydowanie zwraca uwagę w pozytywny sposób, nie tylko mężczyzn - zauważa Zadroga.
Co druga kobieta lubi alkohole, które pasują zarówno do mężczyzn, jak i kobiet. Próby ukobiecenia męskich trunków są zaś często odbierane przez płeć piękną jako przejawy traktowania ich niepoważnie i odrzucane ze względu na brak autentyzmu. Drinki są już dla każdego, a ich picie stało się oczywistością.
Kobiety zdecydowanie bardziej zwracają uwagę na butelkę. Aż 60 proc. z nich uważa, że ma to znaczenie przy wyborze alkoholu. Często też oprawa związana z podaniem alkoholu i opakowaniem bardzo wiele dla kobiet znaczy - wskazuje przedstawiciel IQS.
Zmienia się również sposób picia alkoholu. Mieszanie alkoholu stało się modne. Blisko 30 proc. osób pije różne alkohole jednego wieczora, najczęściej młodzi (39 proc. w grupie wiekowej 18-24 lata). Inne jest podejście do tego, co i w jaki sposób jest pite, bo różnorodność doświadczeń jednego wieczora jest coraz większą wartością. Ponad połowa celowo odwiedza lokale z szeroką ofertą ciekawych alkoholi i drinków.
Coraz częstszym zjawiskiem jest też foodpairing, czyli dopasowanie alkoholu do potrawy i odwrotnie.
Pod tym względem zdecydowanie wyróżniają się kobiety powyżej 35 roku życia. Ponad 60 proc. w sposób aktywny poszukuje różnych lokali oferujących alkohol, który w sposób atrakcyjny, unikalny dobiera do niego jedzenie. Kobiety są zdecydowanie pod tym względem bardziej wyczulone niż mężczyźni - podkreśla Paweł Zadroga.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Wyspy Kanaryjskie promują się jako cel wypraw nurkowych
Unieważniono referendum w sprawie budowy lotniska
Singapore Airlines i Lufthansa będą współpracować
Lufthansa udostępni Wi-Fi na krótkich i średniodystansowych trasach
Jakie hotele były najpopularniejsze we wrześniu?
Nominacje dla ambasadorów RP w Argentynie i Uzbekistanie
Samoobsługa na lotnisku w Nicei
Amadeus przejmuje Hotel SystemsPro
Obligacje Orbisu debiutują na Catalyst
Woda w europejskich kąpieliskach ma coraz lepszą jakość
MSZ: Ostrożnie w Arabii Saudyjskiej
Airbelin wprowadza nowe taryfy
Przed nami 20. edycja Targów EuroGastro
Gospodarka turystyczna w Polsce
Promocja regionu pomorskiego na rynku chińskim
Dubaj chce przyciągnąć turystów z Polski
Jak zapowiada się sezon jesienno-zimowy w branży winiarskiej?
Przybywa członków Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Turyści coraz częściej spędzają Sylwestra pod palmami