Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Niesforni pasażerowie czarterów
Przedłużająca się odprawa, rosnące napięcie między podróżnymi - każdy z nas przynajmniej raz w życiu był świadkiem dantejskich scen na lotnisku. Okazuje się, że jest szczególna grupa podróżnych, którzy w największym stopniu są odpowiedzialni za tego typu sytuacje.
Pod względem liczby podróżnych niedostosowujących się do przepisów bezpieczeństwa na lotniskach przodują pasażerowie czarterów. Szokujące wyniki opublikowała firma Kirschenbaum Consulting. Próba wniesienia na pokład zakazanych przedmiotów w większości dotyczyła pasażerów rejsów czarterowych - od 33 do 50 procent. Podczas gdy tego zakazanego procederu dopuściło się tylko 15 procent podróżnych korzystających z linii regularnych.
Jak przekonują badacze, przewoźnicy czarterowi odpowiadali za mniej niż połowę ruchu na lotnisku, a mimo to ich pasażerowie swoim nieodpowiednim zachowaniem wymusili dodatkowo 35 proc. kosztów bezpieczeństwa. Pracę kontrolerów bezpieczeństwa skutecznie opóźniali tzw. turyści-negocjatorzy - pochłaniali aż 80 procent czasu spędzonego na kontroli bezpieczeństwa.
W dużym stopniu sprawne przeprowadzenie czynności upoważniających nas do wejścia na pokład samolotu zależy właśnie od zachowania się podróżnych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pasażerowie specjalnej troski
[2013-03-20 21:38 83.243.105.*]
Ehh... czemu mnie to nie dziwi... I to jeszcze pewnie z tych "nowobogackich". Stać ich już na urlop za aż 1 tysiąc zł więc muszą pokazać kto jest panem. Nawet na lotnisku. Współczuję pracownikom! odpowiedz »
To nie asażerowie specjalnej troski
[2013-03-21 16:47 89.73.84.*]
Wyniki ankiety nie dotyczą Polaków. U nas linie czarterowe dręczą pasażerów dowolnością godzin odlotu, nagminnymi zmianami miejsc przylotu i odlotu oraz ogłoszeniami o usterkach technicznych samolotów czarterowych. Pasażerom chodzi już tylko o to, żeby taki samolot wystartował i doleciał. odpowiedz »
Pasażerowie specjalnej troski
[2013-03-25 11:43 46.134.215.*]
Zgadzam się, zajmuję się przewozami autokarowymi i sytuacja jest niemal identyczna...głównie wyjazdy firmowe pracowników lub klientów. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział badania rynku i analizy:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Gdańsk: nowy terminal już przyjmuje
Luty 2011: jak wybierali turyści?
Kontrole sklepów w turystycznych miejscowościach
Zmiany organizacji zwiedzania w popularnym muzeum
Sky Club wyróżniony za wykorzystanie mobilnego marketingu
Wypadek polskiego autokaru w Niemczech
Hotel Bryza w Juracie liczy na singli
Powstają filmowe hotele Paramount
Kodeks Dobrych Praktyk: turystyka z ekologią za pan brat
Kto udzieli pożyczki airberlin?
W biurach drogo, ale stabilnie