Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Arogancja Francuzów odstrasza turystów?
Grubiańscy i nieuprzejmi - tak o mieszkańcach Paryża wypowiadają się turyści tłumnie odwiedzający miasto miłości.
Snobistyczne zachowanie Francuzów cudzoziemcy zauważają już na lotnisku Charlesa de Gaulle'a. W 2011 r. port ten został uznany za najgorsze lotnisko świata - badanie CNN. Turyści narzekają na brud oraz niegrzeczny personel.
"Wiele osób, które tu przyjeżdżają, kojarzą Paryż z elegancją i wyrafinowaniem. Jednak rzeczywistość szybko weryfikuje tę opinię. Osobiście nigdy nie spotkałem się z tak mało przyjaznym, a wręcz agresywnym przyjęciem. Myślę, że wiele osób, które przyjeżdżają do Paryża doświadcza uczucia strachu" - tłumaczy japoński psychiatra, który od lat mieszka w Paryżu.
Niestosowne zachowania Francuzów (palenie tytoniu, kładzenie nóg na siedzeniu) rzucają się w oczy głównie środkach komunikacji miejskiej. Dlatego władze transportu publicznego Paryża uruchomiły kampanię, w której chcą uświadomić rodakom ich impertynenckie cechy. Na autobusach i w metrze wiszą karykaturalne plakaty z wizerunkiem aroganckich zwierząt.
Francuski tygodnik "Marianne" pisze, że mieszkańcy Paryża są jednymi z bardziej zestresowanych ludzi Francji. Gazeta tłumaczy, że "chamstwo jest reakcją na stres".
Inaczej sądzi Amerykanin Karen Fawcett, autor bloga Bonjour Paris. "Od lat staram się przekonać ludzi, że mieszkańcy Paryża nie są aroganccy i niemili. Ludzie po prostu nie rozumieją różnic kulturowych" - tłumaczy bloger. "Paryżanie wydają się być jak ludzie, którzy mieszkają i pracują na Manhattanie i wcale nie muszą być mili dla przyjezdnych. Uważam, że obowiązkiem każdego turysty, który przyjeżdża do Paryża jest poznanie francuskiej kultury i obyczajów, a nie narzekanie na nieuprzejmość mieszkańców" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nieuprzejmy jak Francuz
[2013-01-15 14:32 83.21.25.*]
Zgadzam się - najgorzej w branży pracuje się z francuzami. Faktycznie muszą się leczyć a nie tłumaczyć stresem. odpowiedz »
Nieuprzejmy jak Francuz
[2013-01-15 22:41 89.68.16.*]
Nieuprzejmy jak Francuz
[2013-01-15 22:44 89.68.16.*]
Też mam takie doświadczenia z Paryża. Fatalne zachowanie osób żyjących z turystyki!!! odpowiedz »
Nieuprzejmy jak Francuz
[2014-07-04 00:51 37.128.13.*]
Ale rzecz w tym, że i tak tych turystó nie brakuje ..... odpowiedz »
Nieuprzejmy jak Francuz
[2013-01-23 00:10 83.30.249.*]
Francuska kultura - kiedyś tak było, teraz to chamstwo, zadufanie i impertynencja - klasyczne objawy schyłkowe wielkiej niegdyś kultury - zostały im wspomnienia potęgi. Niech się kiszą we własnym sosie...Jest tak wiele miejsc ciekawszych i piękniejszych niż Francja, jest tak wiele kuchni lepszych, lepszych win, lepszych alkoholi... Żegnajcie Paryżanie - niedługo będziecie daleko za Maghrebem... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Przewoźnicy wznawiają kursy Dreamlinerami
Co wydarzyło się w andel`s Hotel Łódź?
Restauracja parodiuje reklamę z Beckhamem
Iberia i Finnair wypłacą odszkodowania
Konferencja pt. Ryzyka Przelotów Grupowych
eTravel przejmuje biuro podróży
Sheraton Warsaw i Westin Warsaw mają nowego szefa działu personalnego
Aplikacje mobilne przyszłością turystyki?
Autokar miał jechać do Grecji, ale był pewien problem
PKP sprzedaje nieruchomości w Małopolsce
Trójmiasto: sanepid skontroluje większość restauracji
Serce Renu w szwajcarskiej Gryzonii