Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Pracownicy warszawskiego lokalu strajkują
Od początku tygodnia trwa protest pracowników w warszawskim lokalu Krowarzywa.
W niedzielę pracownicy założyli związek zawodowy. Twierdzą, że walczą o umowy o pracę i ustalenie stawki godzinowej (więcej pisze o tym Gazeta Wyborcza - wyborcza.biz
Jak przekonuje współwłaściciel lokalu Krzysztof Bożek w wywiadzie dla InnPoland.pl przekonuje, że wszyscy pracownicy pracowali na podstawie umowy o pracę, bądź umowy-zlecenia. Jego zdaniem protest jest skierowany przeciwko zwolnieniu jednego z pracownik, który miał nie spełniać oczekiwań kierownictwa, a także przeciw nowemu managerowi lokalu. Cały wywiad dostępny jest pod adresem innpoland.pl
Zarząd sieci zamieścił na swoim fanpage'u oświadczenie, w którym odnosi się do protestów. Bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia w naszym zespole. W takich sytuacjach zwykle obydwie strony są winne. Wszyscy popełniamy błędy i całe życie się uczymy. Nieprawdą jest, że zwolniliśmy wszystkich pracowników. Zwolniona została jedna osoba. Prowadzimy rozmowy, staramy się dojść do porozumienia. W miejscach takich jak nasze, ważne jest zaufanie, wspólne cele i poglądy, a to nie zawsze się udaje. Chcielibyśmy, aby cały nasz zespół podzielał nasze podejście do jedzenia i pracy. Jesteśmy wymagającym pracodawcą, dlatego ma to odzwierciedlenie w naszym jedzeniu, lokalu, liczbie gości. Wymagamy od siebie i od innych. Obiecujemy wam, że nikt z tej sytuacji nie wyjdzie pokrzywdzony. Zależy nam na tym, aby pracowali u nas ludzie, którzy czują się zadowoleni, a nie zniewoleni ;) Własne brudy, jak każda rodzina, pierzemy za zamkniętymi drzwiami. Dogadujemy się już z ekipą. Wszystko wraca do normy.Przepraszamy wszystkich za niedogodności. - można przeczytać w treści oświadczenia.
Media społecznościowe kipią z gniewu, na facebookowym profilu lokalu można znaleźć pełno opinii osób wzburzonych zaistniałą sytuacją. Krowarzywa uchodzą za lokal, który przyciąga w znacznej mierze klientów o lewicowych poglądach. W tej sytuacji całe zamieszanie na pewno będzie marketingowo szkodliwe dla lokalu i może spowodować utratę klientów. Mamy dwa przeciwne stanowiska: pracowników i właścicieli, trudno przesądzać, kto w tym sporze ma rację.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział prawo i podatki:
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Nowy przewoźnik na czarnej liście
Lotnisko w Białymstoku utknęło w
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Airbus zaprezentuje nowy model samolotu
Powstaje Szlak Kulinarny Ziemi Kaliskiej
Światowa Organizacja Turystyki krytykuje USA
Turecka policja apeluje o ostrożność w dniu 19 maja
Rośnie popularność wina wśród Polaków
Koszyce promują się w Krakowie
MSZ wydaje kolejne ostrzeżenie
Dziennikarz pokazał słabość środków bezpieczeństwa na izraelskim lotnisku
MSZ ostrzega przed podróżą do Belgii
OSAT nie weźmie udziału w Forum Agentów
Dwucyfrowe wzrosty w biurach podróży
Czy wysokie temperatury ograniczą liczbę turystów w Hiszpanii i Bułgarii?
Unia chce lepiej kontrolować przyjeżdżających. Tylko czy właściwych?
Lufthansa Group zmienia zasady rezerwacji przez GDS
MSZ ostrzega przed wyjazdami do Algierii
Odbyła się konferencja o bezpieczeństwie podczas wypoczynku młodzieży
ULC wydawał certyfikaty naruszając prawo?
Majorka - Hotel Costa Portals*** z All Inclusive (samolot KR