Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Kogo nagrodzono na Tour Salonie?
Wraz z rozpoczęciem 26 edycji Targów Regionów i Produktów Regionalnych Tour Salon rozstrzygnięto kilka targowych konkursów. Nagrodzono m.in. najlepsze punkty informacji turystycznej, wybrano Touroperatora Roku 2015 czy przyznano nagrody Acanthus Aureus za najlepiej przygotowane stoiska targowe.
Na uroczystym otwarciu znaleźli się przedstawiciele organizacji i stowarzyszeń branżowych, przedstawiciele dyplomatyczni Libii, Rosji, Białorusi czy Republiki Południowej Afryki.
Złote Medale Targów Poznańskich otrzymały następujące produkty turystyczne:
- Mała Panew - Wielka Przygoda - zgłoszona przez Stowarzyszenie Lokalną Grupę Działania Stobrawski Zielony Szlak i Lokalną Grupę Działania Kraina Dinozaurów
- Park Rozrywki Poligon - zgłoszony przez Kajtur Event
Nagrodami Acanthus Aureus zostali wyróżnieni:
- Zachodniopomorska Organizacja Turystyczna
- Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna
- Śląska Organizacja Turystyczna
- Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna
- Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
- Małopolska Organizacja Turystyczna
- Spółka Promocji Saksonii - Turismus Marketing Gesellschaft Sachsem
- Brasov Tourism
Nagrodę Touroperatora Roku 2015 w kategorii "turystyka autokarowa" otrzymało biuro podróży Funclub. W kategorii "turystyka młodzieżowa, szkolna i dziecięca" Touroperatorem Roku zostało biuro podrózy Jaworzyna Tour. Najlepszym organizatorem turystyki egzotycznej zostało biuro Prestige Tours
W konkursie głównym trzecie miejsce zajęło biuro Exim Tours, drugie - Grecos Holiday a tytuł Touroperatora Roku 2015 został przyznany Rainbow Tours.
Nagroda "Traper" jest przyznawana przez Polską Izbę Turystyki i Międzynarodowe Targi Poznańskie osobie, która od lat dokłada starań o to, by współpraca między branżą turystyczną a samorządami przebiegała jak najlepiej. W tym roku tą nagrodą została uhonorowana Izabela Stelmańska - wieloletnia dyrektor w Departamencie Kultury Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
Wyniki konkursu na najlepsze centrum informacji turystycznej w Polsce w 2015 roku, organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną i Zarząd Forum Informacji Turystycznej. Kapituła przyznała jedno wyróżnienie dla 1-gwiazdkowego Powiatowego Centrum Informacji Turystycznej w Iławie. W kategorii 2-gwiazdkowej nagrodzono Centrum Informacji Turystycznej w Gryfinie. W kategorii centrów i punktów trzygwiazdkowych I miejsce przyznano Zamojskiemu Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej; I miejsce w kategorii 4-gwiazkowych punktów informacji turystycznej zdobyło Tarnowskie Centrum Informacji.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Na Tour Salonie wybrano Touroperatora Roku 2015
[2015-10-16 09:44 188.146.1.*]
Rainbow, no proszę.
Wszystko to dzieku najbardziej wartościowej części firmy Rainbow czyli dzięki ludziom, zespołom sprzedażowym. Ale cóż, Rainbow nie docenia tej wartości, nie organizuje szkoleń, spotkań. Powinni dostać dwóję z zarządzania zasobami ludzkimi, gdyż to dzieki zespalaniu ludzi, ich integracji mieliby jeszcze lepsze wyniki. Ale cóż....widocznie szefom nie potrzeba sięgania po lepszy wynik poprzez inwestowanie w ludzi....Wystarcza im to co jest, a przy okazji trafi sie jakas nagroda "psim swędem" rzekomo udowadniając ich jedynie słuszny tok działania. Zapominają wszak o swoim personelu i ich potrzebach... odpowiedz »Na Tour Salonie wybrano Touroperatora Roku 2015
[2015-10-20 17:12 83.20.61.*]
Jak nie organizują szkoleń co TY piep... człowieku??? CHyba mówisz o innym biurze.. odpowiedz »
Na Tour Salonie wybrano Touroperatora Roku 2015
[2016-01-01 17:09 116.110.95.*]
No nie wiem, jeżdżę z Rainbow od paru lat więc mam styczność z pracownikami biura, zarówno pilotami, przewodnikami lokalnymi, rezydentami jak i animatorami. Chodzę także do biur stacjonarnych i rozmawiam z ludźmi z infolinii... Nie wydaje mi się, żeby Rainbow oszczędzało na szkoleniach, ludzie są doskonale przygotowani, widać, że starannie wybrani, z predyspozycjami. Po sposobie w jaki pracują widać też że są naprawdę dobrze motywowani. Są cali zaangażowani w tę pracę. Tak więc nie rozumiem zarzutów. odpowiedz »
Na Tour Salonie wybrano Touroperatora Roku 2015
[2015-10-16 09:46 109.173.223.*]
A Wielkopolska w czarnej..... ale tego należało się spodziewać. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Rynek lotniczy w Polsce rozwija się lepiej niż oczekiwano
UTK:więcej pasażerów, mniej wypadków na kolei
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
Interferie poprawiają wyniki finansowe
W których europejskich stolicach można znaleźć najtańszy nocleg w sierpniu?
British Airways wrócił do Krakowa
Barcelona chce ograniczać ilość miejsc noclegowych
Polskie lotniska nagrodzone certyfikatem Anna Aero
Jakie szkolenia odbędą się na tegorocznych Targach WorldHotel?
Jeśli turyści nie zgłoszą zastrzeżeń rezydentowi, mogą przegrać w sądzie
Powołano nowego prezesa PKP Intercity
IGHP wynegocjowała ceny za emisję sygnału telewizyjnego dla hotelarzy
McDonalds domaga się ogromnego odszkodowania od władz Florencji