Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Amadeus podsumowuje pierwsze półrocze roku
Wraz z końcem czerwca minęła pierwsza połowa roku. Wiele firm podsumowuje ten okres i to, co udało się w nim osiągnąć.
Pierwsza połowa 2016 r. okazała się dla Amadeus rekordowa pod względem liczby linii lotniczych, z którymi firma porozumiała się lub wdrożyła swoje rozwiązania do sprzedaży usług dodatkowych. To kolejny niezwykle udany okres po 2015 r., kiedy Amadeus odnotował wzrost sprzedaży usług dodatkowych linii lotniczych za pośrednictwem biur podróży o 95%.
Od stycznia do czerwca 2016 r. 17 nowych linii lotniczych podpisało umowy na korzystanie z rozwiązań merchandisingowych Amadeus dla kanału dystrybucji, a 25 dokonało ich wdrożenia. Umowy na korzystanie z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services podpisało 8 nowych linii lotniczych, a 18 je wdrożyło, co zwiększyło łączną liczbę takich umów do 110, a wdrożeń — do 86. Ponadto 9 nowych linii lotniczych podpisało umowy na korzystanie z rozwiązania Amadeus Airline Fare Families, a 6 je wdrożyło, co zwiększyło łączną liczbę takich umów do 39, a wdrożeń — do 28.
Te liczby jednak nie znaczyłyby nic bez zaangażowania po stronie biur podróży. Tylko wdrożenia u agentów turystycznych umożliwiają zarówno im samym, jak i liniom lotniczym, osiąganie dodatkowych przychodów oraz świadczenie usług lepiej dostosowanych do potrzeb podróżujących.
W ostatnim półroczu sprzedaż usług dodatkowych linii lotniczych za pośrednictwem kanału dystrybucji Amadeus wzrosła o 80%, co wynika głównie z faktu, że ponad 30 globalnych internetowych biur podróży wdrożyło rozwiązania merchandisingowe firmy. Dzięki temu biura te uzyskały pełny dostęp do produktów i usług wielu linii lotniczych oraz dodatkowych opcji połączeń, które pozwoliły im zwiększyć przychody przy jednoczesnym zapewnieniu klientom doskonałej obsługi i możliwości porównywania ofert.
Coraz większe zainteresowanie ofertą usług dodatkowych widać również po stronie firm organizujących podróże służbowe. Na początku roku Egencia wdrożyła rozwiązanie merchandisingowe Amadeus Airline Ancillary Services. Inni organizatorzy podróży służbowych stopniowo podążają jej śladem, co stwarza zupełnie nowe możliwości w tym segmencie rynku.
Kolejnym ważnym wydarzeniem ostatniego półrocza było wprowadzenie na rynek rozwiązania Amadeus Rich Merchandising. Dzięki dotychczasowym możliwościom prezentowania ofert oraz nawiązaniu współpracy z Etihad Airways jako partnerem wdrożeniowym rozwiązanie Amadeus Rich Merchandising zapewnia liniom lotniczym jeszcze większe możliwości oferowania swoich produktów i usług, wyróżnienia się na tle konkurencji, organizowania promocji i kontaktowania się z podróżnymi w kanale dystrybucyjnym Amadeus.
"Nasza rozszerzona oferta Rich Merchandising jeszcze bardziej zwiększy dynamikę wdrażania rozwiązań merchandisingowych przez linie lotnicze w ramach naszego kanału dystrybucji. Podróżnym nie zależy już wyłącznie na cenie, ale na najlepszej relacji jakości do ceny. Dzięki dostępowi do szczegółowych informacji w swoich systemach rezerwacyjnych biura podróży mogą przybliżyć klientom wyjątkowe oferty poszczególnych linii lotniczych, a tym samym ułatwić podjęcie najlepszej decyzji zakupowej"— powiedział Pedro Espin, wicedyrektor ds. merchandisingu i personalizacji w firmie Amadeus.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Awaryjne lądowanie samolotu w Stambule
Tragiczny wypadek autokaru we Francji
Hotele Diament zachęcają maturzystów do kariery w hotelarstwie
Rozpoczęła się przebudowa dworca autobusowego w Krakowie
Co się działo na Targach WorldHotel 2015
PIT chce walczyć z wysokością opłat wjazdowych do włoskich miast
Marcowe wyniki polskich lotnisk
Alfa Star chce na Giełdę Papierów Wartościowych
Kolejne połączenie lotnicze z Krakowa
PKS Polonus uruchamia nowe sezonowe połączenia
Zmiany dyrektorów w hotelach Campanile
Punktualność przewozów pasażerskich w IV kwartale 2015 roku
Czy objęcie pilotów wycieczek minimalną stawką godzinową to dobry pomysł?
Rozpoczyna się kolejna edycja akcji Gęsina na św. Marcina
MSZ ostrzega przed wyjazdem do północnoafrykańskiego kraju
UNWTO o wynikach międzynarodowej turystyki w 2015 roku
Egipt zaczyna przekonywać do siebie turystów
Rozpoczynają się Światowe Dni Młodzieży
Ryanair nawołuje Komisję Europejską do zakazania strajku kontrolerom lotów
ochrona danych osobowych gości hotelowych