TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Branża doradczo-szkoleniowa ma nowego konkurenta

W branży doradczo-szkoleniowej w Polsce pojawiła się nowa marka - ClientFirst.


Lojalność i satysfakcja klienta warunkują zdobywanie przewagi konkurencyjnej. Dotyczy to szczególnie firm usługowych, ale także branży hospitality.

Marka ClientFirst oferuje rozwiązania doradczo-szkoleniowe firmom, dla których obsługa może stanowić element strategicznej przewagi konkurencyjnej na rynku (m.in. handlowych czy turystycznych). Swoją ofertę kierują do kadry menedżerskiej oraz pracowników pierwszej linii w zakresie dostarczania klientom wysokiej jakości obsługi i budowania proklienckiej postawy w organizacji. Firma proponuje takie programy jak: Dr Call (dla Menedżerów i Doradców) oraz Akademię Gościnności, która obejmuje szkolenia: Obsługa klienta w trudnych sytuacjach, Prezencja i savoir vivre w obsłudze klienta, Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem, Nowoczesny menedżer jakości obsługi klienta.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
branża doradczo-szkoleniowa ClientFirst relacje z klientem firmy usługowe branża hospitality Akademia Gościnności Dr Call menedżerowie doradcy szkolenia programy szkoleniowe wizerunek firmy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję