Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Hotelapp - nowe rozwiązanie dla branży hotelarskiej
Na rynku nowych technologii pojawiła nowa propozycja dla branży hotelarskiej. Aplikacja mobilna Hotelapp jest narzędziem pozwalającym utrzymać stałą relację z gośćmi hotelowymi, a także gwarantującym szereg dodatkowych korzyści - zarówno dla hoteli, jak i samych gości.
Hotelapp to oprogramowanie na smartfony i tablety zapewniające dostęp do aktualnych informacji dotyczących oferty hotelu, począwszy od rezerwacji i cennika, a skończywszy na dostępnych usługach i promocjach Last Minute. System zarządzania stworzony specjalnie na potrzeby Hotelapp umożliwia ponadto bieżące dostosowywanie zawartości aplikacji do indywidualnych potrzeb hotelu.
Interfejs jest w pełni kompatybilny z identyfikacją wizualną hotelu, co podkreśla unikalność i indywidualny charakter oprogramowania. W zależności od potrzeb, może też być wyposażony w takie funkcjonalności jak: wielojęzyczność, mobilne vouchery czy wtyczki społecznościowe (Facebook, Twitter). Dzięki przyciskowi "RECEPCJA" dodatkowo możliwy jest bezpośredni kontakt z obsługą hotelu. Aplikacja jest nie tylko kanałem uzupełniającym komunikację z dotychczasowymi gośćmi hotelu, ale również narzędziem ułatwiającym potencjalnym klientom zapoznanie się z kompletną ofertą.
- Naszym głównym celem było stworzenie aplikacji spełniającej potrzeby gościa hotelowego i zapewnienie mu przystępnych narzędzi, które ułatwią pobyt na miejscu. W swoich planach nie zapomnieliśmy także o hotelach, dla których aplikacja stanowi funkcjonalne uzupełnienie oferty ich usług - tłumaczy Łukasz Sobański, CEO agencji interaktywnej Medier, odpowiadającej za Hotelapp. - Dedykowane aplikacje mobilne dla hoteli to nowy trend na polskim rynku, podczas gdy zagranicą normą staje się inwestowanie branży hotelarskiej w aplikacje dla gości, podobnie jak przeznaczanie funduszy na strony www - dodaje Łukasz Sobański.
Oprócz licznych funkcjonalności, struktura danych zawartych w aplikacji umożliwia uzyskanie informacji na temat miejsca pobytu (historii, danych kontaktowych, galerii zdjęć, multimediów) oraz utrzymanie stałej relacji z gośćmi przebywającymi obecnie w hotelu lub planującymi przyjazd. Ponadto zadbano również o komfort użytkowników poza terenem obiektu przez wprowadzenie klawiszy "MAPA" i "OKOLICA", które pozwalają wskazać atrakcje turystyczne warte zwiedzenia wraz z mapą prowadzącą do hotelu z dowolnego miejsca.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Rainbow wzbogaca swoją ofertę czartermix
Poznań Ławica: w kwietniu b.r. obsłużono 96 tys. pasażerów
EasyJet wprowadza ułatwienia dla biur podróży
Pamięć o Costa Concordii wciąż żywa
Hiszpańska organizacja poszukuje polskich partnerów
Lotnisko w Lublinie - wszystko albo nic?
Coraz więcej pasażerów wybiera Ryanair
Airberlin daje 72-godzinną gwarancję
Wycieczki w Tatry bez przewodnika?
Małopolska w kulinarno-turystycznej odsłonie