Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa sieci restauracji Sphinx
Restauracje Sphinx, sieć gastronomiczna zarządzana przez Sfinks Polska, wystartowały z kampanią reklamową "Mamy ten smak!". Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę dla klientów emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w sieci kin Multikino.
Reklamy restauracji Sphinx w telewizji będzie można oglądać do 8 października, głównie na kanałach TVN i Polsat, jak również w stacjach tematycznych. Kampania jest skonstruowana w oparciu o trwający 30 sekund spot wizerunkowy nawiązujący bezpośrednio do hasła marki - "Mamy ten smak" oraz 15-sekundowy spot promujący nowy program rabatowy sieci.
"Zależało nam, aby pokazać jak pracujemy w restauracjach Sphinx. Stąd w filmie nie brakuje takich elementów, jak codzienne kulisy przygotowywania dań z naszego menu" - komentuje Dorota Cacek, wiceprezes zarządu spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx. 15-sekundowe spoty, które będą prezentowane od drugiego tygodnia kampanii, mają zachęcić do skorzystania z programu rabatowego "Aperitif" przygotowanego specjalnie dla klientów sieci Sphinx, w ramach którego można korzystać z 40% zniżki na wszystkie napoje z oferty.
"W naszej kampanii prezentujemy nowe hasło marki - "Mamy ten smak", które traktujemy jako obietnicę nieustannego poszukiwania ciekawych smaków i ich wyjątkowych połączeń, ale przede wszystkim stania na straży naszych kultowych smaków, do których od wielu lat już przyzwyczailiśmy stałych gości. Kampania jest też świetną okazją, by zachęcić także nowych klientów do bliższego poznania restauracji Sphinx, a program rabatowy Aperitif ma być dodatkową zachętą" - dodaje Dorota Cacek.
Oprócz kampanii telewizyjnej marka Sphinx będzie równocześnie reklamowana w internecie. Kampania obejmie banery i inne narzędzia wykorzystywane w e-marketingu, w tym także aktywności na profilach restauracji Sphinx na Facebooku oraz Instagramie. Działania prowadzone będą do 22 listopada.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Fjord Line wprowadza rejsy pomiędzy Stavanger i Bergen
Nowe połączenie Wizz Air z Wrocławia
Antalya najpopularniejsza w Merlinie X
Dubaj zawalczy o polskich turystów
MSZ odradza podróż do Wybrzeża Kości Słoniowej
Wrocławskie lotnisko z system lądowania ILS II kategorii
Rusza projekt Poland Meetings Impact
Catering dla dzieci niszą na rynku gastronomicznym?
Ceny w biurach nieznacznie w górę
Singapore Airlines wprowadzają nowe samoloty
Nowy kierownik sprzedaży w sieci Focus Hotels
Bez większych wahań w cenach imprez turystycznych
easyJet podsumowuje swoje wyniki
Podkarpacie ma nowy, turystyczny system promocyjny