TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Turystyka kreatywna tematem przewodnim kolejnej edycji konkursu dla hotelarzy

Ruszyła kolejna edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie.


Rozrywka, fascynacja, edukacja - to trzy elementy, które składają się na tak zwaną turystykę kreatywną. Wkraczający na polski rynek model jest odpowiedzią na aktualne potrzeby i oczekiwania podróżujących, a jego celem jest dostarczenie gościom hotelowym kompleksowej usługi. W myśl tych wartości swoją działalność będzie realizować rozpoczynająca się właśnie IX edycja kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie.

Na współpracę z lokalnymi instytucjami stawia ogólnopolska kampania Hotel Przyjazny Rodzinie, nagradzająca certyfikatem obiekty noclegowe spełniające warunki dla rodzin podróżujących z dziećmi. To właśnie na współpracy hoteli z regionami będzie skupiona uwaga audytorów podczas oceny obiektów, które zgłosiły się do IX edycji plebiscytu.

Naszym celem jest nie tylko ocena obiektów noclegowych, lecz także przyczynianie się do poprawy świadczonych przez nie usług. W ramach projektu dzielimy się wiedzą ekspercką i podpowiadamy, jak tworzyć hotele przyjazne rodzinom. Pozwala to hotelarzom na rozwój oferty obiektu, dopasowanie jej do potrzeb gości tak, aby ci chętnie wracali i polecali to miejsce swoim bliskim - dodaje Violetta Hamerska.

To, jak ważna jest rekomendacja, potwierdzają badania, jakie PBS przeprowadziło dla Polskiej Organizacji Turystycznej. Wynika z nich, że aż 70 procent turystów w Polsce wybiera hotel, kierując się właśnie poleceniem. Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie, wyłaniając obiekty przyjazne rodzinom z dziećmi, tworzy sieć sprawdzonych i rekomendowanych miejsc. Dzięki temu rodzice w łatwy i szybki sposób znajdują miejsce idealne na rodzinny wypoczynek. Korzystają na tym także hotelarze, których oferta trafia bezpośrednio do sprecyzowanej grupy docelowej.

Już dziś każdy hotel, pensjonat czy obiekt noclegowy w Polsce może zgłosić się do konkursu HPR. O tym, czy spełni on warunki, pomyślnie przejdzie audyt i otrzyma certyfikat, dowiemy się we wrześniu 2017 roku - mówi Violetta Hamerska.

Wśród pierwszych obiektów, które już zgłosiły chęć udziału w nowej edycji konkursu znalazły się: Olandia Kraina Wypoczynku i Konferencji, Hotel Lubicz Wellness & SPA, Grand Lubicz - Uzdrowisko Ustka, Hotel Górski Raj, Hotel Pałac Alexandrinum, Pałac Tłokinia Restauracja Hotel, Magra Holiday Club, Pensjonat Burkaty, Cottonina Villa & Mineral SPA Resort, Golden Tulip Międzyzdroje Residence, Holiday Inn Warszawa Józefów, Sośnica, Hotel Aurora Family & SPA, Pałac i Folwark Galiny oraz Hotel & Medi Spa Biały Kamień.

Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania oraz konkurs promujące miejsca noclegowe, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, jak również życzliwego podejścia do małych gości. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji konkursu, otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel przyjazny rodzinie konkurs turystyka kreatywna rekomendacja certyfikat plebiscyt




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję