Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACA W TURCJI- SEZON 2025
- praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ


Niesforni pasażerowie czarterów
2013-03-20Przedłużająca się odprawa, rosnące napięcie między podróżnymi - każdy z nas przynajmniej raz w życiu był świadkiem dantejskich scen na lotnisku. Okazuje się, że jest szczególna grupa podróżnych, którzy w największym stopniu są odpowiedzialni za tego typu sytuacje.
r e k l a m a
Pod względem liczby podróżnych niedostosowujących się do przepisów bezpieczeństwa na lotniskach przodują pasażerowie czarterów. Szokujące wyniki opublikowała firma Kirschenbaum Consulting. Próba wniesienia na pokład zakazanych przedmiotów w większości dotyczyła pasażerów rejsów czarterowych - od 33 do 50 procent. Podczas gdy tego zakazanego procederu dopuściło się tylko 15 procent podróżnych korzystających z linii regularnych.
Jak przekonują badacze, przewoźnicy czarterowi odpowiadali za mniej niż połowę ruchu na lotnisku, a mimo to ich pasażerowie swoim nieodpowiednim zachowaniem wymusili dodatkowo 35 proc. kosztów bezpieczeństwa. Pracę kontrolerów bezpieczeństwa skutecznie opóźniali tzw. turyści-negocjatorzy - pochłaniali aż 80 procent czasu spędzonego na kontroli bezpieczeństwa.
W dużym stopniu sprawne przeprowadzenie czynności upoważniających nas do wejścia na pokład samolotu zależy właśnie od zachowania się podróżnych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Pasażerowie specjalnej troski
[2013-03-20 21:38 83.243.105.*]
Ehh... czemu mnie to nie dziwi... I to jeszcze pewnie z tych "nowobogackich". Stać ich już na urlop za aż 1 tysiąc zł więc muszą pokazać kto jest panem. Nawet na lotnisku. Współczuję pracownikom! odpowiedz »
To nie asażerowie specjalnej troski
[2013-03-21 16:47 89.73.84.*]
Wyniki ankiety nie dotyczą Polaków. U nas linie czarterowe dręczą pasażerów dowolnością godzin odlotu, nagminnymi zmianami miejsc przylotu i odlotu oraz ogłoszeniami o usterkach technicznych samolotów czarterowych. Pasażerom chodzi już tylko o to, żeby taki samolot wystartował i doleciał. odpowiedz »
r e k l a m a
Pasażerowie specjalnej troski
[2013-03-25 11:43 46.134.215.*]
Zgadzam się, zajmuję się przewozami autokarowymi i sytuacja jest niemal identyczna...głównie wyjazdy firmowe pracowników lub klientów. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Żeglarze sprawdzają czystość mazurskich
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Dział badania rynku i analizy:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
Polskie lotniska wśród liderów
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Gdańsk: nowy terminal już przyjmuje
Luty 2011: jak wybierali turyści?
Kontrole sklepów w turystycznych miejscowościach
Zmiany organizacji zwiedzania w popularnym muzeum
Sky Club wyróżniony za wykorzystanie mobilnego marketingu
Wypadek polskiego autokaru w Niemczech
Hotel Bryza w Juracie liczy na singli
Powstają filmowe hotele Paramount
Kodeks Dobrych Praktyk: turystyka z ekologią za pan brat
Kto udzieli pożyczki airberlin?
W biurach drogo, ale stabilnie