Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Wyniki Travelplanet.pl
W trzecim kwartale 2011 roku serwis Travelplanet.pl zarobił 1,34 mln netto, uzyskując ponad 30 procentowy wzrostu zysku netto w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Spółka zamierza w dalszym ciągu trzymać w ryzach wydatki i systematycznie zwiększać dynamikę sprzedaży.
- Trzeci kwartał był dla nas udany - mówi Bożena Garbińska, p.o prezes zarządu Travelplanet.pl - wypracowaliśmy zysk netto w wysokości 1,34 mln, co w porównaniu z analogicznym okresem 2010 oznacza ponad 30% wzrostu. Przychody w trzecim kwartale 2011 wyniosły 6,9 mln złotych i były o 8% większe od przychodów z trzeciego kwartału 2010. Spółka wypracowała zysk netto w wysokości 1,34 mln złotych i był on o 30 % wyższy od zysku netto z analogicznego okresu roku ubiegłego.
- Inwestycje dokonane w pierwszym i drugim kwartale 2011 w obszarze e-commerce pozwoliły Travelplanet.pl na uzyskanie największych, w ujęciu kwartalnym, przychodów w historii firmy - wyjaśnia Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanet.pl. - Spółce udało się wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku turystycznym w trakcie sezonu letniego.
Spółka w trakcie 9 miesięcy 2011 roku zmniejszyła koszty operacyjne o ponad 5% tj. z 15 827 tys. zł 2010 na 14 991 tys. zł w 9 miesiącach 2011 roku.
- Oczekuję, iż czwarty kwartał będzie znacznie lepszy niż ten sprzed roku - mówi Bożena Garbińska - uruchomiliśmy nowy serwis dla narciarzy zawierający kompleksową ofertę dla narciarzy, snowboardzistów i ich rodzin. Chcemy by nasi, stali klienci korzystali usług Travelplanet.pl nie tylko w lecie. Planujemy ich przekonać, że mamy także atrakcyjną ofertę podróży zimowych.
- Zamierzamy w aktywny sposób zdobywać nowych klientów. Chcemy zaprezentować naszym stałym klientom atrakcyjną ofertą zimową i spodziewamy się, iż to nowe podejście do sprzedaży wpłynie na poprawę wyników w kolejnych kwartałach - dodaje Jerzy Krawczyk.
Całkowita wartość sprzedaży oferty turystycznej i biletów lotniczych w trzecim kwartale 2011 wyniosła 62,8 mln PLN i była wyższa o 13,1% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W 2010 wartość sprzedaży wyniosła 55,5 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Kto ma rację? Oświadczenie Zarządu Kraków Airport
Z Łodzi do Bristolu - nowe loty Ryanaira
W Katowicach działa Certyfikowana Poradnia Medycyny Podróży
Kto stołuje się w fast foodach?
KE chce ujednolicenia kontroli ruchu lotniczego
13 spółek PKP zostanie sprzedanych
Zakopane: wóz konny wjechał w dziecko
Euro 2012 - biurom podróży to nie na rękę
Biura zbankrutowały - turyści nadal bez odszkodowań
Wizz Air poszerza siatkę połączeń
Nowa aplikacja mobilna dla pasażerów
Neckermann i Hirek Wrona zapraszają