TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Hotelapp - nowe rozwiązanie dla branży hotelarskiej

Na rynku nowych technologii pojawiła nowa propozycja dla branży hotelarskiej. Aplikacja mobilna Hotelapp jest narzędziem pozwalającym utrzymać stałą relację z gośćmi hotelowymi, a także gwarantującym szereg dodatkowych korzyści - zarówno dla hoteli, jak i samych gości.


Hotelapp to oprogramowanie na smartfony i tablety zapewniające dostęp do aktualnych informacji dotyczących oferty hotelu, począwszy od rezerwacji i cennika, a skończywszy na dostępnych usługach i promocjach Last Minute. System zarządzania stworzony specjalnie na potrzeby Hotelapp umożliwia ponadto bieżące dostosowywanie zawartości aplikacji do indywidualnych potrzeb hotelu.

Interfejs jest w pełni kompatybilny z identyfikacją wizualną hotelu, co podkreśla unikalność i indywidualny charakter oprogramowania. W zależności od potrzeb, może też być wyposażony w takie funkcjonalności jak: wielojęzyczność, mobilne vouchery czy wtyczki społecznościowe (Facebook, Twitter). Dzięki przyciskowi "RECEPCJA" dodatkowo możliwy jest bezpośredni kontakt z obsługą hotelu. Aplikacja jest nie tylko kanałem uzupełniającym komunikację z dotychczasowymi gośćmi hotelu, ale również narzędziem ułatwiającym potencjalnym klientom zapoznanie się z kompletną ofertą.

- Naszym głównym celem było stworzenie aplikacji spełniającej potrzeby gościa hotelowego i zapewnienie mu przystępnych narzędzi, które ułatwią pobyt na miejscu. W swoich planach nie zapomnieliśmy także o hotelach, dla których aplikacja stanowi funkcjonalne uzupełnienie oferty ich usług - tłumaczy Łukasz Sobański, CEO agencji interaktywnej Medier, odpowiadającej za Hotelapp. - Dedykowane aplikacje mobilne dla hoteli to nowy trend na polskim rynku, podczas gdy zagranicą normą staje się inwestowanie branży hotelarskiej w aplikacje dla gości, podobnie jak przeznaczanie funduszy na strony www - dodaje Łukasz Sobański.

Oprócz licznych funkcjonalności, struktura danych zawartych w aplikacji umożliwia uzyskanie informacji na temat miejsca pobytu (historii, danych kontaktowych, galerii zdjęć, multimediów) oraz utrzymanie stałej relacji z gośćmi przebywającymi obecnie w hotelu lub planującymi przyjazd. Ponadto zadbano również o komfort użytkowników poza terenem obiektu przez wprowadzenie klawiszy "MAPA" i "OKOLICA", które pozwalają wskazać atrakcje turystyczne warte zwiedzenia wraz z mapą prowadzącą do hotelu z dowolnego miejsca.






Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Hotelapp nowa aplikacja branża hotelarska Łukasz Sobański nowe technologie narzędzia dla hotelarzy komunikacja rozwiązania komunikacyjne efektywność funkcjonalność korzyści dla klientów dla gości




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję