
Wyniki Travelplanet.pl
2011-11-15W trzecim kwartale 2011 roku serwis Travelplanet.pl zarobił 1,34 mln netto, uzyskując ponad 30 procentowy wzrostu zysku netto w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Spółka zamierza w dalszym ciągu trzymać w ryzach wydatki i systematycznie zwiększać dynamikę sprzedaży.
r e k l a m a
- Trzeci kwartał był dla nas udany - mówi Bożena Garbińska, p.o prezes zarządu Travelplanet.pl - wypracowaliśmy zysk netto w wysokości 1,34 mln, co w porównaniu z analogicznym okresem 2010 oznacza ponad 30% wzrostu. Przychody w trzecim kwartale 2011 wyniosły 6,9 mln złotych i były o 8% większe od przychodów z trzeciego kwartału 2010. Spółka wypracowała zysk netto w wysokości 1,34 mln złotych i był on o 30 % wyższy od zysku netto z analogicznego okresu roku ubiegłego.
- Inwestycje dokonane w pierwszym i drugim kwartale 2011 w obszarze e-commerce pozwoliły Travelplanet.pl na uzyskanie największych, w ujęciu kwartalnym, przychodów w historii firmy - wyjaśnia Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanet.pl. - Spółce udało się wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku turystycznym w trakcie sezonu letniego.
Spółka w trakcie 9 miesięcy 2011 roku zmniejszyła koszty operacyjne o ponad 5% tj. z 15 827 tys. zł 2010 na 14 991 tys. zł w 9 miesiącach 2011 roku.
- Oczekuję, iż czwarty kwartał będzie znacznie lepszy niż ten sprzed roku - mówi Bożena Garbińska - uruchomiliśmy nowy serwis dla narciarzy zawierający kompleksową ofertę dla narciarzy, snowboardzistów i ich rodzin. Chcemy by nasi, stali klienci korzystali usług Travelplanet.pl nie tylko w lecie. Planujemy ich przekonać, że mamy także atrakcyjną ofertę podróży zimowych.
- Zamierzamy w aktywny sposób zdobywać nowych klientów. Chcemy zaprezentować naszym stałym klientom atrakcyjną ofertą zimową i spodziewamy się, iż to nowe podejście do sprzedaży wpłynie na poprawę wyników w kolejnych kwartałach - dodaje Jerzy Krawczyk.
Całkowita wartość sprzedaży oferty turystycznej i biletów lotniczych w trzecim kwartale 2011 wyniosła 62,8 mln PLN i była wyższa o 13,1% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W 2010 wartość sprzedaży wyniosła 55,5 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair i Grupa eSky przedłużyły umowę
Itaka: który salon okazał się
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Starsze aktualności:
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
Czy lato w Grecji będzie
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Kto ma rację? Oświadczenie Zarządu Kraków Airport
Z Łodzi do Bristolu - nowe loty Ryanaira
W Katowicach działa Certyfikowana Poradnia Medycyny Podróży
Kto stołuje się w fast foodach?
KE chce ujednolicenia kontroli ruchu lotniczego
13 spółek PKP zostanie sprzedanych
Zakopane: wóz konny wjechał w dziecko
Euro 2012 - biurom podróży to nie na rękę
Biura zbankrutowały - turyści nadal bez odszkodowań
Wizz Air poszerza siatkę połączeń
Nowa aplikacja mobilna dla pasażerów
Neckermann i Hirek Wrona zapraszają
Bezprawna kopia akcji promocyjnej miasta?